[D2 96 4.2PB/LPG ] Stag 300... Plus czy Premium ??
hehe ja też nie robię dużo kilometrów , ale dziennie wychodzi mi około 150KM :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
a co ma wtryskiwacz do temperatury przełączania?hipcio pisze:
Do tego temperatura przełaczenia dla Magica 35st C a dla Hany 10-15. Ile zaoszczedzi na benzynie!!! Każde odpalenie w zime to 1-2 lit. Pb zanim sie przełaczy.
pojedynczo jeśli dobrze założone na 2-3cm wężykach oczywiście to dobrze ale jak w zamian monter da 2 metrowe węże od reduktora (ów) do wtrysków to i tak o 4 litery to potłuc
Magic - zwróć uwagę, że psioczą ci co ich nigdy nie mieli :mrgreen: a co do trwałości to naprawdę jest ok, no chyba, ze ktoś do góry nogami je zamontuje to wtedy jakiś inny idiota powie, że mu się brudzą no nie tak
to z moimi coś nie teges... mam je na silniku który ma 2 turbosprężarki, temperatura przełączania 18 stopni, zimą po 300 metrach jedzie bez szarpnięcia na LPG auto waży 0,5 tony więcej od A8 a pali tyle co A8 i tak już 2 lata i jakoś się cholery nie zabrudziły ani ciut ciut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , pierdykane wadliwe jakieś :-P
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2