Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Zawór magnetyczny połączony z miechem p

Awatar użytkownika
Myski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:46
Lokalizacja: Warszawa/mazowieckie

[D2 95 4.2PB/LPG ] Zawór magnetyczny połączony z miechem p

Post autor: Myski » 30 lip 2012, 16:04

Witam,
w skrocie przedstawie okolicznosci w ktorych pojawil sie problem:

padl mi akumulator i razem ze znajomym odpalilismy auto z kabli, gdy troche wcisnalem pedal
gazu na N-ce to uslyszalem dziwny dzwiek i auto zaczelo parkotac i zgaslo. Pozniej jak chcialem go odpalic i dodac gazu to albo nie reagowal na gaz albo z opoznieniem. Z kazda kolejna proba odpalenia ten proces trwal coraz krocej az do momentu kiedy tylko odpalal doslownie na ulamek sekundy i gasl. Dodam, ze awaryjnie na gazie auto jezdzi.

Pierwsza mysl to, ze wina przeplywomierza....odpiąłęm go i nic. Dopiero jak kolega zaczal ruszac miechami podcisnienia to auto odpalio. Skupilem sie wiec wstepnie na nich i ku mojemu zdumieniu przy zgaszonym silniku podczas poruszania miechem ewidentnie slychac powietrze
zasysane przy zaworze magnetycznym (przy poruszaniu miechem przy szybie tez slychac, ze zasysa powietrze pod zbiornikiem plynu chlodniczego).
Moje pytanie brzmi:
Jak dziala ten zawor? I czy dobrze mi sie wydaje ze nawet na zgaszonym silniku ten zawor powinien byc szczelny podczas "pompowania" miechem podcisnienia. Jesli jest do wymiany to czy moge kupic ten (troche sie rózni od mojego):

http://moto.allegro.pl/zawor-magnetyczn ... 39596.html

Obrazek

z góry dziekuje i pozdrawiam

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 31 lip 2012, 08:49

Mi się wydaje, że to będzie raczej problem z pompą i/lub ciśnieniem paliwa... Podciśnienia można wypiąć a silnik i tak powinien zapalić.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
Myski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:46
Lokalizacja: Warszawa/mazowieckie

Post autor: Myski » 31 lip 2012, 12:42

ok, jak to moge sprawdzic? Z tego co sie dowiedzialem to podczas "pompowania" miecha podciśnienia zawór elektromagnetyczny powinien być szczelny, a tak nie jest...na razie zaczne od tego. Zawór juz zamowiłem.
U siebie na wydziale mam fajne stanowisko dla studentów gdzie jest rowniez przeplywomierz,
moze tam uda mi sie podpiac moj i ocenic jego "kondycje" .

[ Dodano: 2012-08-02, 10:34 ]
Mam jeszcze prosbe do osob ktore maja ten sam model co ja(przed liftem) aby sprawdzili czy podczas "pompowania" miechem podcisnienia (tego blizej zderzaka, jak na zdjeciu ) zawor elektromagnetyczny zasysa powietrze, kupilem uzywany i tez przepuszcza powietze i teraz juz nie wiem czy on powinien byc szczelny czy tylko w momencie jak membrana sie otwiera odblokowuje obieg i wtedy sie uszczelnia.
Z góry dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl