Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB/LPG ] Niska temperatura

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

[D2 98 4.2PB/LPG ] Niska temperatura

Post autor: PIPPEN » 15 lut 2011, 21:09

Witam mam problemik w tym roku z dogrzaniem autka tzn. mam ok 70paru do 80 stopni i dalej opornie idzie wskazówka .Ogrzewanie jest ok .Pytanie brzmi czy robi mnie w konia czujnik temp. ten na wskaźnik czy walnął termostat .4.2 motor 299kucy.



PIPPEN poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tagów nie musisz już wpisywać "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę... wystarczy wybrać odpowiedni i już.
Pozdrawiam, FOSS
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez PIPPEN, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 15 lut 2011, 21:32

Spróbuj zasłonić chłodnice,jeśli temperatura będzie rosła normalnie to termostat walnięty.a jak się nie myle termostat jest za pąpą wody czyli rozrząd masz do ściągnięcia.czyli parę ładnych godzin ci to zajmie (o ile masz pojęcie)przy okazji załóż przynajmniej nowy napinacz do paska rozrządu bo byli tacy co to olali i do kosztów doszło robienie głowic

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 15 lut 2011, 21:37

termostat do wymiany. Roboty na kilkanascie minut doslownie nie tak jak kolega bzdury wypisuje u gory
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 21:38 przez paulo79, łącznie zmieniany 1 raz.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 15 lut 2011, 21:38

Rozrząd robiłem sam 2 lata temu jak kupiłem niunie , a do termostatu nie trzeba go na pewno ściągać tylko dostęp jest do dupy .Obudowa termostatu jest obok pompy wody a nie za nią .Z tym przysłonieniem chłodnicy to nie bardzo bo silnik czy zimą czy latem raczej powinien mieć tą samą temperaturę .Jakiej firmy najlepiej termostat kupić bo nie chce mi sie 2c razy rozbierać?

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 15 lut 2011, 21:45

z tą temperaturą to się mylisz w moim poprzednim samochodem było tak samo lato normalna temperatura a w zimę do 80(w porywach)jak stałem w miejscu(zima)temperatura rosła normalnie,wystarczyło jednak przejechać kawałek i od razu spadek temperatury(po zasłonieniu chłodnicy temperatura 90 oczywiście nie całej) i nie było innej opcji niż termostat.a z wymiana mówiłem że mogę się mylić.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2011, 22:08 przez merc4891, łącznie zmieniany 1 raz.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 15 lut 2011, 21:52

Rosła ci bo chodził ciągle na dużym obiegu i go powietrze na postoju nie schładzało ale na chłopski rozum to każdy silnik po jakimś czasie pracy powinien osiągnąć optymalną temp. i taką utrzymywać od tego jest termostat i visco.Z tego co wiem to siadają albo czujniki temp. na zegar albo właśnie termostat tylko nie wiem jaki urok ma d2.
Silnik musimieć te 90 stopni bo inaczej smarowanko jest bardziej do bani.

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 15 lut 2011, 21:54

termostat kup lepiej oryginal w ASO nie jest to jakis drogi wydatek

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 15 lut 2011, 21:56

orientuje się ktoś czy bez rozbierania przodu da się tam dość tzn . bez odchylenia chłodnic, bo już nie pamiętam .Ostatnio jak zmieniałem pasek to też chcieli ode mnie parę stówek a zrobiłem to w pół godz. Oczywiście pasek osprzętu

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 15 lut 2011, 22:00

Black Cars Matters

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 15 lut 2011, 23:37

a VAGiem odczytałeś temperaturę ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 16 lut 2011, 06:56

Vagiem nie mam gdzie w tej chwili ale sprawdzę na klimatroniku jak się nie myle to kod 51 tylko nie pamiętam kombinacji klawiszy ale gdzieś znajdę

[ Dodano: 2011-02-16, 16:46 ]
Panowie jak sprawdzić visco? bo moje przy temp. ok50-60 stopni już kręci się jak szalone i nie da sie go zatrzymać a wiem że raczej powinno je dać sie zatrzymać tylko nie wiem czy na całkiem zimnym silniku nie trzeba tego sprawdzić. Wie ktoś przy jakiej temp.powinno ono zasprzęglać bo może przez nie mi wychladza silnik, a tak na marginesie to mam gazik w autku i nie wiem czy to też nie schładza go przez to tylko że w poprzednich latkach było normalnie

[ Dodano: 2011-02-18, 17:11 ]
Kupiłem termostat Whlera na 87 stopni jutro wymieniam w razie czego wziąłem też czujnik ten biały , ale będzie to termostat bo zrobiłem trasę i przysłoniłem chłodnice i temperaturka ciągle trzymała się na 90.Podejrzewam ,że kanalia nie domyka się do końca albo za szybko otwiera.

[ Dodano: 2011-02-19, 16:04 ]
Dzięki wszystkim za pomoc .Dziś wymieniłem termostat całe 40 min wolnej pracy i wszystko jak ręką odjął.Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl