części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB ] Wymiana pompy paliwowej i zonk

Awatar użytkownika
Rob5603
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 06 wrz 2010, 02:17
Lokalizacja: Śląskie

[D2 00 4.2PB ] Wymiana pompy paliwowej i zonk

Post autor: Rob5603 » 10 gru 2010, 20:45

Witam, popsula mi sie pompa paliwa. Kupilem nowa zamienik identyczny wyglad te same parametry i ma tez te dwie dziurki jak orginalna.
Gdy mechanik wyja do polowy ten plastik w ktorym jest pompa zauwazyl ze przewod jest pekniety ktory podaje paliwo. wiec go dosztukowal i auto chodzilo przez 5 min a otem znowu zaczelo wariowac, wymienil pompe na nowa i tu pojawil sie nastepny problem
gdy wymienial widzial ze w jednej komorze paliwa jest tylko 2-3 cm paliwa w drugiej ( gdy jechalem do mechanika wlalem 40 l paliwa wiec druga jest pelna) .
Wiec gdy jest pol baku benzyny auto zachowuje sie jak by niebylo wogule benzyny.
Czy te komory powinny sie wyrownywac zeby w kazdej z nich bylo tylesamo benzyny ?
Mechanik wlal 10 l benzyny i auto chodzi ja wlalem nastepne 30l benzyny wiec auto narazie chodzi ale czy jak bedzie znowu pol baku to znowu zgasnie i bedzie sie zachowywal jak by niebylo benzyny ? Prosze o Pomoc.
Audi A8 4.2 Quattro 2000
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 08:15 przez Rob5603, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 10 gru 2010, 21:54

Jeśli kosz z pompą jest dobrze zamontowany i oring na rurce przelewowej jest szczelny to powinno być git. Ale jeśli jest coś zdupcone to rozbiórka jeszcze raz.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
Rob5603
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 06 wrz 2010, 02:17
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: Rob5603 » 11 gru 2010, 03:49

Innej mozliwosci nie ma?
a moze teraz jak jest prawie caly bak benzyny to co sie tam poprawi ( wejdzie na swoje miejsce ) czy cos w tym stylu gdzies tutaj czytalem taki temat ze pompa niedzialala poprawinie i zalal ponad pol baku i zaczela potem normalnie dzialac, moze w mojej byc cos takiego?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 11 gru 2010, 11:58

Co to dokładnie za pompa ? Sprawdzaliście ile daje ciśnienia ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Rob5603
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 06 wrz 2010, 02:17
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: Rob5603 » 19 gru 2010, 20:10

to jest ta pompa

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 19 gru 2010, 20:16

Czyli QAP.
Rozbieraliście to ponownie, sprawdzaliscie to cisnienie ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Rob5603
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 06 wrz 2010, 02:17
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: Rob5603 » 19 gru 2010, 20:18

rozebraalismy i mechanik wlozyl kamere do srodka i wlozyl tak jak powinna byc, cisnienie powiedzial ze dobre

[ Dodano: 2010-12-19, 20:34 ]
Czyli pompa jest dobra tak ?

LukaszekZmc
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 07 sty 2011, 14:18
Lokalizacja: Zamość

Post autor: LukaszekZmc » 03 lut 2011, 18:08

Witam po co jest ten ruszajacy sie metalowy kawalek metalu z gumeczkami przy dolnej czesci pompy a mianowicie przy miejsu przez ktore przechodzi szpilka do przykrecenia pompy? ma on jakies znaczenie?

oma142
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 sty 2010, 22:34
Lokalizacja: strzelin

Post autor: oma142 » 29 wrz 2011, 12:08

mam to samo co ty rob cos sie po mieszało i mam ponizej poł baku to jak by nie było benzyny spusciłem cała zeby sie upewnic czy napewno jest tyle co wskaznik pokazuje i spusciłem ponad 50 litrów było oki dopuki wskaznik pokazał poł baku i auto zgasło. juz to przerabiałem doleje z nawet 2 litry i odrazu odpala wypali te 2 litry i koniec a w baku tyle paliwa. o co chodzi zrobiłes u siebie to bo ja juz 4 razy wyciagałem pompe sprawdzałem wszystko oringi , złozenie kosza i wszystko wyglada jak nalezy ratujcie mnie.. :-( trace siły do mojej audi. pozdrawiam
audi bogiem... a8 nałogiem...

