części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB ] Nowa instalacja LPG, co założyć?

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 08 lut 2013, 17:12

Simone331 pisze:
pepi pisze:...to nie termiczne
Tylko, że każdy reduktor da się zmodyfikować i to nie koniecznie trzeba ingierować w jego wnętrze. Przykład dla oszczędnych, a to dużo taniej niż dokładanie drugiego. ;)
Trudno się nie zgodzić, ale ....... Gdybyś dziś montował u siebie mając A8 310KM, dałbyś jeden, czy dwa ??

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 08 lut 2013, 18:27

cheyen pisze:Gdybyś dziś montował u siebie mając A8 310KM, dałbyś jeden, czy dwa ??
Dwa. :lol:

Dlatego napisałem, że to jest opcja dla oszczędnych, a takich nie brakuje np. w moim gronie. ;)

Gość

Post autor: Gość » 08 lut 2013, 18:29

Wieta co ja tak juz myslałem oszczędzać ten tysiąc na instalce czy gratach...i tak to sie zwróci i tak tylko miesiąc czy dwa później. Róznica to by była znaczna jak bysmy mieli kilka tysięcy więcej wywalic :)

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 08 lut 2013, 20:40

Jak np za PRINSA ;-)

emre
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 14 paź 2012, 14:28
Lokalizacja: Tomaszów Lub

Post autor: emre » 08 lut 2013, 20:41

Znajomy zaproponował mi takie wtryskiwacz, podobno niezłe

http://www.wtryskiwaczewgs.pl/

Zna to ktoś?

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 08 lut 2013, 21:13

Moim zdaniem szybciej na swoje pytanie znajdziesz odpowiedź na: LPG-FORUM. Tym bardziej skoro są to innowacyjne wtryskiwacze ;-) Tu każdy będzie chwalił to co się dobrze sprawuje, i w sumie dobrze. Niestety przeważnie będa to osoby majace brak porównania z czym kolwiek (jeżeli u mnie jest OK, to znaczy że jest to najlepszy zestaw. Na forum LPG są wymieniane doświadczenia osób, które montuja instalki każdego dnia, udowadniaja swoje racje możliwe do weryfikacji przez ich klientów. Tam będziesz miał możliwość porównania np kilku aut o takich samych parametrach, robionych u tego samego człowieka, ale na innych podzespołach. Poczytasz o jego spostrzeżeniach (plusy i minusy) jak i osób, które są użytkownikami tych aut. Sorky, ale na tym forum nie zweryfikujesz tego co Cie nurtuje, ponieważ jak już wspominałem znajdzie się ktoś, kto powie że instalka na takich ,,gratach" jest SUPER !!!, a za chwilę odezwie się ktoś, kto powie że to ,,kiszka" ! Powód: inny instalator ;-)

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 08 lut 2013, 21:20

dokładnie jak mówi przedmówca, :lol:
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 lut 2013, 08:07

szyf i tyle te wtryski i jak mi się wydaje to one są za słabe za mało wydajne bo co chwila jest że sprzedam bo okazały się za mało wydajne :mrgreen:


co 2 reduktorów nie wiem jak wy liczycie ale moim zdaniem jeden dobry który może obrobi to auto to koszt porównywalny z dwoma
bo np zavoli zeta za 2 to koszt 300 paru złotych
tylko bez jaj że jeden gold obrobi takie auto nie ma takiej możliwości :-D

Teraz montuję lovato fast do coswortha gościowi i miało być landi kupił lovato w cenie landi :-P
powiedziałem mu że by dać 8mm na zasilaniu
pan od tamtych instalek że wystarczy tylko 6 mm i posłuchał się i kupił nawet miedz :-D
wtryski które są w zestawie to kupa nie wtryskiwacze ale znowu go przekonał że bdb
mówię mu że bez 12 mm przewodu to nie wiele mocy da się przesłać i kobyły się poduszą
odpowiedz była taka że ta instala obsługuje 5.7 litra forda
nic dodać nic ując jak ma być dobrze jak tu na wstępie wszystko zwalone

dodaję na przykład i dla przestrogi bo zazwyczaj 99% gazowników upiera się przy swoim i dają co im dają w kitach
http://lpg-forum.pl/vw-touareg-4-2-v8-s ... 13-15.html

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 lut 2013, 08:11

cytat
na temat
Tak to jest jak ,,fachowiec,, montujący uczy się na aucie klienta zagazować V8 :)
A jeden reduktor o którym mowa nie da sobie rady przy takim aucie.
To że kolego zrobiłeś jedna A8 na takim reduktorze to nie znaczy ze sobie daje radę.
Po prostu był za słaby łącznik miedzy siedzeniem a pedałem gazu :)
Kolego ciśnij tego co montował żeby ogarnął ci te auto jak chłopaki podpowiadają.
Bo będziesz za nie długi czas robił remont motoru i wiele wiele elementów które przy okazji mogą się skończyć nie wspominając o katach.

