części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 2.8PB/LPG ] Prawidłowe obroty?

johnnybravoojb
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 06 lut 2017, 19:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: johnnybravoojb » 11 lut 2017, 00:25

Odgrzeję trochę kotleta.

Od 2 dni mam podobny problem z tą różnicą, że obroty nie spadają przy kręceniu kierownicą.
U mnie dzieje się tak gdy auto jest już rozgrzane i zatrzymuję je po jeździe np. na skrzyżowaniu. Ładnie zrzuca biegi i jeśli zatrzymuję się dosłownie muskając pedał hamulca to problem jest w zasadzie niezauważalny. Co innego jednak jeśli stanowczo wciskam hamulec przed zatrzymaniem pojazdu ... wtedy tuż przed samym zatrzymaniem obroty spadają do ok 500 (cały czas trzymam hamulec), czuć wibracje duszącego się silnika i dopiero po chwili wracają do prawidłowej wartości.
Dodam, że początek tego problemu zbiegł się w zasadzie z wymianą filtra powietrza. Niemożliwym jest raczej, żebym źle założył rurę dolotu lub poodpinał jakieś przewody podciśnieniowe (takich w zasadzie w moim silniku nie ma w pobliżu puszki filtra), samą obudowę myślę, że też poskładałem jak należy, no bo inaczej niż prawidłowo się nie da.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi gdzie mogę szukać przyczyny.

P.S. VAG nie wywala w zasadzie żadnych istotnych błędów.

[ Dodano: 2017-02-11, 00:25 ]
Poradziłem sobie z problemem... winne okazało się lewe powietrze, ale nie w związku z tym, że wkładałem tam swoje łapy. Plastikowa rura przykręcana do korpusu przepustnicy nie była dokręcona, więc po założeniu rur dolotu do obudowy filtra i powstałych w ten sposób naprężeniach, w/w się nieco wysunęła.
WAUZZZ4DZVN014628

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl