części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] [AKG] Nie odpala

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 12 sie 2019, 21:44

pb41ns pisze:Nieszczelny kosz, paliwo spływa z kosza i tak się dzieje
A nie pompa ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 sie 2019, 21:55

dolej na pełno paliwa to samo się wyjaśni

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 12 sie 2019, 22:14

jest ponad pół baku

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 12 sie 2019, 22:27

Odkręć dekiel po przeciwnej stronie i wsadź lusterko, wtedy zobaczysz jaki masz poziom paliwa, po jakim czasie od włączenia pompy / czy zaczyna się przelewać z kosza. Za wiele nie widać ale coś można wywnioskować.
Przekaźnik pompy masz pod nogami pasażera, ja rozpiąłem obudowę i zwarłem styki sztywno.
Nie ma znaczenia że jest pół baku bo wlew kosza i tak jest powyżej.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 sie 2019, 07:34

Ja bym pompe na krótko do bańki wrzucił i podłączył bezpośrednio pod listwe wtryskową.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 13 sie 2019, 08:01

Tylko z baku musiał byś wytargać całą rurownię z inżektorami. Problem leży zwykle właśnie w tym obwodzie, bocznika z systemem inżektorów ciągnących paliwo z dna. Na YT kiedyś widziałem film jak Rosjanin w wannie testował tą całą instalację.
Kot też jest Quattro

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 sie 2019, 08:05

pali coś mocnego aby takie coś zrobić :P

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 sie 2019, 10:48

Ukaniu pisze:Tylko z baku musiał byś wytargać całą rurownię z inżektorami. Problem leży zwykle właśnie w tym obwodzie, bocznika z systemem inżektorów ciągnących paliwo z dna. Na YT kiedyś widziałem film jak Rosjanin w wannie testował tą całą instalację.
Dalej nie wiadomo czy jest problem z cofającym się paliwem. Czy z czymś innym.
Gdy podłączy pod listwę pompę może być inna 4 bar. wyjaśni się czy to na pewno cofające się paliwo.
Również dobrze przed odpaleniem porannym możesz przekręcić z 12x zapłon aby pompka dobiła ciśnienia, albo podłączyć pompke na krótko w zbiorniku lub wysterować ją urzadzeniem diagnostycznym.
Możesz również odpalić awaryjnie na LPG i wtedy wykluczysz układ Pb

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 13 sie 2019, 11:02

Przy sprawdzaniu manomentrem wpiętym w powrót,
To wraz z przekręcaniem kluczyka na zapłon, rośnie ciśnienie aż dobije do 4, trzyma przez jakiś czas, a później spada.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 sie 2019, 13:45

Lechu pisze:Przy sprawdzaniu manomentrem wpiętym w powrót,
To wraz z przekręcaniem kluczyka na zapłon, rośnie ciśnienie aż dobije do 4, trzyma przez jakiś czas, a później spada.
Jak w powrót? ciśnienie mierzyć trzeba przed regulatorem a za filtrem paliwa.
Ewidentnie cofa się paliwo. Może żeby nie targać kosza załóż zaworek zwrotny przy wyjściu ze zbiornika.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 13 sie 2019, 14:05

Zawór zwrotny jest w pompie. Moim zdaniem nawet jak się cofa to momentalnie po włączeniu pompy ciśnienie powinno się pojawić. Problemy są jak wycieka nocą z kosza albo on nie jest napełniany układem z inżektorami.
Kot też jest Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl