Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 01 LPG ] Jaki reduktor zamiast BRC genius max

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

[S8 D2 01 LPG ] Jaki reduktor zamiast BRC genius max

Post autor: Pawulon_90 » 25 mar 2013, 14:20

Witam mam takie pytanko jaki inny reduktor podejdzie do instalki BRC seuent 56? obecny genius max jest za słaby i dodatkowo zaczol puszczac gaz podcisnieniem. Czytalem ze AC-R01 podejdzie ale niewiem.. Doradzcie cos :)

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 25 mar 2013, 14:48

Zadna Eska nie będzie dobrze śmigała na jednym reduktorze. Są tacy którzy twierdzą inaczej, ale zawsze przy czerwonym polu jeden reduktor klęknie. Jeśli ma bydź miodnie, to tylko na dwóch parownikach.

Gość

Post autor: Gość » 25 mar 2013, 14:55

Genius max to dobry sprzęt ale on jest do 350KM a S8 ma ich więcej więc w miare ok jest do A8 ale nie S8. Dwa takie i problemu nie ma.

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 25 mar 2013, 15:04

Apophis pisze:Genius max to dobry sprzęt ale on jest do 350KM a S8 ma ich więcej więc w miare ok jest do A8 ale nie S8. Dwa takie i problemu nie ma.
Dokładnie tak, ale .... no wlaśnie, chodzi o to że Genius max, jest do 350KM, ale teoretycznie, w praktyce nie jest w stanie wykarmić dobrze nawet 330 kucy. Jeżeli ktoś jeździ bardzo spokojnie, to na dolnym zakresie będzie OK, ale jeżeli lubi oglądać wskazówkę przy czerwonym polu, to niestety nie podoła ;-)

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Pawulon_90 » 25 mar 2013, 15:33

Wiem zemusza byc dwa;) tylko co bedzie dobre zamiast geniusa maxx czyte AC-r01 250 beda dobre i podejda bezproblemu z ta instalacja ?:)

Gość

Post autor: Gość » 25 mar 2013, 15:33

Ja nie pałuje więc jeden mi na moje potrzeby wystarcza ale jak ktos chce to nie ma problemu odżałować kilka stówek na drugi i ma super wydolną instalkę ;)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 25 mar 2013, 15:37

Pawulon_90 pisze: ...czyte AC-r01 250 beda dobre...
Będą dobre. Tylko zwróć uwagę czy są już poprawione. Swego czasu AC miało z nimi problem, a chodziło o pływające podciśnienie. Jeśli nie piłujesz samochodu to według mnie zamiast "kostki" lepszy będzie jeden LR IG1. ;)

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Pawulon_90 » 25 mar 2013, 15:41

Simone331, a jak to sprawdzic czy sa poprawione? zapytac sprzedawcy ? :D. Wiesz eske trzeba krecic czasami pod czerwone pole ;) takze lepiej miec wszystko wydajne :P :-P

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 25 mar 2013, 15:53

Pawulon_90 pisze:a jak to sprawdzic czy sa poprawione? zapytac sprzedawcy ? :D
Możesz i zapytać sprzedawcy, ale wiadomo z góry co powie. A tak dla jasności to wystarczy spisać z reduktora numer seryjny i zadzwonić/napisać do AC, a oni Ci już prawdę powiedzą. ;)
Pawulon_90 pisze:Wiesz eske trzeba krecic czasami pod czerwone pole ;) takze lepiej miec wszystko wydajne :P :-P
W takim wypadku dwa reduktory. ;)
Tylko kumatego gaziarza szukaj bo ciężko jest wyregulować dwa reduktory, aby każdy miał jednakową wydajność. Wiem to po sobie. ;)

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 25 mar 2013, 15:56

Pawulon_90 Zadzwoń do tego człowieka, a rozwieje na 100% Twój dylemat. Gość zna sie na rzeczy jak mało kto w PL, i sam jeździ Esą. Poczytać możesz o człowieku na LPG Forum. Myślę że to najkrótsza droga. Równy Facet, ma na imię Paweł. http://www.v-gaz.pl/o-firmie.html

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Pawulon_90 » 25 mar 2013, 16:07

Wielkie dzieki koledzy za pomoc :) podzwonie popytam i moze znajde niedaleko jakiegos dobrego gazownika :mrgreen:

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 25 mar 2013, 16:13

Najważniejszy jest kumaty gazownik. Nie pomogą nawet najlepsze graty, jak instalki nie będzie montował prawdziwy fachowiec.

Pawulon_90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Pawulon_90 » 25 mar 2013, 16:17

głownie chodzi mi o dobra regulacje tego pozniej bo reduktory to sam sobie wymienie i zamontuje tak zeby bylo cacy :)

luka6
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 10 lut 2013, 11:42
Lokalizacja: Śląsk Cieszyński

Post autor: luka6 » 25 mar 2013, 21:16

Załóż dwa zavoli s są do 250km każdy na pewno wydolą i fajnie się je montuje z regulacją chętnie bym ci pomógł ale z brc nic nie robie.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 26 mar 2013, 07:14

Zavolaki na styk uciągną S8 pod warunkiem że nie ma żadnych błedów montażowych i duży wielozawór i elektrozawory. Pozatym nie wiadomo na jakim ciśnieniu kolega lata na geniusie a zavoli od 1.3 do 1.5 się da ustawić tylko.

Co do regulacji to jak ma być dobrze to szukaj kogoś z szerokopasmówką wsadzaną w tyłek i po AFR ustawiać.

Tak jak cheyen napisał zadzwoń do gościa z linka on Ci doradzi jaki reduktor wsadzić a jak nie masz daleko to pojedz zna się na lpg i 4.2 40V

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl