![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 4.2PB/LPG ] Czujnik położenia wału korbowego
[D2 94 4.2PB/LPG ] Czujnik położenia wału korbowego
Podobno padł czujnik (mam już po kokardkę tego auta, byle odpalić i sprzedać) - i odpala i gaśnie. Pompy powymieniane, w baku porzadek, paliwa full, wychodzi że to ten czujnik.
Był w nim bosch 0261210111 - już nie produkuja, nie ma na magazynach. Oryginal to 077905381D. Sa dostępne bosch z końcówka 112 używane, lub oryginał z B na końcu. Czy się to różni i skąd wziąć taki czujnik? Pomocy, plis.
Szukam po numerach podwozia, sa od 4D..V..000 001 itd a ja mam 4DZSN001560.
Był w nim bosch 0261210111 - już nie produkuja, nie ma na magazynach. Oryginal to 077905381D. Sa dostępne bosch z końcówka 112 używane, lub oryginał z B na końcu. Czy się to różni i skąd wziąć taki czujnik? Pomocy, plis.
Szukam po numerach podwozia, sa od 4D..V..000 001 itd a ja mam 4DZSN001560.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2019, 11:12 przez Kalina, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak masz czujnik z prostokątną (bez zaokrągleń) wtyczką to http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-czujnik ... htm#151288
Four rings to rule them all
przeczytałam
ale szczerze mówiąc dla mnie to jak po chińsku 
jeździło, pompy się pozacierały, wszystko powymieniane, pół auta nowe, kasy mnóstwo wpakowane...i znów w czasie jazdy jeździc przestało. Odpala na 3 sekundy i gasnie. Przyszła pora na czujnik, bo co innego? Mechanicy zmieniaja, tylko nie moga takiego znaleźc, więc ja szukam.
I sprzedajemy te wspaniałą limuzynę...jak tylko odpali


jeździło, pompy się pozacierały, wszystko powymieniane, pół auta nowe, kasy mnóstwo wpakowane...i znów w czasie jazdy jeździc przestało. Odpala na 3 sekundy i gasnie. Przyszła pora na czujnik, bo co innego? Mechanicy zmieniaja, tylko nie moga takiego znaleźc, więc ja szukam.
I sprzedajemy te wspaniałą limuzynę...jak tylko odpali

- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Dyć se przerobić można. Ew temu też potem zaczęto ciągnąć nową zduplikowaną wiązkę dla nowego typu wtyczki
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dice111, łącznie zmieniany 1 raz.
Black Cars Matters
ale to ja tak łopatologicznie poproszę - co można przerobic i jak i jaka wiązkę w jakim sklepie kupić?
Są podobne do mojej ale od innego nr podwozia w górę.
Chce kupić, załozyc, odpalic i sprzedac w cholere, pół auta nowe i i tak stoi a ja się z dziećmi mężowym wożę, co siłą rzeczy powoduję konflikty
i to niemałe
więc sytuacja jest dramatyczna 
Są podobne do mojej ale od innego nr podwozia w górę.
Chce kupić, załozyc, odpalic i sprzedac w cholere, pół auta nowe i i tak stoi a ja się z dziećmi mężowym wożę, co siłą rzeczy powoduję konflikty



- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Poczytaj tamten temat łącznie z https://www.a8team.pl/d2-97-42pb-lpg-zg ... htm#297409 przede wszystkim diagnostyka a nie wymiana połowy samochodu aż łaskawie trafią / zmień mechaników.
Black Cars Matters
Jemu się po kolei wszystko psuło - rozrząd, zawieszenie, hamulce, pompy itd. Miał byc "na lata" więc co zepsute, robilismy. Kupa pieniedzy w niego poszła. I już zostało tylko coś drobnego w zawieszeniu tylnym, klima (nabicie/sprawdzenie) i wymiana nieoryginalnej pompy wspomagania, bo szumi. I zaczął gasnąć po odpaleniu. 3 mechaników stawia na ten czujnik...oby to to. A ja mam go już dośc, mąż tym bardziej.
Poczytam, dzięki, tylko ja niewiele rozumiem z tego.
Poczytam, dzięki, tylko ja niewiele rozumiem z tego.