![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Olej kapie...
- marcin0732
- Forum Audi A8
- Posty: 42
- Rejestracja: 21 gru 2009, 13:58
- Lokalizacja: Biala Podlaska
[D2 95 4.2PB/LPG ] Olej kapie...
Kurcze coś mi olej wycieka. Autko zostawia plamy przy prawym kole (od pasażera). Postawiłem go na kanał i zobaczyłem że alternator jest mokry, miska olejowa też jest trochę mokra,ale jak pisałem plamy po oleju są w miejscu gdzie jest alternator. Więcej nic nie zdołałem oblukać. Macie pomysł skąd to leci? Dużo tego nie kapie, ale wkurzają te plamy....
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2011, 22:51 przez marcin0732, łącznie zmieniany 2 razy.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
FIX OIL COOLER LEAKS - może lecieć między obudową filtra oleju a blokiem silnika http://www.freewebs.com/ltooz/98audia8.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
- Lokalizacja: Skarżysko
witam tez mam wycieki i "mechanicy" rozkladaja rece, albo nie chca sie brac albo nie wiedza o co kaman. Wymieniłem teraz uszczelki pod klawiszami i nadal jest wyciek !!! jak patrzec od spodu to wycieki sa bardziej z tylu silnika cos tam sie biera pod miska ale nie wielkie krople a tam dalej to kapie!! co to moze byc.... moze cos podpowiecie bo juz trace cierpliwość !!!! dzieki pozdrawiam
<Kuba>
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
- Lokalizacja: Skarżysko
Witam, skonczylem wlsanie "ogledziny" swoim okiem co i gdzie kapie. Mechanikowi nie chcialo sie chyba wyczyscic nawet i upewnic sie czy nadal leci olej. Leci nadal z "gory"' tak jakby spod klawiatury zaraz za taka osłoną jasnego koloru(lpłynie po niej) co osłania pasek ktory napedza wlasnie te walki z klawiatury. jest tam jakis simmering ktory łączy te dwa miejsca ?? ale dodam ze PRAWDOPODOBNIE zostały wszystkie uszczelniacze wymienione przy rozrzadzie jakies 15tys temu. Pozdrawiam
<Kuba>
Witam Kolegów i jak zwykle pytam o radę.
Walczę z wyciekiem na zimeringu silnika od strony skrzyni. Powiedzcie mi czy można dostać sam ten zimer
No i czy sklepowe są coś warte, bo nie chce za pół roku znowu z tym walczyćn no i czy dam go radę w ten dekiel wprasować jakoś.
[ Dodano: 2011-12-10, 22:48 ]
No na stronie intercars znalazłem takie simeringi tylko doradzcie jakiej firmy kupić FEBI za 46żł czy ELRING za 86zł bo różnica w cenie jest ale nie kosztuje to tyle żeby oszczędzać.
Walczę z wyciekiem na zimeringu silnika od strony skrzyni. Powiedzcie mi czy można dostać sam ten zimer
bo w aso zawołali mi 990zł razem z deklem w który jest wkomponowany (osobno nie występuje), w sklepie jedynie dopasować jak mam stary, bo tak to również nie wiedzą co mi dać.casanovak pisze:simmering na wale od strony skrzyni...przerabialem to...koszt do 100zl sam simmering
No i czy sklepowe są coś warte, bo nie chce za pół roku znowu z tym walczyćn no i czy dam go radę w ten dekiel wprasować jakoś.
[ Dodano: 2011-12-10, 22:48 ]
No na stronie intercars znalazłem takie simeringi tylko doradzcie jakiej firmy kupić FEBI za 46żł czy ELRING za 86zł bo różnica w cenie jest ale nie kosztuje to tyle żeby oszczędzać.
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... kod=9A7F75maciu pisze:daj linka do IC i wymiary tego dużego
[ Dodano: 2011-12-11, 13:15 ]
Mam tylko nadzieję ze nie wyślizgał wału w tym miejscu i jak kupię nowy simer to będzie ok, bo mam obawy. Ten co ściągnąłem jest mechanicznie nie uszkodzony w żaden sposób nawet nie zauważyłem małego zadziorka co by mógł olej przepuszczać. Ale wszystko się okaże.
Kolego sa rozne wersje tych simmeringow. a w 3.3tdi mialem bez obudowy ale jak zamawialem to bylo pare wersji miedzy innymi z obudowa. Kup najlepiej elringa to podobno lepsze niz orginal. A walem sie nie przejmuj jest bardzo male prawdopodobienstwo ze sie uszkodzil. przy zakladaniu nowego simmeringa warto skrocic troche sprezynke wtedy troche ciasniej chodzi i lepiej uszczelnia. Aha i najwazniejsze przy wymianie oleju nie leg go za duzo tzn mniej wiecej w polowie miedzy minimum a maximum na zimnym oleju. Po rozgrzaniu jego objetosc sie zwieksza i jesli masz nalane do pelna to moze wypychac ci simmeringi. Pozdrawiam
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8