![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Rozrusznik
[D2 00 3.3TDI ] Rozrusznik
Witam. Jak się dostać do rozrusznika w a8 d2 3.3tdi 00'? Bo okazało się że mam do wymiany tuleje czy coś takiego na rozruszniku. Wiecie gdzie kupić te tuleje? Ciężko się dostać do rozrusznika?
Generalnie ciężko.
Do zwalenia zawieszenie, wózek, łapa i masa innych drobiazgów
Sam przerabiałem ten temat ze trzy tygodnie temu, zdechł mi rozrusznik i auto nie chciało odpalać, kręciło ale cholernie długo, bo miał małe obroty.
Ciężko jest z częściami do rozrusznika, tulejki dostaniesz w serwisie, chyba 47pln, szczotkotrzymacza nie kupisz, bo nie ma. Trudno dokupić do niego części, albo kupić regenerowany.
Mój rozpadł się praktycznie przy wyjmowaniu więc nie było czego naprawiać. Wkurzyłem się i pojechałem do serwisu, kupiłem fabrycznie nowy rozrusznik na fakturę i oddałem stary w rozliczenu. Po odjęciu wartości starego, rozliczeniu VATu itd w sumie nowy rozrusznik kosztował mnie około 850PLN więc do przyjęcia.
Sam policz, koszty wyjęcia starego około 200pln, regeneracja starego około 300pln,montaż regenerowanego kolejne 200pln, w sumie około 700pln, ale dalej jest regenerowany, niech się coś wysra ? koszty razy dwa. W przypadku nówki całość zamyka się kwotą około 1200pln.
Dlatego dla własnego spokoju dopłaciłem i kupiłem nowy, z gwarancją, i mam spokój na kolejne 10 lat i nie mam stresu że padnie gdzieś 500km od domu bo te regenerowane rozruszniki i alternatory już wielokrotnie przerabiałem, i co któryś miał defekt.
To nie jest niestety auto w którym rozrusznik zmieniasz dwoma kluczami w 15minut, gdyby tak było to kupiłbym używkę i nawet jej nie otwierał, założyłbym i miał to w d. :mrgreen:
Do zwalenia zawieszenie, wózek, łapa i masa innych drobiazgów
Sam przerabiałem ten temat ze trzy tygodnie temu, zdechł mi rozrusznik i auto nie chciało odpalać, kręciło ale cholernie długo, bo miał małe obroty.
Ciężko jest z częściami do rozrusznika, tulejki dostaniesz w serwisie, chyba 47pln, szczotkotrzymacza nie kupisz, bo nie ma. Trudno dokupić do niego części, albo kupić regenerowany.
Mój rozpadł się praktycznie przy wyjmowaniu więc nie było czego naprawiać. Wkurzyłem się i pojechałem do serwisu, kupiłem fabrycznie nowy rozrusznik na fakturę i oddałem stary w rozliczenu. Po odjęciu wartości starego, rozliczeniu VATu itd w sumie nowy rozrusznik kosztował mnie około 850PLN więc do przyjęcia.
Sam policz, koszty wyjęcia starego około 200pln, regeneracja starego około 300pln,montaż regenerowanego kolejne 200pln, w sumie około 700pln, ale dalej jest regenerowany, niech się coś wysra ? koszty razy dwa. W przypadku nówki całość zamyka się kwotą około 1200pln.
Dlatego dla własnego spokoju dopłaciłem i kupiłem nowy, z gwarancją, i mam spokój na kolejne 10 lat i nie mam stresu że padnie gdzieś 500km od domu bo te regenerowane rozruszniki i alternatory już wielokrotnie przerabiałem, i co któryś miał defekt.
To nie jest niestety auto w którym rozrusznik zmieniasz dwoma kluczami w 15minut, gdyby tak było to kupiłbym używkę i nawet jej nie otwierał, założyłbym i miał to w d. :mrgreen:
Kolego Patry, a gdzie kupiłeś ten rozrusznik za tyle? Bo ja dzwoniłem teraz do serwisu audi noma 2 i powiedzieli że gdy oddam mój rozrusznik to muszę zapłacić za nowy 1550zł. Po odliczeniu 23% VATu wychodzi prawie 1200zł, a Ty mówisz że kupiłeś za 850zł sam rozrusznik. Jak by był za te 850zł to oczywiście kupiłbym nowy, ale gdy mam zapłacić 1500zł + wymiana to się nie opłaca....