[S8 D2 00 LPG ] Błędy sond, trzęsie silnikiem
Logi zrobione 3 bieg na tipie około 2.200obr, pedał w podłogę bez kick down-a, aż do zmiany na 4.
Grupy: 033,002 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_136103.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_136104.html
[ Dodano: 2013-07-24, 17:54 ]
Pany gdzie jeszcze szukać przyczyny, przepływka raczej działa normalnie.
Chyba skończy sie wizyta u mechanika....
Jeśli chodzi o korekty to jest nie mały rozjazd na, chyba długoterminowych np. 1,8 i 17,
Wcześniej tez był rozjazd, ale nie az tak duży.
Świece sprawdziłem organoleptycznie i wydaja się być ok...
[ Dodano: 2013-07-24, 17:59 ]
Aha jeszcze jedno, gdzieś na vagu w którymś kanale widziałem że można zobaczyć pracę cewek, tzn ich prądu, czy żeby sprawdzić ich poprawne działanie logi tez robić na 3 biegu od 2,200obr i gaz w podłogę aż do kolejnego biegu??
Jakie prawidłowe wartości(zasilanie) powinny mieć cewki.
Grupy: 033,002 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_136103.html
Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_136104.html
[ Dodano: 2013-07-24, 17:54 ]
Pany gdzie jeszcze szukać przyczyny, przepływka raczej działa normalnie.
Chyba skończy sie wizyta u mechanika....
Jeśli chodzi o korekty to jest nie mały rozjazd na, chyba długoterminowych np. 1,8 i 17,
Wcześniej tez był rozjazd, ale nie az tak duży.
Świece sprawdziłem organoleptycznie i wydaja się być ok...
[ Dodano: 2013-07-24, 17:59 ]
Aha jeszcze jedno, gdzieś na vagu w którymś kanale widziałem że można zobaczyć pracę cewek, tzn ich prądu, czy żeby sprawdzić ich poprawne działanie logi tez robić na 3 biegu od 2,200obr i gaz w podłogę aż do kolejnego biegu??
Jakie prawidłowe wartości(zasilanie) powinny mieć cewki.
a krótkoterminowe ?
na logach ci nie pomogę bo się nie znam
bardziej opieram się na parametrach chwilowych
odczep lambdy tak dla zobaczenia
bo twoje objawy są takie jakby auto było przylewane
Jeśli trafiłeś na zakłamującą sondę i ona widzi głupoty
jeśli ci się chce
to można cewki zmienić stronami
potem wtryskiwacze
i jeśli korekty stronami się zmienią to już wiesz :-D
[ Dodano: 2013-07-25, 07:30 ]
szkoda że lpg nie masz o dziwo było by łatwiej
na logach ci nie pomogę bo się nie znam
bardziej opieram się na parametrach chwilowych
odczep lambdy tak dla zobaczenia
bo twoje objawy są takie jakby auto było przylewane
Jeśli trafiłeś na zakłamującą sondę i ona widzi głupoty
jeśli ci się chce
to można cewki zmienić stronami
potem wtryskiwacze
i jeśli korekty stronami się zmienią to już wiesz :-D
[ Dodano: 2013-07-25, 07:30 ]
szkoda że lpg nie masz o dziwo było by łatwiej
o i widzisz cos w tym może być, bo listwę sciagali i okazało sie że jedne wtryskiwacz PB ma sparciały oring i dali mi jakis podobny, ale podejrzewam że to on może puszczać lewe powietrze.k44761 pisze:Przy takich korekcjach paliwowych sprawdź czy dobrze Ci ten wtryskiwacz wymienili. Szczególnie, czy połączenie wtryskiwacz lpg - kolektor ssący jest szczelne. Albo uszczelki brak pod którymś wtryskiwaczem (jeśli wyjmowali listwę).
Powiedz mi tylko czy te oringi tylko w ASO czy sa to ,,normalne" wymiary i kupie w sklepie z częściam.
No włsnie już dostalem taką informację, bo w ASo wczoraj za 8 oringów zapłaciłem prawie 120zł, ale jak na Rzeźniczej bedą to podjade dzisiaj je oddać do ASO, chyba problemow nie bedzie??k44761 pisze:Wiesz gdzie jest u nas w Lubinie sklep rolniczy na Rzeźniczej? Tam kupisz takie oringi.
[ Dodano: 2013-07-28, 09:30 ]
Niestety w tym sklepie na rzeźniczej nie mieli takiego wymiaru. tzn srednica byla ale nie grubość.
A i w dodatku wymiana na nowe z ASO nie pomogla silnikiem dalej buja...
[ Dodano: 2013-07-29, 21:53 ]
Podpiąłem dzisiaj kompa i znowu błąd sondy B2 S1, czyli tej od strony kierowcy??
Jakie wartości powinienem mieć na tej wtyczce od sondy, chociaż jak tam by brakowalo jakiegos zasilana itp to by nie było widać pracy sondy a na VAGu tam gdzie można zobaczyć wykres graficzny widać jak sondy pracują na zmianę góra dół.
Nie wiem już co o tym mysleć, chyba zamienie sondy stronami i sprawdze na którym banku wyskakują błędy, chociaż wolałbym mniej inwazyjną metodę sprawdzenia
[ Dodano: 2013-08-06, 20:27 ]
No i i po probemie,
Winne były cewki, błędów nie robiły, ale pracowały juz na granicy swoich możliwości.
Auto odżyło, czulsze jest na dodanie gazu, co do spalania to musze jeszcze pojeździć, ale odnosze wrażenie że chwilowe na FISie pokazuje mniejsze niż przed wymianą.
Z tego co zaobserwowalem 2 cewki mogły by byc w lepszej kondycji, ale to się sprawdzi w czasie, grunt że autem nie trzęsie
Witam,kupiłem audi i po diagnostyce mam takie błędy.Po skasowaniu wracają po chwili .Proszę o podpowiedz co robić.
16716-knock sensor 2(G66):Signal too Low P0332-35-00--
16520-Oxygen (Lambda)Sensor B1 S2:Malfunction in Circuit P0136-35-10-Intermittent
17584-Bank1: O2S (Lambda) Correcttion Behind Catalyst:Control Limit Reached P1176-35-00--
Audi niema instalacji gazowej,podczas jazdy drży.Z góry dziękuje i pozdrawiam.
16716-knock sensor 2(G66):Signal too Low P0332-35-00--
16520-Oxygen (Lambda)Sensor B1 S2:Malfunction in Circuit P0136-35-10-Intermittent
17584-Bank1: O2S (Lambda) Correcttion Behind Catalyst:Control Limit Reached P1176-35-00--
Audi niema instalacji gazowej,podczas jazdy drży.Z góry dziękuje i pozdrawiam.