Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 98 LPG ] zaginął 6 cylinder na benzynie

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 20 lis 2014, 10:57

no i jednak przedwczesna radość... dalej się coś pieprzy... tylko jest teraz inna kwestia: samochód zapalam rano i chodzi bez problemu na benzynie, i może chodzić cały dzień bez najmniejszego problemu o ile nie włączę gazu!! jak włączy się gaz i samochód z powrotem na benzynę wrzucę to zaczyna się cyrk i samochód znowu kuleje...
wczoraj byłem u gazowników, ale już mnie wqu*** po woli, bo mili byli jak trzeba było zakładać gaz, a teraz nie mają czasu, albo oni nic nie zrobią bo na benzynie chodzi nie tak, a na gazie chodzi lepiej więc co ja chce od nich, powiedział, żebym spróbował sondy lambda na nowe zmienić, może coś da, ogólnie mu się nie chce już myśleć nad moim samochodem...
jedyne co pokazał, że na benzynie rozjeżdża się czas wtrysków o 1ms, na lewej głowicy jest średnio 3,4 a na prawej robi się 4,4, jak samochód wrzuci się na gaz to wtedy wyrównuje się czas nawet na benzynie na wszystkich cylindrach i samochód zaczyna działać w miare równo (bo powiedział, że na gazie nie będzie chodził równo bo potrzebna lepsza iskra niż dla benzyny i dlatego nie chodzi równo na wolnych obrotach na LPG)...

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 20 lis 2014, 11:31

Gazownicy używali czegoś do czytania bloków pomiarowych ECU silnika?
Raczej nie skoro mówili, że masz sobie sprawdzić sondy lambda...

Ale jakoś czytali czasy wtrysku benzyny...

Szukanie problemów z LPG i nie używanie wskazań z bloków pomiarowych
(wypadanie zapłonów, sondy, korekty krótkoterminowe itd.) to jak
podejście do naprawy telewizora (za starych czasów) bez miernika napięcia...

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 20 lis 2014, 12:34

wtyczke podpieli do kompa od gazu i na programie STAGA pokazywał mi na monitorze co mu się wyświetla, czyli po prawej od wykresu mapy była tabelka z czasami wtrysków jak to powiedział...
układ zapłonowy sprawny, świece, cewka, kable sprawdzone, kompresja na cylindrach, można je wykluczyć...

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 20 lis 2014, 12:52

no to teraz trzeba podłączyć się do ECU silnika i zobaczyć
co tam w odpowiednich blokach pomiarowych widać

Zacząć od 19 i 20 bloku (wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach)
na Pb i na LPG.

Dla przykłądu jedna z możliwości:

Wtryskiwacze LPG się kończą i potrafią szopki wychodzić (nie zamykają się
i leją LPG podczas pracy na Pb a i podczas pracy na LPG też kiszka).

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 20 lis 2014, 13:41

wtryskiwacze LPG nowe, mają przejechane jakies 3tys km, nie leją bo sprawdzał, że na PB nie ma żadnego spadku ciśnienia LPG więc nie leją, ewidentnie jest na PB brak paliwa, bo świeca sucha przy kuleniu silnika...

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 20 lis 2014, 13:53

To może ciśnienie pompy trzeba sprawdzić albo chociaż sam regulator ciśnienia
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl