części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Błąd przepustnicy 17972

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 lip 2015, 16:46

danishow pisze:No przecie w regulatorze są szczotki czyli chcąc wymienić szczotki musisz regulator kupić ..
-tia i kupisz gówno za miskę ryżu lub bardziej za łyżkę :]
nie gadaj że ty samych szczotek nie umiesz zmienić ?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 lip 2015, 18:46

pepi pisze:tia i kupisz gówno za miskę ryżu lub bardziej za łyżkę
Nigdzie nie sugerowałem kupować najtańszych, lecz jak ktoś kupuje te za 20 zeta to przyznam Ci rację, będzie to gówno. A jeżeli chodzi o szczotki to nie wiedziałem, że można je osobno kupić.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 11 maja 2016, 08:51

odgrzeje temat, mniej więcej rok miałem spokój z owymi kontrolkami i błędami, ostatnio zregenerowałem alternator (nowy komutator, łożyska i regulator), ładowanie się poprawiło, teraz mam na akumulatorze 14V.
Niestety po paru dniach dni znów zaczeły się świecić kontrolki ABS ESP, oraz wywala 3 stałe błędy co poprzednio:
16487 oraz 17972, zapisują się w sterowniku silnika, natomiast błąd 18265 zapisuje się w sterowniku skrzyni i ABS.
Dodatkowo co jakiś czas wywala mi błąd czujnika ciśnienia płynu hamulcowego G201 (i wtedy też zaświecają się kontrolki ABS i ESP:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 48-00 - Supply Voltage

Idzie odróżnić podczas jazdy, który błąd wywala, poniewaz gdy wywala błąd G201, to kontrolki świecą się non stop, do czasu zgaszenia i ponownego odpalenia silnika, natomiast gdy wywala błedy 18265, przepływki i przepustnicy, to kontrolki abs i esp zapalają się i po chwili gasną, za chwile znów sie zapalają i tak w kółko.

Czy to wszystko definitywnie wskazuje na walnięty sterownik pompy ABS? (ciśnienie płynu hamulcowego przy pełnym depnięciu hamulca pokazuje 0,92 bar, czyli ok, tyle że nie wiem ile pokazuje w momencie gdy wywala błąd g201)

Przypomne, że przepływkę mam nową, przeczyszczone przewody masowe przy lewej podłużnicy, oraz wyczyszczona przepustnica i styki.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 11 maja 2016, 09:07

sprawdz 5V zasilania czujnika przepusnicy i przepływomierza. to jedno i to samo zasilanie.
na przepływce i przepusnicy jest tez +12, to też zmierz.
jak zasilanie to bedzie mniejsze niz 4,75V bedzie walil takimi bledami
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 11 maja 2016, 11:06

k44761 pisze:sprawdz 5V zasilania czujnika przepusnicy i przepływomierza
po zapłonie jest 4.8 - 4.83v, po odpaleniu było przez chwilę też tyle, po chwili wzrosło na 5 - 5.3v i juz w takim zakresie sie utrzymywało.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 maja 2016, 22:48

puzzel1 pisze:ciśnienie płynu hamulcowego przy pełnym depnięciu hamulca pokazuje 0,92 bar
Nie bardzo ok, chyba że "M" zgubiłeś? <hmm> ...powinno być przynajmniej kilkadziesiąt barów ;)
Poza tym te czujniki ciśnienia niekiedy padają, nowy Bosch kosztuje coś ze 100 euro.

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 23 maja 2016, 08:45

było 90, racja, niepotrzebnie dalem przecinek. Niestety ja nie mam tego czujnika na zewnątrz, więc cała pompa od razu do wymiany jesli juz

[ Dodano: 2016-05-23, 08:45 ]
up, dzisiaj wywaliło mi nowy błąd:
17967 - Throttle body (J338)
P1559 - Fault in basic settings

no i teraz już nie mogę zrobić adaptacji przepustnicy, w kanale 60 basic settings w ostatnim okienku pisze ERROR. Czy to przepustnica padła?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 23 maja 2016, 08:53

Przepustnica do wymiany moim zdaniem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 23 maja 2016, 09:02

Tak też myślałem. Nic, piszę do Adriana bo widzę że ma wystawioną taką do lifta

robsztix
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2011, 11:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: robsztix » 04 paź 2024, 17:07

Kolego rozwiązałeś problem. Mam dokładnie to same błędy od 2 dni i zapalające się kontrolki.
Audi Coupe B2 `81 2.2 ->
Audi Coupe B4 `92 2.8 quattro ->
Audi A6 C5 `98 2.8 quattro ->
Audi A8 D2 `97 2.5 TDI ->
Audi A6 Avant `03 2.5 TDI ->
Audi A8 D2 `00 3.7 quattro ...
?? Audi A8 D3 4.2 MPI ??

Walus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 16 paź 2024, 10:45
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: Walus » 17 paź 2024, 08:52

Witam. Co ile kilometrów wymienia się filtr paliwa?
Walus

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl