[D2 ALL ] Którą skrzynie wybrać TIP vs manual
Tu już pojechałeś za mocno - raczej w setkach i tysiącach ...krzychu22.p1i pisze:Robić wszystko z wytycznymi serwisówki i idzie to ogarnąć w groszach
Ja kupiłem swoją A8 z "uwalonym" szóstym biegiem i zgrzytającą trójką na skrzyni CYB.koziolek pisze:manual z 2.5tdi to ciekawa alternatywa w momencie kiedy masz automat do naprawy.
zapomniałem jeszcze, że czasem uda się jeszcze sprzedać uszkodzony automat za 500/1000zł więc to na + dla przekładki
Kupiłem drugą skrzynię z Passata za 500 zł, przekładka we własnym zakresie.
Stara skrzynia poszła do rozbiórki na złom: osobno obudowy aluminiowe, osobno mosiądz, osobno stal i w ten sposób odzyskałem ponad 130 zł (zostawiając sobie wałek do centrowania starczy sprzęgła).
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
W tym wypadku - chęć posiadania czegoś unikatowego Nie dużo jednak widzi się S8 z ori manualem
Wizja naprawy automatu mnie nie przeraża ani nigdy nie przerażała - aktualnie mam dostęp do bardzo dobrego mechanika który by poradził sobie bez problemu
Wizja naprawy automatu mnie nie przeraża ani nigdy nie przerażała - aktualnie mam dostęp do bardzo dobrego mechanika który by poradził sobie bez problemu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
czyli idac za ideą szkoda mi kasy lepszy bedzie wspomniany wyzej Matiz ja za remont zaplacilem nie cale 5k + moje oleje i filtry autem przejechalem 50k km (ponad ) i odpukac jezdzi ok albo rybki albo pipki jak slucham Januszy Biznesu o remontach za 12k to mi sie smiac chce zwlaszcza jak w rachunku maja napisane remont skrzyni i tyle hehe omijac panowie takie zakladziki z dala kolesie jada na renomie zdobytej przed laty i zazwyczaj rutyna ich gubi , a jak cos jest nie tak to od czego jest gwarancja?koziolek pisze:moim zdaniem "wygoda" automatu nie jest tyle warta ile jego naprawa i eksploatacja .
jak chcesz mieć porządnie zrobiony automat to 12tys pęka,
ale unikatem bylo by po nr vin ze takie wyjechalo z fabryki , a tak jest to dla mnie zwykly przeszczep u Ziutka w szopcemichalwruszak pisze:W tym wypadku - chęć posiadania czegoś unikatowego Nie dużo jednak widzi się S8 z ori manualem
Ostatnio zmieniony 04 paź 2017, 19:15 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Słabo czytasz Maciej - mam właśnie takie auto - fabrycznie z manualem - S8 Lift - nic nie przekładałem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
preston81, Teomotors robi takie akcje 😛 oby twoja skrzynia wytrzymała wiecej niż gwarancja 😉 i wlasnie to jest ta "cudowna" naprawa... Wywaliłeś łącznie kolo 6tys i po gwarancji jeździsz z myślą ze kolejne 6 juz na ciebie czeka 😛
To ma byc tak, ze płacisz za naprawe i zapominasz o tej części bo to nie filtr za 100zl
To ma byc tak, ze płacisz za naprawe i zapominasz o tej części bo to nie filtr za 100zl
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
preston81 - A8 mam jeszcze - ale wkrótce trafi na sprzedaż , graty do przekładki na manual - też sprzedaje
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Ja jeszcze się tutaj nie wypowiadałem więc muszę swoje 3 grosze wtrącić.
Nie rozumiem idei tworzenia w ogole czegos takiego jak S8. 5-metrowa limuzyna z natury nie będzie nigdy autem sportowym. Mogę sobie jednak wyobrazić że są tacy co za trochę więcej osiągów są w stanie zrezygnować z poczucia blogiej ciszy w srodku auta przy bardzo wysokich prędkościach. Szczerze mowiac według mnie 3k rpm przy 170 na godzine czy 4,5k rpm przy tej samej predkosci niewiele zmienia w glosnosci w kabinie.
No i tutaj jak bym zakończył to by było w zasadzie wszystko jasne. Jeśli jednak dorzucimy tutaj S8 w manualu to wyjdzie na to, że jest to już całkiem poroniony pomysl (patrząc na powyższą analizę). Z limuzyny nie zrobimy wyscigowki a manual spowoduje niby jedynie utratę komfortu. Ja wlasnie jestem zwolennikiem takich poronionych pomysłów i napiszę poniżej dlaczego.
