![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Gaśnie przy dodaniu gazu
[D2 00 4.2PB/LPG ] Gaśnie przy dodaniu gazu
Witam mam taki problem na zimnym silniku musze kręcić dość dlugo by autko zapalilo gdy zapali drga cale i jak dodam lekko gazu gaśnie:/na ciepłym pali ok proszę o rade pozdrawiam:)
Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 12:06 przez zerbe, łącznie zmieniany 2 razy.
Obstawiam na czujnik temperatury silnika , podłącz Vaga i z czytaj błędy ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

[quote="zerbe"mam taki problem na zimnym silniku musze kręcić dość dlugo by autko zapalilo[/quote]
Miałem kiedyś identycznie w Senatorze , czyściłem kiedyś wtyczki które są w komorze silnika (rozpinałem , psikałem wd40 i łączyłem z powrotem ) nagle przestał mi normalnie odpalać ( musiałem długo "kręcić")
pojechałem na komputer i mimo że silnik miał 90*C , komputer pokazywał -76% :shock: Na Syberii nie ma tak zimno :mrgreen: , pojechałem kupić czujnik temperatury , chłop mnie się pyta "jaki ma pan tam czujnik bo są 2 rodzaje" ja do samochodu , machę do góry , łapię za kostkę od czujnika , żeby go odłączyć , a on odłączony ( był niby złączony ale nie wciśnięta kostka do końca)
Wcisnąłem kostkę i auto od razu odpaliło bez problemu , próba na następny dzień (zimny silnik) zapalił od pierwszego "kopa" ;-)
Miałem kiedyś identycznie w Senatorze , czyściłem kiedyś wtyczki które są w komorze silnika (rozpinałem , psikałem wd40 i łączyłem z powrotem ) nagle przestał mi normalnie odpalać ( musiałem długo "kręcić")
pojechałem na komputer i mimo że silnik miał 90*C , komputer pokazywał -76% :shock: Na Syberii nie ma tak zimno :mrgreen: , pojechałem kupić czujnik temperatury , chłop mnie się pyta "jaki ma pan tam czujnik bo są 2 rodzaje" ja do samochodu , machę do góry , łapię za kostkę od czujnika , żeby go odłączyć , a on odłączony ( był niby złączony ale nie wciśnięta kostka do końca)
Wcisnąłem kostkę i auto od razu odpaliło bez problemu , próba na następny dzień (zimny silnik) zapalił od pierwszego "kopa" ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Możesz mieć także zapyziałe wtryski od benzyny. Teraz jak jest ciepło, auto szybo przełącza się na gaz i nieużywane wtryski benzynowe szybko tracą swoją swoją sprawność. Recepta - pojeździć trochę na benzynie z dodatkiem oczyszczacza wtrysków. Polecam preparaty STP.
Raczej to czujnik temp. o którym pisze mdamian, ale jeśli to nie to okaże się przyczyną to warto spróbować z wtryskiwaczami :->
Raczej to czujnik temp. o którym pisze mdamian, ale jeśli to nie to okaże się przyczyną to warto spróbować z wtryskiwaczami :->
-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
A może masz problem ten , który ma większość na tym forum, a mianowicie z paliwem, które cofa się do zbiornika i za nim zapli to musisz nabić paliwa poprzez długi kręcenie lub kilkukrotne. Jak złapie to na cylindrach tych , które miały resztki paliwa.
Posłuchaj przy odpalaniu czy niemasz dziwnego bulgotania w zbiorniku paliwa?
Co do czujnika temepratury to raczej bym tego nie obstawiał. Silnik pilnuje aby nie była za wysoka i miał byś problem z odpaleniem ciepłego nie zimnego.
Pozdrawiam
Posłuchaj przy odpalaniu czy niemasz dziwnego bulgotania w zbiorniku paliwa?
Co do czujnika temepratury to raczej bym tego nie obstawiał. Silnik pilnuje aby nie była za wysoka i miał byś problem z odpaleniem ciepłego nie zimnego.
Pozdrawiam
Jacenty
Nie wiem jak chcesz to sprawdzić , skoro jak włączysz zapłon pompa podaje paliwo 1-2 sek i słychać tylko pompę , tam jest tak szczelne że ciężko było by usłyszeć bulgotanie . ;-)jacenty1400 pisze:Posłuchaj przy odpalaniu czy niemasz dziwnego bulgotania w zbiorniku paliwa?
