Witam Panów
Błąd przepławki G70, ostatnio zamieniłem je miejscami...dalaj G70...
Wydaje mi sie, że wiejącej komputer pokazuje spalania średniego (chyba,ze zima i do jest przyczyna)... oraz zauważyłem, ze potrafią podczas jazdy falowac obroty 1300 +/-150obr/min... wystarczy ze odejmę lub wcisnę troszeczkę wiecej gazu i juz jest ok.
Bład oczywiście da sie kasować... powraca rożnie...czasem przy ~40km/h czasem dopiero koło 100km/h (chodzi o zapis z vcds).
Wiązka? Może kalibracja turbin? Klapy w kolektorze? Co może miec wpływ?
Acha, układ szczelny...zaślepiona nawet odma na wężu turbina-intercooler żeby lewa i prawa strona miały takie same "opory" powietrza... odma sobie teraz wisi luźno
[D3 04 4.0TDI] Błąd 16486 4.0 tdi G70 zamiana z G246
Turbo? Hmm... Z tej strony kiedys wystapil blad sterownika turbiny... Zamienilem ( ustawilem nowy sterownik na fasolkach) i bledu nie bylo juz wiecej. Czasami blad klap kolektora sie zdarza... Wiem ze na jakies przeplywce zanim zamienilem miejscami... Parametry byly bardziej podobne lewa do prawej...ale blad g70 dalej wystapil... Moze instalacja gdzies? Jak szarpnie silnikiem to nie ma komunikacji? Nastawnik turbiny jakos mam kalibrowac mimo, ze niema bledu? Vcdsem zrobie ? Jak powinna wygladac kalibracja nie juz nastawnika turbo ale obydwu turbin? Kiedys probowalem to zrobic ale przez pare minut obroty sie podnosily i spadaly... Przerwalem to w vcdsie bo nie dostalem komunikatu ze juz koniec kalibracji...
quattro