pioery
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2010, 21:03
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pioery » 29 wrz 2011, 22:52

Kolego z tego co opisujesz wygląda na to że właśnie nie pobiera Ci z 2 komory paliwa,miałem to samo,dolewałem 2-3 litry i autko jezdziło,ale po wypaleniu tego nie paliło,jesteś pewien że masz włożoną pompe od A8 z dwoma dzyndzlami na dole bo ja miałem od a4 i to przez to nie pobierała z 2 komory, mam teraz pompe QAP i trafiłem przelewem i koszem ,mam poniżej połowy baku i wygląda na to ze uporałem się z tym,pozdro

Janek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 mar 2011, 12:01
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Janek » 09 paź 2011, 18:34

przed wczoraj wziełem się enty raz za składanie pompy zakupiłem nowe zimeringi wydałem chyba 7zł cały kosz w drobni mak i składanie na nowych zimeringach jeżdrze już drugi dzień paliwo dochodzi do rezerwy a pompa działa SUPER tylko z rana mam nadal problem z odpaleniem silnik kuleje jak pochodzi minutkę to się uspokaja i w droge.
Życze powodzenia wszystkim którzy mają tem sam problem co ja

P.S Jeśli jest ktoś zainteresowany to chętnie pomogę przy tej pompie jestem z Bydgoszczy
zaiteresowani pisać pv

tomekzabrze
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 352
Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: tomekzabrze » 09 paź 2011, 20:16

Janek pisze:przed wczoraj wziełem się enty raz za składanie pompy zakupiłem nowe zimeringi wydałem chyba 7zł cały kosz w drobni mak i składanie na nowych zimeringach jeżdrze już drugi dzień paliwo dochodzi do rezerwy a pompa działa SUPER tylko z rana mam nadal problem z odpaleniem silnik kuleje jak pochodzi minutkę to się uspokaja i w droge.
Życze powodzenia wszystkim którzy mają tem sam problem co ja

P.S Jeśli jest ktoś zainteresowany to chętnie pomogę przy tej pompie jestem z Bydgoszczy
zaiteresowani pisać pv
z tego co piszesz wynika ze dalej masz problem skoro z rana ciezko odpala i kuleje

oma142
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 sty 2010, 22:34
Lokalizacja: strzelin

Post autor: oma142 » 09 paź 2011, 20:22

dlaczego kuleje panowie zimny???
audi bogiem... a8 nałogiem...

Janek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 mar 2011, 12:01
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Janek » 09 paź 2011, 20:45

tomekzabrze, właśnie że nie bo jak miałem 1/2 zbiornika to nie chciała wogóle zapalić a teraz poziom paliwa zszedł do rezerwy i dalej jeździ a kiepsko mi zaczeła odpalać 3miesiące temu po umyciu silnika i od tego czasu z rana kiepsko zapala świece spzawdziłem i cewki też suche

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 09 paź 2011, 20:59

Janek pisze:przed wczoraj wziełem się enty raz za składanie pompy zakupiłem nowe zimeringi wydałem chyba 7zł cały kosz w drobni mak i składanie na nowych zimeringach jeżdrze już drugi dzień paliwo dochodzi do rezerwy a pompa działa SUPER tylko z rana mam nadal problem z odpaleniem silnik kuleje jak pochodzi minutkę to się uspokaja i w droge.
Życze powodzenia wszystkim którzy mają tem sam problem co ja

P.S Jeśli jest ktoś zainteresowany to chętnie pomogę przy tej pompie jestem z Bydgoszczy
zaiteresowani pisać pv
Jak możesz to podaj wymiary simeringów żeby inni wiedzieli jakie kupować .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl