Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 98 LPG ] Przywrócenie mocy fabrycznej

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

[S8 D2 98 LPG ] Przywrócenie mocy fabrycznej

Post autor: emilus143 » 17 gru 2015, 20:39

Witam. Obszukałem forum na wszystkie znane mi hasła i nie znalazłem. Możecie mi podpowiedzieć na co zwrócić uwagę, by choć zbliżyć się do mocy fabrycznej silnika z przed kilku dobrych lat? Co wyczyścić, co sprawdzić, co wymienić?
Ostatnio zmieniony 17 gru 2015, 20:51 przez emilus143, łącznie zmieniany 1 raz.
I`m the LPG master

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 gru 2015, 20:40

Świece , Przepływomierz , Szczelność układu dolotowego , to tak na początek :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 17 gru 2015, 20:51

To co napisał Michał + sprawdzenie ciśnienia sprężania w cylindrach.
Na podstawie wyników podjąć odpowiednie kroki.

leszkowski_84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 21 lis 2014, 21:34
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: leszkowski_84 » 17 gru 2015, 21:05

<bezradny> Witam. Od niedawna posiadam Audi A8 D2 i mam taki problem auto dasnie przy dojezdzaniu do skrzyzowania ale tylko na biegu D a na biegu oraz na reczym triptronic a zas na biegu 4,3,2 nic sie nie dzieje. Audi a8 d2 2.8 V6 quattro 30V 193km. kto mi pomorze????
Leszkowski

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 gru 2015, 21:40

leszkowski_84 pisze:<bezradny> Witam. Od niedawna posiadam Audi A8 D2 i mam taki problem auto dasnie przy dojezdzaniu do skrzyzowania ale tylko na biegu D a na biegu oraz na reczym triptronic a zas na biegu 4,3,2 nic sie nie dzieje. Audi a8 d2 2.8 V6 quattro 30V 193km. kto mi pomorze????
Zastanawia mnie co skłoniło Cię do napisania w tym właśnie temacie...


A wracając do tematu właściwego to silnik na stół, demontaż, czyszczenie, wymiana rzeczy zużytych i zmęczonych, składanie na wszystkich nowych uszczelka. Jak ma być fabryczna moc to i silnik musiałby być prawie fabryczny :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 17 gru 2015, 21:55

Dziękuję za odpowiedzi. Świeczki wymieniłem, fajki też. Przepływka pokazuje około 265g więc chyba jest okay. Dolot jest w porządku, nic nie przecieka. Kompresja... oleju dziad łyka i to nie mało, po wstępnych pomiarach 1l/ 1000 km - mam nadzieję że są błędne. Będziemy z Ernestem mierzyć ciśnienie, zobaczymy co wyjdzie :D

Wiem że rozwalenie silnika na części byłoby najlepsze, ale wiadomo - koszty i to nie małe, o ile się nie mylę to koło 5000 z robocizną?
I`m the LPG master

ernesto

Post autor: ernesto » 17 gru 2015, 22:14

Emil jak chcesz to następnym razem się zmierzymy i zobaczymy czy faktycznie Ci brakuje mocy.
Może po prostu się przyzwyczaiłeś już :)
Osobiście uważam, że auto ciągnie bardzo dobrze i rwie do przodu prawidłowo.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 17 gru 2015, 22:21

He he, możemy, ale czy to będzie miarodajny pomiar? Nasze samochody są już wiekowe, więc może się nawet okazać, że Twój był delikatniej traktowany w przeszłości i będzie się lepiej zbierał. Nie wiem :)

Wiecie może ile w serii jest przyśpieszenie do 200 km/h ? Do setki niby ma te 6.8 - 7 s.

Jutro chyba odbieram w końcu auto od skrzyniarza to bym pomierzył.
I`m the LPG master

ernesto

Post autor: ernesto » 17 gru 2015, 22:26

Emil na spokojnie, nie katuj go na początku po remoncie.

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 17 gru 2015, 22:35

W sumie racja. To jest tak zwana niecierpliwość...
I`m the LPG master

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl