[D2 95 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na zimnym silniku
Będzie pasować, ważne, żeby ECU był pod 4HP. Jak chcesz zachować Immo, to nowy sterownik zaadaptujesz VAGiem.machul333 pisze:No to jestem w trakcie szukania akurat,
teraz pytanie , Ja mam sterownik 4D0907557E mogę podmienić na 4D0907557J , będzie to pasować ? jeden i drugi od 4hp rocznikowo podobne ale czymś się pewnie rózni
Four rings to rule them all
Katów brak.
10- to aktualnie na 0 bo dopiero wymieniłem ecu a auto bez zderzaka to nawet nie ma jak wyjechać .
11- Jak zaczynają działać sondy to oscylują w granicach +/-6% max(dokładnych napięć nie pamiętam ) .
Do nocy się wychłodzi to sprawdzę jeszcze raz.
Z takich nie ruszanych rzeczy to nie ruszałem jeszcze czujnika halla na wałku głowicy . Ale pokazuje niby dobrze na rozrzanym się utrzymuje btdc 6.5-9.8 . Jedynie odłączałem wtyczkę chyba od niego ale nie robiło to róznicy.
10- to aktualnie na 0 bo dopiero wymieniłem ecu a auto bez zderzaka to nawet nie ma jak wyjechać .
11- Jak zaczynają działać sondy to oscylują w granicach +/-6% max(dokładnych napięć nie pamiętam ) .
Do nocy się wychłodzi to sprawdzę jeszcze raz.
Z takich nie ruszanych rzeczy to nie ruszałem jeszcze czujnika halla na wałku głowicy . Ale pokazuje niby dobrze na rozrzanym się utrzymuje btdc 6.5-9.8 . Jedynie odłączałem wtyczkę chyba od niego ale nie robiło to róznicy.
Regulator myślisz nie puszcza ? Podmieniałem je w zasadzie i na każdej sztuce mammcały czas 4bar , ale zobaczę jeszcze raz. Odłącze powrót od zbiornika i puszczę go do karnista prosto żeby wykluczyć czy coś nie zapchane .
To są stare korekty po 300km na benzynie , po sprawdzeniu wtryskiwaczy benzynowych ,(rozpylanie,wydatek)
To są stare korekty po 300km na benzynie , po sprawdzeniu wtryskiwaczy benzynowych ,(rozpylanie,wydatek)