no i jednak przedwczesna radość... dalej się coś pieprzy... tylko jest teraz inna kwestia: samochód zapalam rano i chodzi bez problemu na benzynie, i może chodzić cały dzień bez najmniejszego problemu o ile nie włączę gazu!! jak włączy się gaz i samochód z powrotem na benzynę wrzucę to zaczyna się cyrk i samochód znowu kuleje...
wczoraj byłem u gazowników, ale już mnie wqu*** po woli, bo mili byli jak trzeba było zakładać gaz, a teraz nie mają czasu, albo oni nic nie zrobią bo na benzynie chodzi nie tak, a na gazie chodzi lepiej więc co ja chce od nich, powiedział, żebym spróbował sondy lambda na nowe zmienić, może coś da, ogólnie mu się nie chce już myśleć nad moim samochodem...
jedyne co pokazał, że na benzynie rozjeżdża się czas wtrysków o 1ms, na lewej głowicy jest średnio 3,4 a na prawej robi się 4,4, jak samochód wrzuci się na gaz to wtedy wyrównuje się czas nawet na benzynie na wszystkich cylindrach i samochód zaczyna działać w miare równo (bo powiedział, że na gazie nie będzie chodził równo bo potrzebna lepsza iskra niż dla benzyny i dlatego nie chodzi równo na wolnych obrotach na LPG)...
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] zaginął 6 cylinder na benzynie
Gazownicy używali czegoś do czytania bloków pomiarowych ECU silnika?
Raczej nie skoro mówili, że masz sobie sprawdzić sondy lambda...
Ale jakoś czytali czasy wtrysku benzyny...
Szukanie problemów z LPG i nie używanie wskazań z bloków pomiarowych
(wypadanie zapłonów, sondy, korekty krótkoterminowe itd.) to jak
podejście do naprawy telewizora (za starych czasów) bez miernika napięcia...
Raczej nie skoro mówili, że masz sobie sprawdzić sondy lambda...
Ale jakoś czytali czasy wtrysku benzyny...
Szukanie problemów z LPG i nie używanie wskazań z bloków pomiarowych
(wypadanie zapłonów, sondy, korekty krótkoterminowe itd.) to jak
podejście do naprawy telewizora (za starych czasów) bez miernika napięcia...
no to teraz trzeba podłączyć się do ECU silnika i zobaczyć
co tam w odpowiednich blokach pomiarowych widać
Zacząć od 19 i 20 bloku (wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach)
na Pb i na LPG.
Dla przykłądu jedna z możliwości:
Wtryskiwacze LPG się kończą i potrafią szopki wychodzić (nie zamykają się
i leją LPG podczas pracy na Pb a i podczas pracy na LPG też kiszka).
co tam w odpowiednich blokach pomiarowych widać
Zacząć od 19 i 20 bloku (wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach)
na Pb i na LPG.
Dla przykłądu jedna z możliwości:
Wtryskiwacze LPG się kończą i potrafią szopki wychodzić (nie zamykają się
i leją LPG podczas pracy na Pb a i podczas pracy na LPG też kiszka).
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
To może ciśnienie pompy trzeba sprawdzić albo chociaż sam regulator ciśnienia
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044