![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB ] kilka pytan na start po kupnie - szara wtyc
-
- Forum Audi A8
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
- Lokalizacja: Siedlce
[D2 98 4.2PB ] kilka pytan na start po kupnie - szara wtyc
mam pytanko, dzis zdjalem pokrywy plastikowe, na glowicy od pasazera zobaczylem ze jedna wtyczka szara jest niepodpieta, taka sama jak idzie do zaworka sterujacego gruszka zmiennej dlugosci kanalow kolektora, jest obok niej praktycznie na wiazce
czy czegos mi brakuje ?
czy czegos mi brakuje ?
Ostatnio zmieniony 29 sty 2016, 17:01 przez pioteros, łącznie zmieniany 1 raz.
- marekp750
- Super Klubowicz
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Masz wiązkę z wtyczką do zaworu otwierającego dopływ powietrza do wtryskiwaczy Pb.
Air schrader - występowało w silnikach, gdzie chciano zmniejszyć ilość tlenków azotu (czyli kłaniają się normy spalin)
Wtryskiwacze wtedy mają dodatkowe króćce na wloty powietrza:
Wtryskiwacz z AS
Air schrader - występowało w silnikach, gdzie chciano zmniejszyć ilość tlenków azotu (czyli kłaniają się normy spalin)
Wtryskiwacze wtedy mają dodatkowe króćce na wloty powietrza:
Wtryskiwacz z AS
- pytlar
- Super Klubowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
- Lokalizacja: Prabuty
- Peter-s8
- Forum Audi A8
- Posty: 111
- Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
- Lokalizacja: mazowiecki
To służy do zmniejszenia emisji spalin ekologia
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
- Lokalizacja: Siedlce
zmienilem nieco tytul tematu zeby nie robic smietnika bo mam pytania kolejne
co warto sprawdzic na start jeszcze z typowych bolaczek tego auta/silnika ktore mozna szybko wyeliminowac ?
cos co ma wplyw na wysokie spalanie - termostat juz wymienilem bo klekal
chodzi mi glownie o dolot, uklad podcisnien, gdzie najczesciej robia sie nieszczelnosci, jak sprawdzic czy sondy prawidlowo pracuja, jakie powinny miec wartosci ?
co warto sprawdzic na start jeszcze z typowych bolaczek tego auta/silnika ktore mozna szybko wyeliminowac ?
cos co ma wplyw na wysokie spalanie - termostat juz wymienilem bo klekal
chodzi mi glownie o dolot, uklad podcisnien, gdzie najczesciej robia sie nieszczelnosci, jak sprawdzic czy sondy prawidlowo pracuja, jakie powinny miec wartosci ?