części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Zimy ciężko pali

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 21:03

kris22008 pisze:a ile uzywka kosztuje?i jak go wymienic?co trzeba rozebrac mozesz mi troche to opisac jak to nie problem?
Akurat w 3.3 nigdy tego nie robiłem. Może ktoś inny się wypowie, ale jeśli tak samo jak w 4.2 to będzies miał ciężko.

Cena na privie. ;)

kris22008
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 07 gru 2012, 15:57
Lokalizacja: pruszcz gd

Post autor: kris22008 » 23 sty 2013, 21:13

ale czy napewno rozrusznik bo jak nie bylo mrozow to palil idealnie
kris

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 21:18

kris22008 pisze:ale czy napewno rozrusznik bo jak nie bylo mrozow to palil idealnie
Czy na pewno to sie nie dowiesz jak nie zaczniesz dłubac w aucie. Możesz się z kolegą dogadać żeby w razie nietrafnienia byla mozliwośc zwrotu ale to juz wasza sprawa. Czytałem na forum że w 3,3 wymiana tez do bajek nie nalezy...

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 21:24

kris22008 pisze:ale czy napewno rozrusznik bo jak nie bylo mrozow to palil idealnie
Sprawdź jeszcze połączenie przewodu plusowego pod prawą podłużnicą. Jeśli tam będzie oki, to wina rozrusznika. Możesz jeszcze sprawdzić miernikiem ten przewód.

kris22008
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 07 gru 2012, 15:57
Lokalizacja: pruszcz gd

Post autor: kris22008 » 23 sty 2013, 21:40

no wlasnie jak niechcial krecic to poruszalem tym przewodem i krecil to moze on tez to robic
kris

kris22008
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 07 gru 2012, 15:57
Lokalizacja: pruszcz gd

Post autor: kris22008 » 23 sty 2013, 21:42

a jak go sprawdzic?
kris

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 21:50

Ściągnij przednie prawe koło. Nie pamiętam ale chyba trzeba ściągnąć nadkole i pod podłużnicą masz czarną plastikową kostkę. Musisz ją otworzyć i sprawdzić stan połączenia. U siebie miałem tyle nagaru, że ta obudowa pękła. To jest jedyne przedłużenie przewodu plusowego w naszych A8-kach a tak narażone na wilgoć. :wpale:

A sam przewód to sprawdź napięcie na akumulatorze i sprawdź jaka jest różnica na rozruszniku. Jak masz kanał i umiejętności to możesz podać zasilanie bezpośrednio do rozrusznika i sprawdzić jak kręci. Jak bedzie lipa to chyba wiesz co Cię czeka? :-/

kris22008
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 07 gru 2012, 15:57
Lokalizacja: pruszcz gd

Post autor: kris22008 » 23 sty 2013, 21:55

dziekuje !!!!i przez ten przewod moze robic sie przewod od masy klemy cieply jak krece rozrusznikiem?
kris

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 22:06

kris22008 pisze:dziekuje !!!!i przez ten przewod moze robic sie przewod od masy klemy cieply jak krece rozrusznikiem?
Zauważ, że zawsze jak długo kręcisz rozrusznikiem to przewody robią sie gorące. Ale brak dobrego plusa napewno to potęguje. ;)

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 22:07

kris22008 pisze:przez ten przewod moze robic sie przewod od masy klemy cieply jak krece rozrusznikiem?
To raczej ze wzgledu na duzy pobór prądu jest normalne.

kris22008
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 07 gru 2012, 15:57
Lokalizacja: pruszcz gd

Post autor: kris22008 » 23 sty 2013, 22:16

dzieki panowie zaczne jutro od tego kabla,bo juz raz tak mialem i poruszalem i krecil rozruszik a tak to tylko wyskakiwal elektromagnez i nie krecil
kris

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 24 sty 2013, 13:47

A ja mam takie pytanie pośrednio związane z tym tematem... Czy na te problemy z tymi połączeniami przy rozruszniku, jak również zbierający się tam w okolicy brud bardziej narażone są auta bez dolnej osłony pod silnikiem?
Kontakt: nick + @wp.pl

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 24 sty 2013, 14:26

VanDyke pisze:A ja mam takie pytanie pośrednio związane z tym tematem... Czy na te problemy z tymi połączeniami przy rozruszniku, jak również zbierający się tam w okolicy brud bardziej narażone są auta bez dolnej osłony pod silnikiem?
Chodzi własnie o to, że osłona pod silnikiem nie zakrywa tego połączenia pod podłużnicą. Sam rozrusznik owszem. Mi się wydaje, że jedyną słuszną metodą jest rozebranie tego pudełka i dokładne przeczyszczenie tego połączenia. Ja jeszcze napakowałem tam dużą ilość smaru miedzianego i wiem, że mam spokój na długi czas. ;)

ROBERTS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 30 paź 2009, 17:58
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: ROBERTS » 30 mar 2013, 12:10

Jeśli nie pomogą manewry zprzewodami to jak dasz znać to opiszę ci jak wyjąć rozrusznik w 3,3 tdi . Przygotuj sobie z 8 godz na wyjęcie bo robota do łatwych nie należy .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl