![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 2.8PB/LPG ] Wymiana uszczelki chłodnicy oleju silni
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 99 2.8PB/LPG ] Wymiana uszczelki chłodnicy oleju silni
Cześć, po wymianie uszczelek pod pokrywą dekli jeszcze coś tam mi się "poci" pod chłodnicą oleju. Chciałbym się poradzić, jak się przygotować do tej operacji. Oring już mam (038 117 070 A), trzeba będzie zalać na nowo płynem chłodniczy. Coś jeszcze?
Nic. Tylko tyle, ze będzie przejeb...
robota dla masohistow.
DODANO:
aaa nie doczytalem ze masz 2.8. Tam jest moze latwiej, ale nie wiem bo nie mialem 2.8
robota dla masohistow.
DODANO:
aaa nie doczytalem ze masz 2.8. Tam jest moze latwiej, ale nie wiem bo nie mialem 2.8
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2014, 23:40 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa.
Nie jest aż tak tragicznie w 4.2 - tylko, że ja nie mam webasto i powiem szczerze u mnie wyszła bez jakichkolwiek problemów a robotę wykonywałem pod chmurką i na parkingu.
Widze, że w 2.8 masz taka samą chłodniczke jak u mnie w T4. Tutaj jest prosta sprawa, masz tylko jedną nakrętke która trzyma tą chłodniczkę. Odkręcasz filtr oleju, potem nakrętke + bedziesz musiał odpiąc przewody od płynu chłodniczego, i po sprawie. Tak jak napisałeś potrzebujesz tylko płynu chłodniczego no i oleju na dolewke do filtra oleju - jak wymieniasz oczywiście na nowy
Sprawdz czy ta chłodniczka sie czasem nie rozszczelniła i nie ubywa ci przez nia płyn chłodniczy - u mnie tak było.
Widze, że w 2.8 masz taka samą chłodniczke jak u mnie w T4. Tutaj jest prosta sprawa, masz tylko jedną nakrętke która trzyma tą chłodniczkę. Odkręcasz filtr oleju, potem nakrętke + bedziesz musiał odpiąc przewody od płynu chłodniczego, i po sprawie. Tak jak napisałeś potrzebujesz tylko płynu chłodniczego no i oleju na dolewke do filtra oleju - jak wymieniasz oczywiście na nowy
