![]() |
![]() |
[D2 01 3.3TDI ] Dźwigienki zaworowe od 2,5 do 3.3
[D2 01 3.3TDI ] Dźwigienki zaworowe od 2,5 do 3.3
Witam, w tym tyg auto poszło na zalożenie nowych dźwigienek zaworowych i pastylek i moi mechanicy stwierdzili że od 2.5 są takie same no i tańsze i takie też założyli. Auto niby chodzi ale ciekawi mnie to czy faktycznie tak jest? czy te części w tych silnikach są takie same?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Numery mają inne , cene także , więc czymś muszą się różnić
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
3.3 Tdi - 057 109 444
2.5 Tdi - 059 109 444
Dwukrotna ponad różnica w cenie miedzy 3.3 a 2.5
Może i są takie same , wskazuje tylko ze numery są różne
2.5 Tdi - 059 109 444
Dwukrotna ponad różnica w cenie miedzy 3.3 a 2.5
Może i są takie same , wskazuje tylko ze numery są różne
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Te głowice Krzyska szeryf sprawdzał przy mnie i własnie rożnica polegała tylko na tych poipychaczach że jedne sa dłuższe drugie wyraźnie krótsze. Po poskładaniu obu jak powinno być połowa silnika Krzyska odzyła a połowa nadal gubiła kompresje ale na górze wsio było ok po obu stronach.
Najlepiej szeryfa zapytac on w klekotach się dobrze orientuje.
Najlepiej szeryfa zapytac on w klekotach się dobrze orientuje.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Nie zgadzam się.... Wyjalem hydrauliki niby te złe i te co szeryf założył i były identyczne, mało tego, sprzedałem wałki z całą hydrauliką i kupujący dzwoni po kilku dniach, że mam nie wywalac silnika bo mam teraz identyczny problem.Apophis pisze:Te głowice Krzyska szeryf sprawdzał przy mnie i własnie rożnica polegała tylko na tych poipychaczach że jedne sa dłuższe drugie wyraźnie krótsze. Po poskładaniu obu jak powinno być połowa silnika Krzyska odzyła a połowa nadal gubiła kompresje ale na górze wsio było ok po obu stronach.
Najlepiej szeryfa zapytac on w klekotach się dobrze orientuje.
Dał wsxystko do jakieś firmy do sprawdzenia na pomiary i okazało się, że problemem nie są hydrauliki a złe dzwigienki i dlatego nie miał kompresji.
Ja to mam gdzieś, choć nie rozumie dlaczego zapłaciłem za hydrauliki, wymianę ich, a później to wsxystko wywalil i włożył inny silnik..., ale nie chciałem się już kłócić

Popychacze z 2.5 tdi sa krótsze jak z 3.3 miałem w reku oba więc nie pisz bzdur.
To że silnik bedzie zmieniany nie było planowane bo ty nie wiedziałeś anik nikt że masz wypuszczający kompresie dół silnika to więc skoro szeryf naprawiał ci niepotrzebnie trupa to jednak prace wykonywał-jego wina że miałes złoma? Niesądze.
To że silnik bedzie zmieniany nie było planowane bo ty nie wiedziałeś anik nikt że masz wypuszczający kompresie dół silnika to więc skoro szeryf naprawiał ci niepotrzebnie trupa to jednak prace wykonywał-jego wina że miałes złoma? Niesądze.