[D2 01 3.3TDI ] Po regeneracji wtrysków klepanie silnika
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Może uszczelki pod wtryskami ktoś złe założył
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
No właśnie. Wcześniej było miód malina. Teraz katastrofa ;(. I nikt nic nie wie, ale wydaje mi się że są źle zrobione ... a do tego najgorsze jest to, że przelewy ok, wszystkie testy diagnostyczne ok, auto chodzi malina, ma dużo więcej mocy itp., no ale jedyny problem to klepanie silnika no i kopcenie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jeżeli jest jakaś gwarancja na tą robote to warto oddać
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
ernesto, Nie. Wszystko porządnie zabezpieczałem, a podkładki by tam na pewno nie wleciały ponieważ nawet by się nie zmieściły do tej dziury. Klepać zaczęło dopiero po wsadzeniu zregenerowanych wtryskiwaczy. Wcześniej silnik chodził igiełka. Mam filmik przed wyciągnięciem wtrysków i było wszystko OK no i mam właśnie ten filmik po wsadzeniu zregenerowanych wtryskiwaczy i jest masakra. Robił mi to kolega, na następny tydzień zostawiam mu auto i będzie próbował to zrobić. Powiedział, że jeżeli nie da rady - kupuje nowe wtryski. Zobaczymy . A jeszcze pytanie co do tego rozrządu. Zauważyłem, że zawsze jest tak, że rozrząd tak się ustawi, że 1 wtryskiwacz nie wyjdzie, dopóki nie obróci się rozrządem, pytałem się parunastu mechaników i powiedzieli, że mogę bez problemu obrócić. Ściągnąłem tą pokrywę, wziąłem klucz dwadzieścia coś i obróciłem, wtrysk wyszedł. Przez obrócenie całym rozrządem nie powinno się nic stać nie? Jak myślicie? <niewiem>
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nowe oczywiscie uzywane kupi Koszt nowych wtrysków przekroczy wartość auta - masakra - ponad 3000zl/szt za wtrysk
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Do wyciągnięcia wszystkich wtrysków trzeba przekręcić wał , nic po tym zabiegu się nie stanie, też wymieniałem (końcówki wtrysków i jest ok), każdy diesel klepie , ważne aby nie pozamieniać wtryskiwaczy
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
Cześć, dzisiaj byłem na diagnozie w serwisie. Wyszło, że silnik klepie przez popychacze. Nie wiem teraz czy trzeba wymieniać razem z dźwigienkami itp. czy same popychacze? Orientujecie się może czy muszę wymienić cały ten komplet http://allegro.pl/walki-a8-3-3-tdi-popy ... 00984.html czy same popychacze?