Pierwsze słyszę , jak by miał problem na ciepłym to obstawił bym czujnik "Halla" (czujnik wałka) (chyba tak to się nazywa) ;-)jacenty1400 pisze:Co do czujnika temepratury to raczej bym tego nie obstawiał. Silnik pilnuje aby nie była za wysoka i miał byś problem z odpaleniem ciepłego nie zimnego.
Przeczytaj ze zrozumieniem pierwszy post :
i potem powiedz że kolega ma problem za ciepłym .zerbe pisze: mam taki problem na zimnym silniku musze kręcić dość dlugo by autko zapalilo
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 cze 2012, 13:17
- Lokalizacja: Polkowice
Cześć Wam
Kolego Mdamian, w moim aucie, a wiem, że mam problem z paliwem (nie wiem czy z pompa ) ale napewno z uszczelnieniem , które powoduje cofanie paliwa do zbiornika. I jak jest zimny silnik tak około po 12 godzinach postoju to jest problem z odpaleniem (albo dłużej przytrzymam na rozruszniku albo na 2 razy)i w momencie jak załapuje słychać w zbiorniu bulgotanie.
Jak jest ciepły silnik albo inaczej jak już załapie i pochodzi choć 2 minuty to aby problem się powtórzył auto musi postać około 10-12 godzin tzn. że paliwo się cofa , a na gazie nie odpalasz.
Oczywiście nie wiem jak to jest w Audi bo to pierwsze doświadczenie z ta marką (ale z praktyki działanie bez względu na marke pojazdu jest podobne).
Pozdrawiam.
Kolego Mdamian, w moim aucie, a wiem, że mam problem z paliwem (nie wiem czy z pompa ) ale napewno z uszczelnieniem , które powoduje cofanie paliwa do zbiornika. I jak jest zimny silnik tak około po 12 godzinach postoju to jest problem z odpaleniem (albo dłużej przytrzymam na rozruszniku albo na 2 razy)i w momencie jak załapuje słychać w zbiorniu bulgotanie.
Jak jest ciepły silnik albo inaczej jak już załapie i pochodzi choć 2 minuty to aby problem się powtórzył auto musi postać około 10-12 godzin tzn. że paliwo się cofa , a na gazie nie odpalasz.
Oczywiście nie wiem jak to jest w Audi bo to pierwsze doświadczenie z ta marką (ale z praktyki działanie bez względu na marke pojazdu jest podobne).
Pozdrawiam.
Jacenty
Przez długi czas miałem identyczny problem (i częściowo mam dalej). Z rana trzeba było długo kręcić i dławił się po dodaniu gazu, a na ciepło było elegancko. To co znalazłem to:
- nieszczelne przewody podciśnieniowe idące do regulatora ciśnienia paliwa i parownika instalacji gazowej, przez co ciśnienie paliwa było za duże i rozjeżdżały się adaptacje (po zrobieniu tego czas "kręcenia" z rana spadł z 15s do 5s)
- odpalanie na dwa razy dalej występuje jeśli poziom paliwa w baku spadnie poniżej połowy (jak mam 3/4 baku to odpala po 1,5s, jak poniżej połowy to ok. 5s kręcenia)
Sprawdź błędy w sterowniku silnika i podaj wartości z bloku pomiarowego nr 10. Jak masz błąd zbyt bogatej mieszanki to sprawdź podciśnienia w pierwszej kolejności.
Jak błędów brak i wartości z bloku 10 w normie, to zalej 3/4 baku benzyny, przejedź się kilka km i zobacz z rana jak odpali.
- nieszczelne przewody podciśnieniowe idące do regulatora ciśnienia paliwa i parownika instalacji gazowej, przez co ciśnienie paliwa było za duże i rozjeżdżały się adaptacje (po zrobieniu tego czas "kręcenia" z rana spadł z 15s do 5s)
- odpalanie na dwa razy dalej występuje jeśli poziom paliwa w baku spadnie poniżej połowy (jak mam 3/4 baku to odpala po 1,5s, jak poniżej połowy to ok. 5s kręcenia)
Sprawdź błędy w sterowniku silnika i podaj wartości z bloku pomiarowego nr 10. Jak masz błąd zbyt bogatej mieszanki to sprawdź podciśnienia w pierwszej kolejności.
Jak błędów brak i wartości z bloku 10 w normie, to zalej 3/4 baku benzyny, przejedź się kilka km i zobacz z rana jak odpali.