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 09 lut 2013, 08:24

Właśnie dlatego odsyłałem założyciela wątku na LPG-FORUM (tam o wiele szybciej się przekona co wrzucić, czy jeden, czy dwa, itp) Można jeden, tylko po co ? Zgadzam się że 1 wystarczy, ale na pewno nie na każdą nóżkę ;-) Kolega pepi ma rację.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 09 lut 2013, 09:12

Hej, może i ja wtrace tu swoje 3 zdania.
A więc od początku, LPG montowałem w 3 swoich autach tzn. oddawałem do warsztatu. I, w 2 pierwszych autach wylądował STAG 300.
Pierwsze auto BMW E32 730V8, odczuwalne spadki mocy na LPG
2 auto Aujdi A8 4,2 97r również Stag 300 i warsztat polecany za forum LPG, jechałem az do Poznania na montaż, i to samo co w BMW odczowalne spadki mocy, tutaj juz przestałem wierzyć w opowiadania ludzi gdy mówili że nie czuja róznicy miedzy PB a LPG. Kilkukrotne wizyty w Poznaniu nie dawały żadnych pozytywnych rezultatów, zawsze było czuc róznicę miedzy LPG a PB

No i obecne S8 FL i pierwszy raz słyszę o instalacji LPGTech, którą proponuje mi Paweł Rząca i zapewnia jak zreszta każdy inny gazownik że będzie idealnie itd.
I co sie okazuje przy odbiorze auta, instalacja zrobiona bardzo dobrze, poukrywane wtryski i wiekszość węży, wszystkie plastiki na swoim miejscu, a co najważniejsze, pierwszy raz mam auto na LPG w ktorym rzeczywiście nie czuje roznicy w osiagach miedzy PB/LPG, nie wiem czy to zasługa gazownika czy LPGTecha, ale jestem MEGA zadowolony i wiem że każde następne auto wyląduje u niego i z czystym sumieniem mogę go polecić.

Reasumując jak masz możliwość wyboru Stag i LPGTech, bierz LPGTech.
Na temat BRC itd nie wypowiadam się ponieważ nie miałem z nimi styczności.

Gość

Post autor: Gość » 09 lut 2013, 11:23

tomi5 pisze:Na temat BRC itd nie wypowiadam się ponieważ nie miałem z nimi styczności.
Ja mam i nie odczuwam żadnego spadku mocy więc jesli jest jakas róznica to niewielka i ja tego nie widzę. Spalanie też miesci sie w ogolnej normie. narazie jeżdżę i jest ok,zobaczymy jak bedzie dalej.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 lut 2013, 12:47

nie ma co ukrywać ale zawsze na gazie jest pewien spadek a to że tego nie odczuwamy z siedzenia kierowcy to słaba dupohamownia :mrgreen:

Jak pisałem ja sam zakładam raz tylko mi założyli partacze to jaki montaż to tak potem było !
Co do brc dawałem fotki jak to w mym przypadku jest zamontowane
wiercone pod wiatr
na 101% bez zrywania kolektora bo po co
opiłki auto przepali !
ale mimo takich błędów auto chodzi poprawnie tylko u mnie jest jeden parownik
który raczej nie starcza :mrgreen:

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 09 lut 2013, 13:53

tomi5 pisze:Hej, może i ja wtrace tu swoje 3 zdania.
A więc od początku, LPG montowałem w 3 swoich autach tzn. oddawałem do warsztatu. I, w 2 pierwszych autach wylądował STAG 300.
Pierwsze auto BMW E32 730V8, odczuwalne spadki mocy na LPG
2 auto Aujdi A8 4,2 97r również Stag 300 i warsztat polecany za forum LPG, jechałem az do Poznania na montaż, i to samo co w BMW odczowalne spadki mocy, tutaj juz przestałem wierzyć w opowiadania ludzi gdy mówili że nie czuja róznicy miedzy PB a LPG. Kilkukrotne wizyty w Poznaniu nie dawały żadnych pozytywnych rezultatów, zawsze było czuc róznicę miedzy LPG a PB

No i obecne S8 FL i pierwszy raz słyszę o instalacji LPGTech, którą proponuje mi Paweł Rząca i zapewnia jak zreszta każdy inny gazownik że będzie idealnie itd.
I co sie okazuje przy odbiorze auta, instalacja zrobiona bardzo dobrze, poukrywane wtryski i wiekszość węży, wszystkie plastiki na swoim miejscu, a co najważniejsze, pierwszy raz mam auto na LPG w ktorym rzeczywiście nie czuje roznicy w osiagach miedzy PB/LPG, nie wiem czy to zasługa gazownika czy LPGTecha, ale jestem MEGA zadowolony i wiem że każde następne auto wyląduje u niego i z czystym sumieniem mogę go polecić.

Reasumując jak masz możliwość wyboru Stag i LPGTech, bierz LPGTech.
Na temat BRC itd nie wypowiadam się ponieważ nie miałem z nimi styczności.
Widzę że dobrze ,,odrobiłes lekcje" ;-) Peweł Rząca to górna pólka, facet ma za....ste pojęcie, i gdybym miał bliżej do tego człowieka, to na 100% montowałbym u niego. Rozmawiałem z nim i dlatego między innymi u mnie też wyląduje TECH.

Ara$
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 534
Rejestracja: 14 lis 2010, 18:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ara$ » 10 lut 2013, 21:47

tomi5 pisze:2 auto Aujdi A8 4,2 97r również Stag 300 i warsztat polecany za forum LPG, jechałem az do Poznania na montaż, i to samo co w BMW odczowalne spadki
zakładam że jak polecany na LPG forum to prawdopodobnie chodzi o http://www.pitec.pl/ - mają rzeczywiście niezłe opinie. Jeśli chodzi o te spadki to napewno nie wina STAG-a tylko złego zamontowania jak już (więc jeśli robili to w PITEC to musieli spaść z jakością usług). Ja u siebie miałem STAG (ale nie zakładany u nich) i nie było żadnej różnicy.

Tu masz http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=89291 więcej informacji na temat działania STAG-a w A8/S8. 8/9 sztuk od nich poszło na STAG i żadnych problemów. Poza tym z tego co ja czytałem swojego czasu, większość A8/S8 wychodziła na tej instalce wg danych z naszego forum i AKP.
W następnym aucie napewno będzie siedział STAG.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl