części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 95 2.8PB/LPG ] Rozdzielenie silnika z skrzynią automat

avatar25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 12 mar 2014, 20:01
Lokalizacja: Słupsk

[D2 95 2.8PB/LPG ] Rozdzielenie silnika z skrzynią automat

Post autor: avatar25 » 24 mar 2015, 18:00

Witam mam problem z rozdzieleniem silnika od skrzyni.
Skrzynia CMK 4HP
Czy mógłby ktoś sprawdzić w ETCE albo ELSAWIN ile śrub trzyma silnik ze skrzynią i czy coś oprócz śrub trzeba jeszcze odkręcić np. od koła zamachowego bo widziałem tam 3 śruby na torxa powyżej t50 miska dolna i górna jest zdjęta rozrusznik także i chyba 8 śrub mocujących i nie wiem co jeszcze go trzyma na miejscu podejrzenie pada właśnie na te torxy na kole zamachowym ale tego nie jestem pewien

ernesto

Post autor: ernesto » 24 mar 2015, 18:09

A czy konwerter odkręciłeś od koła zamachowego ?

avatar25
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 12 mar 2014, 20:01
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: avatar25 » 24 mar 2015, 18:52

Tzn konwerter jest przykręcony do koła zamachowego tymi 3 torxami tak???
Skrzynia zostaje na miejscu silnik jest tylko do wyjęcia. Więc ten konwerter trzyma skrzynie i silnik razem tak???

Maroonio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 80
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maroonio » 25 mar 2015, 12:00

Po odkręceniu konwertera będzie duuużo łatwiej oddzielić silnik od skrzyni :) Także odkręcaj te torxy a wszystko pójdzie gładko <okioki>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl