Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB ] kontrolka CAT i ESP

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 28 sty 2010, 22:59

SERGIO pisze:U mnie jest to samo tzn jak rano odpalam na benzynie - wszystko ok, w chwili, gdy chce się przełaczyć na gaz zaczyna nim telepać i wtedy jak go przytrzymam na obrotach to po chwili jest ok, a jak tego nie zrobie zapala się CAT i ESP,a nawet potrafi zgasnąć ( z tego co pamiętam temperatura parownika ustawiona był na 35 stopni), po sprawdzeniu na vagu - wypadanie zapłonów dlatego ta nierówna praca.
Jednak ten problem jest tylko rano, bo jak juz chodzi na gazie to jak go zgaszę i wrócę po kilku godzinach jak silnik jest zimny to wtedy płynnie przechodzi na gaz.
Rozmawiałem z gazownikiem i powiedział że mam przyjechać do niego i do instaluje mi coś do kompa gazu (jakaś poprawka wprawadzona przez producenta) i jeśli go dobrze zrozumiałem, która będzie otwierała szybciej zawór zanim poda gas na wtryski. CHYBA JAKOŚ TAK :roll: Ma to spowodować iż lepiej będzie pracował. Ale ogólnie i tak stwierdził że wina leży poprostu po stronie mrozów i trzeba się przemeczyć. Ja też narazie przełączam go manualnie po osiągnięciu 90 stopni.
Zostaw ten temat bo twoja audi chodzi dobrze.Po prostu mamy zimno.A jeśli bogaty jesteś i go nie zrozumiałeś to on ci furke włozy do garażu i 200 zł skasuje. :D

giwera44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2009, 22:11
Lokalizacja: Olszyna

Post autor: giwera44 » 29 sty 2010, 11:03

potwierdzam problemy gazowe przy wysokich mrozach, ja mam to samo, jak troche cieplej wszystko ok!!!!!! :mrgreen:
giwera44

SERGIO
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 511
Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: SERGIO » 29 sty 2010, 16:20

Nic mnie nie skasuje bo to znajomy, a napewno ja mu nic nie zapłacę. Chcę tylko żeby sprawdził czy jest wszystko ok - (przegląd gwarancyjny), a jeśli producent w późniejszym czasie wypuszczał tą samą instalację tylko ulepszył coś w oprogramowaniu to czemu tego nie dołożyć jeśli sam instalator powiedział że mi to dogra bez problemu za free..!!. A na gazie chodzi dobrze i nie narzekam.

jarogmur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 16 lut 2015, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jarogmur » 13 lis 2016, 20:22

Ogrzeje kotleta
Z moim doświadczeniem LPG z innychinnt, miałem BMW V8 i aż takiego telepania przy niskich temperaturach nie było. Teraz temperatura oscyluje w okolicach 0 stopni i w mojej A8 zaczął się opisywany wcześniej efekt. Wtryski mam zainstalowane nad kolektorem więc mają "ciepło". Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki.
Pozdrawiam Jaro

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 13 lis 2016, 22:37

jarogmur pisze:Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki.
A jak masz obecnie? Przy 40 nie powinno być żadnej telepawki, jak jest to coś nie teges. Ja mam temp. przełączania ustawioną na 20 stopni i zima i latem.

jarogmur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 16 lut 2015, 18:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jarogmur » 14 lis 2016, 09:12

danishow pisze:
jarogmur pisze:Przedstawię temperaturę przełączenia na ok 60 stopni i zobaczę jako to wpłynie na zachowanie bryczki.
A jak masz obecnie? Przy 40 nie powinno być żadnej telepawki, jak jest to coś nie teges. Ja mam temp. przełączania ustawioną na 20 stopni i zima i latem.
z tego co pamiętam u mnie jest 35 stopni.

Dzisiaj wyjeżdżałem z garażu więc nie było żadnego problemu po przełączeniu na LPG. Zobaczę jak po pracy bo auto stoi pod chmurką i będzie ok 4 stopni ciepła.
Pozdrawiam Jaro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl