[D3 03 4.0TDI ] Kolektor klapy ssącej
No juz 370 tys bez wymiany ani regeneracji... Chyba ze poprzednik robił cos w stylu AZ i o tym nie wiem...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A8
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A8
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
- Lokalizacja: Poznań
Koledzy jak się nazywają te listewki plastikowe po lewej i prawej stronie od kolekt.ssącego , takie silniczki nimi sterują . Zauważyłem przy jednej tej listewce wyrobione 1 cięgno z taką kuleczką ...
Wogóle chciałym to odkupić jeśli ktoś posiada nie wyrobione , tą listwę od strony pasażera + to na co się ją mocuje (te dźwigienki z kulkami )
Patrząc z przodu silnika to one idą od kabiny w kierunku grila ... czarne takie
Może ktoś wie ile to w serwisie kosztuje ?
Piszę bo mi na WIndowsie 8 etka nie działa...
Wogóle chciałym to odkupić jeśli ktoś posiada nie wyrobione , tą listwę od strony pasażera + to na co się ją mocuje (te dźwigienki z kulkami )
Patrząc z przodu silnika to one idą od kabiny w kierunku grila ... czarne takie
Może ktoś wie ile to w serwisie kosztuje ?
Piszę bo mi na WIndowsie 8 etka nie działa...
Nie che zakladac nowego tematu,bo temat dotyczy wlasnie tego co mnie interesuje.a mianowicie,klapy w kolektorze.czy warto kupic zestaw naprawczy np bincar?czy moze z ebay nowe lecz nie orginalne kolektory z silnikami?bo jak wiadomo w aso koszta straszne.albo co polecacie.zalezy na czasie auto rozgrzebane <niewiem> <niewiem>
-
- Forum Audi A8
- Posty: 105
- Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
- Lokalizacja: Poznań
Wiem ze w aso sa zestawy,ale to tylko ciegna.klapy wystepuja razem z kolektorem.zapomnialem dodac do 3.0 tdi.
podobno mozna je usunac.ale nie bez powodu fabryka je zamontowala?
dylemat mam czy kupic kolektory z ebay 2 szt z silnikami i z 2letnia gwarancja.czy,np zestaw naprawczy z firmy bincar?
www.kolektoryssace.pl
podobno mozna je usunac.ale nie bez powodu fabryka je zamontowala?
dylemat mam czy kupic kolektory z ebay 2 szt z silnikami i z 2letnia gwarancja.czy,np zestaw naprawczy z firmy bincar?
www.kolektoryssace.pl
koledzy jest patent na te klapy i to prosty wywalamy te klapy i trzeba programem to ominąć i śmiga aż milo wiem bo już mam tak zrobione nie wywala błędów nic się nie dzieje sam rozkręcałem i usuwałem te pechowe klapki czasowo zajęło ok 4godz. teraz wiem co gdzie to 3godz. wystarczy nie sa plastikowe tylko jakiś dziwny stop metalu niby lewa strona sie nie psuje u mnie przy 250tys juz był luz na pierwszych klapach od strony silniczka sterującego prawa to wiadomo koszt 1tys nie licząc robocizny za programowanie z chipowaniem seria daje rade ale teraz to wariat
a ja powiem tak usuń to i bd miał problem z głowy wielu chłopaków z forum to zrobiło ja tak samo zrobiłem to w Rzemieniu w firmie Auto-Krak Gwarancja a koszt 800zł i jest swięty spokój .... tyle w temacie a nie jakas regeneracja moze bym sie skusił gdyby były jakieś zestawy naprawcze a do 4.0TDI niema i nigdzie nie dostaniesz używki (pomysł bez sensu kupa kasy i dalej ruina) a nnowe koszt w servisie chyba 13 tys <hahaha> 1/3 ceny auta
Są do 4.0 i to nawet metalowe do kupienia. Usuwać nie polecam bo bez celu to wymyślone nie zostało, mimo że się da je łatwo wywalić.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG