Tak jak pisalem - zalezy co padlo. U mnie (jak w wiekszosci tutaj opisywanych przypadkow) padla cewka.
Samochod trzepal sie na wolnych obrotach, byl CAT, nie mial mocy.
Problem wystepowal tylko po zagrzaniu, wraz z temperatora wzrastala opornosc i ECU odcinalo (w tabelkach masz podane m.in Flow rates lb per hour, per min, per min i resistance)
Z tym nic nie zrobisz. Kupiles uzywke ok, jednak jak na moim przykladzie - przebieg nie zawsze ma znaczenie, u mnie padl ponizej 190k km, w drugiej sa OE przy ~300k km.
[S8 D2 98 ] Nierówna praca na niskich obrotach i wypadanie
Kupiłem używkę głównie z myślą o potwierdzeniu usterki.dice111 pisze:Tak jak pisalem - zalezy co padlo. U mnie (jak w wiekszosci tutaj opisywanych przypadkow) padla cewka.
Samochod trzepal sie na wolnych obrotach, byl CAT, nie mial mocy.
Problem wystepowal tylko po zagrzaniu, wraz z temperatora wzrastala opornosc i ECU odcinalo (w tabelkach masz podane m.in Flow rates lb per hour, per min, per min i resistance)
Z tym nic nie zrobisz. Kupiles uzywke ok, jednak jak na moim przykladzie - przebieg nie zawsze ma znaczenie, u mnie padl ponizej 190k km, w drugiej sa OE przy ~300k km.
Jasne, muszę go sobie zmierzyć.
Dzięki!
witam ma mam podobny problem tyle ze na gazie ale jak trzymam obroty powyżej 2k jest ok przed wymiana swiec i cewek pokazywal wypadanie 1, 3, i 8 cylinder teraz tylko 8. Bylem u gazownika (nie u Janusza) mowi ze instalacja za slaba do wymiany na nowa, jesli to faktycznie wtrysk benzyny to co ma wspolnego z gazem? chyba ze gaz na tyle zlaby ze za malo go i 8 nie daje rady?