Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB ] Lewarek od S8 oraz komputer

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

[D2 00 4.2PB ] Lewarek od S8 oraz komputer

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 00:12

i mamy nowy temat
bardzo dużo się interesuje i chciałbym się dowiedzieć co o tym sądzicie

mam w aucie lewarek standard czyli po D jest 4 3 2
a w S8 jest tylko S
do tej pory nie używałem tych funkcji i pewnie nigdy nie użyje a nawet nie wiem do końca jak zdają swój egzamin

ale czy jest sens wymiany lewarka od S8 czyli po D jest S czyli Sport??
pewnie na zwykłym kompie nie bedzie chodzic ale nie wiem
wiec pyatm czy wymiana jest od tak ? czy?
np, wymiana lewarka od S8 i np. komputer skrzyni S8 czy jakaś zmiana by była w z silnikiem zwykłym 310km akurat u mnie AQF
może by lepiej zmieniało biegi czy dobrze myślę

oczywiście pytam bez ruszania kompa silnika oraz samego silnika
Ostatnio zmieniony 26 gru 2012, 02:08 przez LUKAS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
VOLUS
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 39
Rejestracja: 03 lis 2012, 00:06
Lokalizacja: NAKŁO/SIMERN DE

Post autor: VOLUS » 11 lis 2012, 00:26

lukas28 pisze:ale czy jest sens wymiany lewarka od S8 czyli po D jest S czyli Sport??
Czy jest sens? moim zdaniem nie,szkoda kasy,chyba że wizualnie dla kogoś...

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 12:09

ale czy byla w czyms roznica??

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 11 lis 2012, 12:30

lukas28 pisze:ale czy byla w czyms roznica??
A będziesz miał róznicę jak sobie przykleisz z tyłu 5.2 V10 ? tylko wiochę :lol:

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 16:07

jeszcze raz zapytam czy była by róznica wrzucenie lewarka i KOMPA od s8 czy lepiej by zmieniało biegi itd. przeciez tam jest S czyli możliwe ze byla by inna jazda

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 11 lis 2012, 18:09

Ten lewatek z trybem S nie występował tylko i wyłącznie w eSce. Dla porównania mam taką z 2001 roku i mam 4 3 2.

Masz tutaj podobny temat http://www.a8team.pl/topics14/2611.htm

Para
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:31
Lokalizacja: Hiszpania

Post autor: Para » 11 lis 2012, 18:16

Chłopie co ty masz 5 lat ,przyciemnij sobie szyby ,wstaw dystansy i felgi może ci się polepszy''żartem''

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 19:17

Para pisze:Chłopie co ty masz 5 lat ,przyciemnij sobie szyby ,wstaw dystansy i felgi może ci się polepszy''żartem''
to juz mam zrobione :D

a po przeczytaniu paru postów dowiedzialem sie ze jest znacząca różnica
tylko czy to dobrze by działało w mojej
Foss ma kompa od skrzyni ze swojej bylej S8 a lewarek zawsze mozna zmienic z pozycją S

pytanie do tych którzy sie znają - co trzeba zrobic jak bym miał lewarek z pozycja S i aby to chodziło prawidłowo czyli na S zmieniała się charakterystyka skrzyni

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 11 lis 2012, 19:34

lukas28 pisze: pytanie do tych którzy sie znają - co trzeba zrobic jak bym miał lewarek z pozycja S i aby to chodziło prawidłowo czyli na S zmieniała się charakterystyka skrzyni
Tuning za 100zł, bo tyle koszuje lewarek :lol:
Wszystkie firmy tuningowe padną :lol:

Ale wiocha.

Kolego, da sie zrobić, ale koszt będzie większy niż Twój parch.

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 20:12

i nastepny bez znaczenia glupi komentarz

Czy pytałem ile to kosztuje??

jaka wiocha ?? jaki tuning??
nie zamierzam wymieniac lewarka tylko zapytalem wprost

czy duzo roboty jest aby to dzialalo jak w autach z trybem S


ale jak maja byc tylko takie odp. to dzieki

Gość

Post autor: Gość » 11 lis 2012, 20:29

Niedawno był podobny temat odnosnie nowej eSy minus4. Tryb S to nie tylko inny lewarek i sterownik skrzyni ale tez w D2 najprawdopodobniej nieco inny program pracy sterownika ASB jak i ECU ktore moga zmieniac parametry, Wydaje mi sie że Twoja chęć zbajerowania tego nie ma wiekszego sensu i może być kłopotliwa. ;)

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 20:39

o wreszcie cos sensownie
nie zamirzam tego robic ale bylem zainteresowany czy dalo by 8-)

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 11 lis 2012, 22:20

chwilunia, z tego co pamietam to gdy lewarek ma PRNDS to jest skrzynia multitronic, a gdy PRND432 to tiptronic. Jedno z drugim nie jest zamienne i lewarek nie bedzie chodzil z inna skrzynia.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Gość

Post autor: Gość » 11 lis 2012, 22:27

szeryfisch, Lewarek z funkcją S wystepuje tez w tiptronicu :) Przykladem sa S8 i W12 w ktorych dośc często to widziałem :)

Awatar użytkownika
LUKAS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 383
Rejestracja: 05 paź 2011, 20:07
Lokalizacja: Ełk / Warszawa

Post autor: LUKAS » 11 lis 2012, 22:44

hmm więc chyba tyle na ten temat

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl