![]() |
![]() |
[D2 97 2.5TDI ] Nie pali, powietrze w układzie
[D2 97 2.5TDI ] Nie pali, powietrze w układzie
Witam serdecznie wszystkich.
Mam taki problem od paru dni mam a8 d2 2.5 tdi 1997 rok. Jest to moj pierwszy diesle ostatnio wymieniałem filtry. Wymieniając filtr paliwa nie zalałem do niego paliwa. Samochód nie palił. Zaczęliśmy z kolega ciągać auto i odpalać na pych po dolaniu paliwa do filtra ale on dalej nic. Wymieniliśmy pompkę paliwa. Dalej nic. Zapali na pycha pochodzi chwile, dodam gazu zakręci sie do 2 tys i tyle. Puszczę gaz i gaśnie. Wczesniej po podłączeniu do kompa kolega powiedział ze pompka wtryskowa jest na padnięciu czyżby ona sie skończyła? Zauważyłem na lekko żółtym przewodzie od filtra do pompy ze jest powietrze. Czyżby powodem było powietrze w układzie? Jak odpowietrzyć dobrze takie auto?
Mam taki problem od paru dni mam a8 d2 2.5 tdi 1997 rok. Jest to moj pierwszy diesle ostatnio wymieniałem filtry. Wymieniając filtr paliwa nie zalałem do niego paliwa. Samochód nie palił. Zaczęliśmy z kolega ciągać auto i odpalać na pych po dolaniu paliwa do filtra ale on dalej nic. Wymieniliśmy pompkę paliwa. Dalej nic. Zapali na pycha pochodzi chwile, dodam gazu zakręci sie do 2 tys i tyle. Puszczę gaz i gaśnie. Wczesniej po podłączeniu do kompa kolega powiedział ze pompka wtryskowa jest na padnięciu czyżby ona sie skończyła? Zauważyłem na lekko żółtym przewodzie od filtra do pompy ze jest powietrze. Czyżby powodem było powietrze w układzie? Jak odpowietrzyć dobrze takie auto?
Ostatnio zmieniony 11 lip 2018, 14:02 przez Szczepekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Pepi nie mam pojecia. Wziąłem auto od teścia. Stracił prawko na 3 lata a audi stała i się marnowała. Zrobiłem 1 tys trasy bez problemu. Paliła od strzała. Tylko czasem traciła moc i co jakis czas mocniej klekotala. Kolega pojechał do swojego kolegi na kompa. Podłączyli wyszło ze pompa wtryskowa na padnięciu jest. Wziąłem sie za zmiana filtrów i oleju. Nie zalałem filtra paliwa i zonk. Na pycha pali ale nie wchodzi na obroty. Po odpaleniu paliwo znika z filtra. Widać powietrze w przewodzie od filtra do pompy. Czytałem na forum ze jak pompa wtryskowa padnie to auto nie do odpalenia a on odpala. Nie kopci ani na czarno ani na biało. Ciagle mam nadzieje ze to powietrze gdzies.
Dodam ze i tak wymienię pompę wtryskowa. Tylko myślałem ze pojeżdżę trochę na tej jeszcze.
Dodam ze i tak wymienię pompę wtryskowa. Tylko myślałem ze pojeżdżę trochę na tej jeszcze.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Na filtrze jest taka malutka srubka. Odkrecasz ją i zasyszasz az pojdzie paliwo. Wtedy filtr jest pełny. Jesli nie masz czym to pal go na plaka.
Teraz na 100% gasnie dlatego ze w koszu paliwowym jest czujnik informujący sterownik o poziomie paliwa. Jesli jest za nisko to fura gasnie z poziomem takim zeby nie zapowietrzyc układu. Proponuje zrobic tak:
1.Kupujesz 5l ropy na stacji
2.Dolewasz 2l do baku - konstrukcja jest taka ze najpierw zalewasz kosz i czujnik
3.Palisz na plaka przez 30sec
4.dolewasz 1l do baku
5.znow palisz na plaka 30sec
6.dolewasz 1l do baku
7.palisz na plaka 30sec
Gdziesz w tym czasie powienien zagadac sam z siebie, jak zagada to wystartuje pompka w koszu aby uzupełniac poziom paliwa.
Jak nie zagada to zajmij sie pompą wtryskową, nic na zaciąg i popych.
Jak bedziesz wymieniał pompe to pamietaj ze kawałek immo jest w starowniku pompy.
Teraz na 100% gasnie dlatego ze w koszu paliwowym jest czujnik informujący sterownik o poziomie paliwa. Jesli jest za nisko to fura gasnie z poziomem takim zeby nie zapowietrzyc układu. Proponuje zrobic tak:
1.Kupujesz 5l ropy na stacji
2.Dolewasz 2l do baku - konstrukcja jest taka ze najpierw zalewasz kosz i czujnik
3.Palisz na plaka przez 30sec
4.dolewasz 1l do baku
5.znow palisz na plaka 30sec
6.dolewasz 1l do baku
7.palisz na plaka 30sec
Gdziesz w tym czasie powienien zagadac sam z siebie, jak zagada to wystartuje pompka w koszu aby uzupełniac poziom paliwa.
Jak nie zagada to zajmij sie pompą wtryskową, nic na zaciąg i popych.
Jak bedziesz wymieniał pompe to pamietaj ze kawałek immo jest w starowniku pompy.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia