Tak jak te do FSI sa strugane konkretnie pod model ECUkarol208 pisze:Wg mnie sterownik powinien być tak programowany oby sam wszystko dobierał. Po to są programiści.
Po co mi sterownik w którym muszę robić jakieś korekty po obrotach, ciśnieniu czy temperaturze. To powinny zrobić osoby które to programują.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na ssaniu
-
Gość
-
pepi
- Super Klubowicz

- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
ciepły start nie może być od 20 tylko najlepiej jest ustawić mim 60 to raz dwa to że wcale to takie dobre nie jest .
Jak ktoś często pali auto i gasi to coś w tym jest ale jak ktoś do tras ma auto to brak logiki .
Dlaczego ja tyle sterowników zmieniałem odpowiedz jest prosta miałem brc które ktoś tam zdrutował i to aż tak że jaja wyrwać przy samej dupie debile nawet butli nie umieli dać .
Poprzedni właściciel zmienił reduktor i komp bo padł czyli akieś 2 tys poszło
było jeszcze do wymiany dwa wtryski i map i BRC paliło sporo za bardzo nie mogłem znieść tych listw pod maską i okablowanie do kompa było w kawałkach wszystko było do zmian podliczyłem i poszło brc a allegro za to kupiłem techa .
A dlaczego bo tak go zachwalali jaki on dobry jak fajnie parametry trzyma itp
a kto koledzy którzy siedzą w lpg i nie mówię o takich płotkach tylko tacy którzy wiedzą co mówią .
Wyszło w praniu im więcej drzew to dalej w las
Co do ustawiania tego ja jednego nie mogłem zrozumieć waliło jakieś dziwne komunikaty o zapętlaniu ale benzyny !
Chodziło to lepiej niż brc ale jedno mnie zastanowiło i nie jest to moje odczucie tylko jak dawałem to paliło 13 l a jak wolno się przemieszczało to 14-15 .
A tak na poważnie to przelało czarę goryczy to że zmiana paliw była bardzo głupia procedura przejścia jest powalona powiedzmy ustawione mamy 30 po tej temperaturze zapina nam pierwszy cylinder i czeka aż temperatura wzrasta i zapina kolejne 3 i jeszcze jest druga strona cylindrów
taki sam cyrk .
Dali mi fajny upust na agisa a tego techa szwagrowi do s8 zapodałem bo niby taki fajny .
Co do obecnego sterownika nie jest też idealny ale o niebo lepszy od tych co miałem pisali mi na forum lpg że mam popsute auto itp mogę stwierdzić że obecny sterownik naprawił i zniwelował mi rozjazd stronami i wtryski ucichły normalnie byłem w szoku na techu hany tak tłukły .
Zmieniłem tylko sterownik nic więcej i teraz mogę sobie ustawić co chce i jak chce a nie zdany jestem na algorytm sterownika .
Co do automatyki wiesz jest to do zrobienia tylko musiało by być jak w brc masz zestaw z góry ten który ma być .
Bo teraz kupujesz sterownik wtryski jakie ci się podobają i reduktor wydatek podzespołów jest dość spory i dlatego automaty się gubią masz jeszcze auta popsute błędy montażowe to wszystko się nakłada i jest jak jest .
Zresztą ludzie są mega dziwni jak jest nawet dobrze to się czepiają że np , on by chciał korektę na minusie bo ustawił 15 przejścia a wiadomo że przy takiej temperaturze lotny jest na minusie -to jak może być dobrze ?
Praw fizyki nie da się oszukać ,
zresztą jak by był sterownik idealny to i tak by się ludzie czepiali bo jeden to drugi tamto
Jak ktoś często pali auto i gasi to coś w tym jest ale jak ktoś do tras ma auto to brak logiki .
Dlaczego ja tyle sterowników zmieniałem odpowiedz jest prosta miałem brc które ktoś tam zdrutował i to aż tak że jaja wyrwać przy samej dupie debile nawet butli nie umieli dać .
Poprzedni właściciel zmienił reduktor i komp bo padł czyli akieś 2 tys poszło
było jeszcze do wymiany dwa wtryski i map i BRC paliło sporo za bardzo nie mogłem znieść tych listw pod maską i okablowanie do kompa było w kawałkach wszystko było do zmian podliczyłem i poszło brc a allegro za to kupiłem techa .
A dlaczego bo tak go zachwalali jaki on dobry jak fajnie parametry trzyma itp
a kto koledzy którzy siedzą w lpg i nie mówię o takich płotkach tylko tacy którzy wiedzą co mówią .
Wyszło w praniu im więcej drzew to dalej w las
Co do ustawiania tego ja jednego nie mogłem zrozumieć waliło jakieś dziwne komunikaty o zapętlaniu ale benzyny !
Chodziło to lepiej niż brc ale jedno mnie zastanowiło i nie jest to moje odczucie tylko jak dawałem to paliło 13 l a jak wolno się przemieszczało to 14-15 .
A tak na poważnie to przelało czarę goryczy to że zmiana paliw była bardzo głupia procedura przejścia jest powalona powiedzmy ustawione mamy 30 po tej temperaturze zapina nam pierwszy cylinder i czeka aż temperatura wzrasta i zapina kolejne 3 i jeszcze jest druga strona cylindrów
Dali mi fajny upust na agisa a tego techa szwagrowi do s8 zapodałem bo niby taki fajny .
Co do obecnego sterownika nie jest też idealny ale o niebo lepszy od tych co miałem pisali mi na forum lpg że mam popsute auto itp mogę stwierdzić że obecny sterownik naprawił i zniwelował mi rozjazd stronami i wtryski ucichły normalnie byłem w szoku na techu hany tak tłukły .
Zmieniłem tylko sterownik nic więcej i teraz mogę sobie ustawić co chce i jak chce a nie zdany jestem na algorytm sterownika .
Co do automatyki wiesz jest to do zrobienia tylko musiało by być jak w brc masz zestaw z góry ten który ma być .
Bo teraz kupujesz sterownik wtryski jakie ci się podobają i reduktor wydatek podzespołów jest dość spory i dlatego automaty się gubią masz jeszcze auta popsute błędy montażowe to wszystko się nakłada i jest jak jest .
Zresztą ludzie są mega dziwni jak jest nawet dobrze to się czepiają że np , on by chciał korektę na minusie bo ustawił 15 przejścia a wiadomo że przy takiej temperaturze lotny jest na minusie -to jak może być dobrze ?
Praw fizyki nie da się oszukać ,
zresztą jak by był sterownik idealny to i tak by się ludzie czepiali bo jeden to drugi tamto
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
"2. Stojąc na światłach, na lpg oczywiście,trzymając D lub R na hamulcu potrafią chwilowo spaść obroty o 50-100, jakby dostawał czkawki, ale tak jednorazowo, a nie seriami
. Ogólnie trzyma obroty równo,czasami tak się delikatnie przydławi.Jest to sporadyczne. Na P i N tego nie ma. Oczywiście tylko na lpg to występuje."
Panowie a przerywający-zanikający impuls na cewkę mógłby powodować takie objawy? takie chwilowe wypadanie zapłonu...
Byłem dziś u gościa i stwierdził, że to coś w ten deseń bardziej niż samo lpg. Dziwne, że to od razu wyszło po regeneracji tych reduktorów i na samej pb jest elegancko
Panowie a przerywający-zanikający impuls na cewkę mógłby powodować takie objawy? takie chwilowe wypadanie zapłonu...
Byłem dziś u gościa i stwierdził, że to coś w ten deseń bardziej niż samo lpg. Dziwne, że to od razu wyszło po regeneracji tych reduktorów i na samej pb jest elegancko
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
-
michalwruszak
- Super Klubowicz

- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Może alternator sie kończy juz ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
Jednak to nie Lpg było powodem tego przerywania. Cewka na 3 cylindrze miała przebicie, po wymianie nastał spokójdanishow pisze:W tym przypadku korekta po obrotach/obciążeniu powinna załatwić sprawębeyer28 pisze:Stojąc na światłach, na lpg oczywiście,trzymając D lub R na hamulcu potrafią chwilowo spaść obroty o 50-100, jakby dostawał czkawki





