Post
autor: sebos17 » 20 paź 2010, 17:43
w silniku AAH wymieniałem ten z lewej (u mnie z prawej strony nie ma), też najpierw nie mogłem do zobaczyć ani wymacać dlatego szukaj głębiej. z tego co ja wiem, to w ACK znajduje się w tym samym miejscu. na dodatek, czujnik nie jest wkręcany tylko wciskany i trzyma go zawleczka. Jest to dość upierdliwa sprawa. Ja zdejmowałem górną osłonę silnika, odkręcałem dolot powietrza i w tedy był do niego jako taki dostęp. Pamiętaj przy wymianie musisz zaopatrzyć się w oring na ten czujnik. Nie jest łatwo włożyć ten czujnik razem z oringiem - jest tam strasznie ciasno, ja pomagałem sobie kołeczkiem drewnianym i młotkiem gumowym :mrgreen: nie wiem czy profesjonalne podejście ale na prawdę po kilku godzinach wciskania nie mogłem go tam umieścić. Jak nie włożysz do końca to nie założysz zawleczki. Zawleczkę zdejmij płaskim śrubokrętem, a jak założyć musisz poeksperymentować ;-) ja jakoś chyba chwytałem dwoma palcami jednej ręki i chyba kciukiem popychałem :-P
POWODZENIA!
p.s. raz zawleczka upadła mi na osłonę silnika dolną więc znowu był problem, auto na dwa lewarki do góry i zdejmowanie osłony... trzeba mieć wprawne ręce i stoicki spokój ;-)