340 koni przy starcie ze skrzyżowania na zapiętych na sztywno napędach i mega krótkiej skrzyni robi tak piorunujące wrażenie, że każdy kto chociaż raz w zyciu tego doswiadczyl, jezdzac w mlodosci autami typu golf GTI, zakocha się w tym bezpowrotnie Uczucie tego ostrego gniecenia w fotel przy pełnej kontroli zachowania auta jest w takim S8 wręcz nie do opisania. Radość jakiej doświadczam wlasnie przy takiej jeździe jest dla mnie porównywalna z orgazmem i nikt mi tego nie wyperswaduje żadnymi merytorycznymi argumentami
Reasumując - jeśli ktoś chce mieć tą radość z jazdy hot hatchem a jednocześnie ma już tak dużo lat na karku, że potrzebuje komfortu przy długich podróżach - wybierze S8 w manualu. Ja wlasnie do tej grupy należę i (cytując klasyka) nikt nie przekona mnie, że "czarne jest czarne a białe jest białe"
Nie rozumiem idei tworzenia w ogole czegos takiego jak S8. 5-metrowa limuzyna z natury nie będzie nigdy autem sportowym. Mogę sobie jednak wyobrazić że są tacy co za trochę więcej osiągów są w stanie zrezygnować z poczucia blogiej ciszy w srodku auta przy bardzo wysokich prędkościach. Szczerze mowiac według mnie 3k rpm przy 170 na godzine czy 4,5k rpm przy tej samej predkosci niewiele zmienia w glosnosci w kabinie.
No i tutaj jak bym zakończył to by było w zasadzie wszystko jasne. Jeśli jednak dorzucimy tutaj S8 w manualu to wyjdzie na to, że jest to już całkiem poroniony pomysl (patrząc na powyższą analizę). Z limuzyny nie zrobimy wyscigowki a manual spowoduje niby jedynie utratę komfortu. Ja wlasnie jestem zwolennikiem takich poronionych pomysłów i napiszę poniżej dlaczego.
340 koni przy starcie ze skrzyżowania na zapiętych na sztywno napędach i mega krótkiej skrzyni robi tak piorunujące wrażenie, że każdy kto chociaż raz w zyciu tego doswiadczyl, jezdzac w mlodosci autami typu golf GTI, zakocha się w tym bezpowrotnie Uczucie tego ostrego gniecenia w fotel przy pełnej kontroli zachowania auta jest w takim S8 wręcz nie do opisania. Radość jakiej doświadczam wlasnie przy takiej jeździe jest dla mnie porównywalna z orgazmem i nikt mi tego nie wyperswaduje żadnymi merytorycznymi argumentami
Reasumując - jeśli ktoś chce mieć tą radość z jazdy hot hatchem a jednocześnie ma już tak dużo lat na karku, że potrzebuje komfortu przy długich podróżach - wybierze S8 w manualu. Ja wlasnie do tej grupy należę i (cytując klasyka) nikt nie przekona mnie, że "czarne jest czarne a białe jest białe"
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Już niedługo Daniel
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Nie chce mi się rozpisywać więc skrócę do maksimum. Miałem szybkie wózki typu Honda V-Tec z kompresorem czy Impreza STI i owszem tam tylko manualna skrzynia ale jak wsiadam do A8 by se pośmigać czy też tylko do codziennej jazdy (to drugie teraz znacznie mniej bo mam drugie auto ...z DSG) to nie wyobrażam sobie ruszać i zmieniać biegi zwłaszcza, że mieszkam w dość górzystym terenie. Zdecydowanie wolę klikać przyciski na kierze
Piszecie że nasze automaty są wolne, absolutnie się z tym nie zgadzam ...wolnym automatem można nazywać skrzynki w Smartach czy też np. pierwsze zautomatyzowane manuale w Audi R8 ale nie 5HP.... kto jeździł wie o czym piszę
Piszecie że nasze automaty są wolne, absolutnie się z tym nie zgadzam ...wolnym automatem można nazywać skrzynki w Smartach czy też np. pierwsze zautomatyzowane manuale w Audi R8 ale nie 5HP.... kto jeździł wie o czym piszę