![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 LPG ] Uszczelka pod głowicą?
[S8 D2 99 LPG ] Uszczelka pod głowicą?
Witam. Niedawno pisałem o problemach z rosnącą temperaturą (Ok 95 stopni na liczniku, na vagu pewnie ok 100) podczas wyższych prędkości i przyśpieszeń. Mam w związku dwa pytania. Czy pojawiające się bąble (bardzo małe, znikome wręcz) w zbiorniczku płynu chłodniczego zaraz po odpaleniu zimnego silnika zawsze oznaczają upg? Na gorącym wolałem nie otwierać i nie zaglądać z wiadomych względów. I drugie pytanie tj czy węże z płynem chłodniczym idące do reduktorów mogą znajdować się powyżej poziomu płynu w zbiorniczku bo u mnie tak są zainstalowane i nie wiem czy nie powoduje to zapowietrzania układu chłodzenia. Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki.
xyz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Nowe info. Pojeżdziłem z vagiem i temperatura utrzymuje się w czasie dynamicznej jazdy w granicach 98-102 stopnie. Wskazówka na ogół stoi na 90. Zauważyłem, że temperatura rośnie podczas przyśpieszania i szybkiej jazdy ale po zatrzymaniu się spadała nawet do 96 stopni. Następna rzecz jaką zauważyłem to np jadąc 70 kmh na szóstym biegu to temperatura wynosiła ok 100 stopni, natomiast jak utrzymywałem tę samą prędkość na trzecim biegu to temperatura dość szybko malała do 96 stopni. Węże od chłodnicy miękie. Wygląda ogólnie to na nie wydajną pompę. Za wszystkie spostrzeżenia będe bardzo wdzięczny.
xyz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
A moim zdaniem załozony termostat ze zbyt wysoka temp otwarcia. Ori ma 82'C a po katalogach mozna kupic 87'C i wtedy sie grzeje motor. Układ nieco oszukuje bo licznik z uporem maniaka wisi na 90'C - taka konstrukcja. Po przekroczeniu setki zaczyna pokazywac prawidłowo.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
To typowe oszustwo koncernu VW tak samo jest z mniejszymi temperaturami. Auto ma siedemdziesiąt pare stopni a wskazówka jest już prawie na 90. Wskazania na zegarze nie są w 100% wiarygodne i są jedynie poglądowe.pavel44 pisze:Pojeżdziłem z vagiem i temperatura utrzymuje się w czasie dynamicznej jazdy w granicach 98-102 stopnie. Wskazówka na ogół stoi na 90