Mam problem jak w tytule tematu. Po odpaleniu silnik nie chce się kręcić powyżej 2tyś obrotów na postoju i powyżej 1.6tyś w trakcie jazdy. Efekt jest taki, jakby odcinało zapłon. Przyspieszenie wtedy jest marne, wieki zajmuje osiągnięcie 100km/h. Co ciekawe, po przejechaniu ok. 5km coś się jakby nagle odblokowuje i silnik zaczyna kręcić się do czerwonego pola i osiągnięcie 200km/h nie jest problemem. Powtarza się to po każdym zgaszeniu i ponownym odpaleniu samochodu. Nie ma znaczenia temperatura silnika. Wartości z przepływomierza tylko tylko nieznacznie różnią się od wartości wzorcowych z elsy.
Vag pokazuje tylko błąd (po kasowaniu zawsze wraca) zarówno w ECU silnika jak i skrzyni:
00545 - Engine-Transmission Electrical Connection
31-00 - Open or Short to Ground
Wiązka sprawdzona, między sterownikiem silnika a sterownikiem skrzyni biegów wszystkie 4 kable przewodzą.
Spotkał się ktoś z czymś takim?
Uszkodzone ECU? Jeśli tak, to po wymianie trzeba będzie pewnie zakodować sterownik do immo. Vag Tacho albo Vag Commander K+Can z allegro poradzą sobie z odczytaniem pinu z licznika?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
