[D2 95 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
nie ma czujnika ciśnienia paliwa ;-) -masz tylko mechaniczny na podciśnienieSimone331 pisze:Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana.
Najlepiej Ty do bagażnika z miernikiem (czy jak wyżej z żarówką) i lecisz po kabelkach, a druga osoba kręci rozrusznikiem bo tylko tak złapiesz jakieś napięcie. A i plus będziesz miał na tym zielonym.
więc jest coś koło 5 s potem jest po rozruszniku
bo jak nie ma podciśnienia to pompa tłoczy i toczy
i nie wiem czy wtedy zawór przelewowy działa :roll:
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
pompa jest sterowana z sterownika i niema tam zadnego czujnika takze chodzi tylko czasowo 5 maks po przekreceniu kluczyka .
za cisnienie odpowiada zawor na koncu listwy wtryskowej (niema on nic wspolnego z elektryka)
za cisnienie odpowiada zawor na koncu listwy wtryskowej (niema on nic wspolnego z elektryka)
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
tak ty :-PSimone331 pisze:Do póki odpowiednie ciśnienie na listwie nie zostanie osiągnięte to będziesz miał napięcie. Gdy tylko ciśnienie dobije tak pompa jest automatycznie rozłączana.
pompa jest po jakieś tam zwłoce czasowej sterowana :-P
Poprawiłem cytat, bo BBCode Ci zjadło.
Pozdrawiam
Simone331
Ostatnio zmieniony 06 sie 2013, 22:41 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 131
- Rejestracja: 22 maja 2013, 18:43
- Lokalizacja: Świdncia
Witam
Temat pompy wraca jak bumerang. Tym razem i mnie dopadł.
Pompa jest nowa oryginał VDO, kosz szczelny i sprawdzony (po wyjęciu sprawdziłem zaśepiając ten metalowy trójkąt). Całość trafiona w punkt (pobawiłem się endoskopem żeby mieć pewność) I na wielki finał dupa ... około 1/3 paliwa w zbiorniku i zaczyna łapac powietrze. Samochód po zalaniu odpala od strzała, ale po wypaleniu tego co ma w koszu dławi się i gasnie. Wychodzi na to, że pompa nie zalewa kosza. Już nie wiem gdzie mam szukać przyczyn.
Ciekawostka - mając w baku około 25 litrów zalałem przez wlew 2 litry i odpaliłem pompe na krótko. Wypompowałem wszystko do zera. Gdzie szukać nieszczelności bo już mi normalnie ręce opadają ...
Dzięki
Temat pompy wraca jak bumerang. Tym razem i mnie dopadł.
Pompa jest nowa oryginał VDO, kosz szczelny i sprawdzony (po wyjęciu sprawdziłem zaśepiając ten metalowy trójkąt). Całość trafiona w punkt (pobawiłem się endoskopem żeby mieć pewność) I na wielki finał dupa ... około 1/3 paliwa w zbiorniku i zaczyna łapac powietrze. Samochód po zalaniu odpala od strzała, ale po wypaleniu tego co ma w koszu dławi się i gasnie. Wychodzi na to, że pompa nie zalewa kosza. Już nie wiem gdzie mam szukać przyczyn.
Ciekawostka - mając w baku około 25 litrów zalałem przez wlew 2 litry i odpaliłem pompe na krótko. Wypompowałem wszystko do zera. Gdzie szukać nieszczelności bo już mi normalnie ręce opadają ...
Dzięki