części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 4.2PB ] Pompa wspomagania - wyciek

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

[D2 96 4.2PB ] Pompa wspomagania - wyciek

Post autor: paulo79 » 26 paź 2010, 20:26

Witam, pojawil mi sie wyciek z pompy wspomagania tzn kapie od jakiegos czasu i dopiero teraz sie tym zainteresowalem, okazalo sie ze kapie z zaslepki ktora jest w pompie, zaslepka ta wyglada na wykrecalna poniewaz posiada wyciecie krzyzakowe ale niechce tego ruszac bo niewiem co to jest. Pytanie do kolegow, ktorzy maja o tym pojecie - czy moge to smialo wykrecic i co to w ogole jest? Czy tam jest jakis filterek czy co? To nie jest zwykla pompa tylko pompa z wyjsciem na nivo ktore posiadam i dziala normalnie. Sprawa jest pilna wiec prosze o szybka i konkretna odpowiedz. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez paulo79, łącznie zmieniany 6 razy.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 27 paź 2010, 10:20

Obrazek
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 27 paź 2010, 10:34

czyli moge to smialo wykrecic. Dzieki maciu

[ Dodano: 2010-10-28, 09:00 ]
a co ta zaslepka zaslepia? Jest tam jakis zaworek, filterek czy cos innego? Pytam bo nie rozbieralem nigdy tego

[ Dodano: 2010-10-30, 11:59 ]
problem rozwiazany

[ Dodano: 2010-12-10, 19:40 ]
problem powrocil wczoraj. Wywalilo mi olej ze wspomagania wczoraj przez oring z tej zaslepki. Po odkreceniu tego badziewia oring byl przerwany i poszarpany, caly olej poszedl na motor i pampersa a pozniej na glebe wiec zakupilem nowy oring w sklepie motoryzacyjnym za 1 zł i zalozylem. Dzis wracajac z roboty sytuacja sie powtorzyla, caly motor zarzygany, 2 litry oleju poszlo w pizdu, podejrzewam ze to znow ta zaslepka z obrazka wyzej, jutro wykreca. Moze ktos mi powie o co chodzi i co z tym zrobic bo nudzi mnie juz kupywanie codziennie oringa i 2 L oleju :/

tommi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 30 paź 2009, 16:55
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: tommi » 10 gru 2010, 19:42

moze podczas dokrecania ten oring sie przyszczypuje ?

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 10 gru 2010, 21:36

byc moze ten oring sie przycina podczas dokrecania. Jakies sugestie jeszcze?

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 gru 2010, 21:45

kup oryginalny oring, kupowanie na oko tak daje, różnica 0.5 mm na grubości i zetniesz go przy wkręcaniu, a jeśli już kupujesz jakiś zamiennik to przynajmniej silikonowy
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 10 gru 2010, 21:49

oring byl silinkonowy ale tak jak mowisz nie oryginalny tylko dobrany na pale jak to sie mowi i byc moze jest nie odpowiedni.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 gru 2010, 22:24

czyli lepiej kup cieńszy i jak ma puszczać to od razu będzie a jak założysz cieńśzy i będzie ok tzn że wszedł bez rozrywania, plusem tego wszystkiego jest ze masz wypłukany układ wspomagania aż miło :-D
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 10 gru 2010, 22:28

w tej chwili nie pamietam ale moment na dokrecenie tej śrubeczki był spory
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 11 gru 2010, 21:32

zalozylem cienszy oring i dokrecilem ostro, poki co trzyma ale to sie okaze w najblizszych dniach

dziq111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2009, 06:44
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 13 gru 2010, 10:11

pod tym korkiem jest zawor przelewowy moze masz za wyskie cisnienie co tak wybija bo to ciekawe :/
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl