Wartość S8 D2 lift manual
Wartość S8 D2 lift manual
Witam, chciałem zapytać, ile mniej więcej może być warta S8 D2 2001rok ? skrzynia manualna, bardzo ładna, wszystko sprawne, kolor czarny.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Im mniej tym lepiej dla kupującego a tak na serio myślę ze okolice 23-27tys
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
dajcie spokuj z manualem mnie takie auto by odstraszylo ..... nie dosc ze machasz gałą w limuzynie to .... lepiej zebym nie konczyl zdania , no chyba ze takie s8 bedzie z przeznaczeniem na tor lub 3cie auto w rodzinie to mozna by sprobowac dla mnie manual obniza cene a tacy jak ja tez są i mysle ze nawet w wiekszosci
bądź sobą, wariatów też lubią
no ja bym je przerobil i pojezdzil po torze , taxi z tego bym nie zrobil bo magnesy by sie alu nie trzymaly co mam wiecej powiedziec ? wlg mnie manual w takim aucie to porazka i tyle chyba ze jakies slabsze silniki typu 2,5 tdi , 2,8 mogly miec manuala rozumiem ale S8 ? audi juz nigdy wiecej nie powtorzylo takiego bledu w wersji d3 i dalej .... wiec ja bym nie bral tego jako rarytas
bądź sobą, wariatów też lubią
Preston dotrzyj w końcu do tego pliku w swoim HDD że nie kazdy ma te samo zdanie co ty w kwestii manual automat i S8 w manualu zawsze było i jest rarytasem 30% więcej wartym jak zwykłe A8 i z 10% więcej jak zwykłe S8 w automacie.
Przyznam się szczerze że do czasu az się nie bujnałem heweliusza esa w manualu to trzymałem te twoje poglądy ostro ale limuzyna w manualu prowadzi się tak jak każde inne auto w manualu. Intuicyjnie i bezproblemowo. Ma swoje wady i zalety tak jak i automat. Więc wybór skrzyni pozostawmy juz do indywidualnej oceny kazdego kto chce miec te limuzyne.
Przyznam się szczerze że do czasu az się nie bujnałem heweliusza esa w manualu to trzymałem te twoje poglądy ostro ale limuzyna w manualu prowadzi się tak jak każde inne auto w manualu. Intuicyjnie i bezproblemowo. Ma swoje wady i zalety tak jak i automat. Więc wybór skrzyni pozostawmy juz do indywidualnej oceny kazdego kto chce miec te limuzyne.
Panowie trzeba jeszcze pamiętać że s8 w manualu było najszybszą seryjnie produkowana limuzyna XX wieku. Trudne jest te samochody jednoznacznie wyceniac. Według moich obserwacji było ich mniej wyprodukowane niż w12 d2 oczywiście mowie o wersji po lifcie . Oceniam po ofertach sprzedazy pojawiających w Eu .I nie ma sensu jej porównywać do s8 d2 w automacie :-) .
Preston a tak jeszcze do Ciebie z tak mocnym silnikiem przy manualu wcale nie trzeba dużo machać przy normalnej jeździe . Duży moment dostępny prawie od dołu załatwia sprawę.
Preston a tak jeszcze do Ciebie z tak mocnym silnikiem przy manualu wcale nie trzeba dużo machać przy normalnej jeździe . Duży moment dostępny prawie od dołu załatwia sprawę.
Dzięki za odp. Cena 12tys euro + transport i opłaty narazie mnie przerosła Nie mam jakiegoś ciśnienia na to auto, że muszę mieć i już. Moja A8 spisuje się świetnie i z nią się nie rozstaje Również jestem zdania że poliftowa S8 w manualu to swego rodzaju rarytas i fajnie byłoby mieć kiedyś takie auto
Na naszym rodzimym rynku nie widziałem ładnej s8 na manualu co najmniej 2 lata .Tu jest ładna s8 która już wisi od dłuższego czasu Audi S8 Quattro Sport 360 BHP Navi-Plus Manual, ES-30009Murcia Hiszpania
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-S ... 94578.html .Jakiś rok temu widziałem w De ładnego manuala po lifcie za 10000€ to zniknął w ciągu 2 dni :-) wiec jeśli autor tego postu wychaczyl piękna esa z niskim przebiegiem za 12tys to cena taka sobie .
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Audi-S ... 94578.html .Jakiś rok temu widziałem w De ładnego manuala po lifcie za 10000€ to zniknął w ciągu 2 dni :-) wiec jeśli autor tego postu wychaczyl piękna esa z niskim przebiegiem za 12tys to cena taka sobie .