ciepły start nie może być od 20 tylko najlepiej jest ustawić mim 60 to raz dwa to że wcale to takie dobre nie jest .
Jak ktoś często pali auto i gasi to coś w tym jest ale jak ktoś do tras ma auto to brak logiki .
Dlaczego ja tyle sterowników zmieniałem odpowiedz jest prosta miałem brc które ktoś tam zdrutował i to aż tak że jaja wyrwać przy samej dupie debile nawet butli nie umieli dać .
Poprzedni właściciel zmienił reduktor i komp bo padł czyli akieś 2 tys poszło
było jeszcze do wymiany dwa wtryski i map i BRC paliło sporo za bardzo nie mogłem znieść tych listw pod maską i okablowanie do kompa było w kawałkach wszystko było do zmian podliczyłem i poszło brc a allegro za to kupiłem techa .
A dlaczego bo tak go zachwalali jaki on dobry jak fajnie parametry trzyma itp
a kto koledzy którzy siedzą w lpg i nie mówię o takich płotkach tylko tacy którzy wiedzą co mówią .
Wyszło w praniu im więcej drzew to dalej w las
Co do ustawiania tego ja jednego nie mogłem zrozumieć waliło jakieś dziwne komunikaty o zapętlaniu ale benzyny !
Chodziło to lepiej niż brc ale jedno mnie zastanowiło i nie jest to moje odczucie tylko jak dawałem to paliło 13 l a jak wolno się przemieszczało to 14-15 .
A tak na poważnie to przelało czarę goryczy to że zmiana paliw była bardzo głupia procedura przejścia jest powalona powiedzmy ustawione mamy 30 po tej temperaturze zapina nam pierwszy cylinder i czeka aż temperatura wzrasta i zapina kolejne 3 i jeszcze jest druga strona cylindrów

taki sam cyrk .
Dali mi fajny upust na agisa a tego techa szwagrowi do s8 zapodałem bo niby taki fajny .
Co do obecnego sterownika nie jest też idealny ale o niebo lepszy od tych co miałem pisali mi na forum lpg że mam popsute auto itp mogę stwierdzić że obecny sterownik naprawił i zniwelował mi rozjazd stronami i wtryski ucichły normalnie byłem w szoku na techu hany tak tłukły .
Zmieniłem tylko sterownik nic więcej i teraz mogę sobie ustawić co chce i jak chce a nie zdany jestem na algorytm sterownika .
Co do automatyki wiesz jest to do zrobienia tylko musiało by być jak w brc masz zestaw z góry ten który ma być .
Bo teraz kupujesz sterownik wtryski jakie ci się podobają i reduktor wydatek podzespołów jest dość spory i dlatego automaty się gubią masz jeszcze auta popsute błędy montażowe to wszystko się nakłada i jest jak jest .
Zresztą ludzie są mega dziwni jak jest nawet dobrze to się czepiają że np , on by chciał korektę na minusie bo ustawił 15 przejścia a wiadomo że przy takiej temperaturze lotny jest na minusie -to jak może być dobrze ?
Praw fizyki nie da się oszukać ,
zresztą jak by był sterownik idealny to i tak by się ludzie czepiali bo jeden to drugi tamto
