[D3 04 4.0TDI ] Dźwięk rozrządu??
[D3 04 4.0TDI ] Dźwięk rozrządu??
Witam,
Od pewnego czasu przy zapalaniu słychać dziwne stuki 2-3 sek obojętnie czy jest ciepły czy zimny. Do tego z prawej strony silnika (strona od pasażera) cały czas na wolnych obrotach coś cyka (cyk cyk cyk). Czy ktoś w swoim aucie spotkał się z czymś takim??
Od pewnego czasu przy zapalaniu słychać dziwne stuki 2-3 sek obojętnie czy jest ciepły czy zimny. Do tego z prawej strony silnika (strona od pasażera) cały czas na wolnych obrotach coś cyka (cyk cyk cyk). Czy ktoś w swoim aucie spotkał się z czymś takim??
Może to już rozrząd
Może olej zmieniłeś na niewłaściwy
Może Już pora zmienić olej
Mało napisałeś,ale rozrzad to raczej będzie grzechotał,wyda taki dźwięk jakby przez te 2-3sekundy nie miał oleju w silniku.
Wróżby...
Cykac może wtrysk,to bardzo prawdopodobne.ja bym zaczął od sprawdzenia wtryskow na szklankach przelewowych (najłatwiej chyba i najszybciej ) jeśli nie to wyjąć i oddać do sprawdzenia na stół.biora za to 15-35zl od sztuki
Może olej zmieniłeś na niewłaściwy
Może Już pora zmienić olej
Mało napisałeś,ale rozrzad to raczej będzie grzechotał,wyda taki dźwięk jakby przez te 2-3sekundy nie miał oleju w silniku.
Wróżby...
Cykac może wtrysk,to bardzo prawdopodobne.ja bym zaczął od sprawdzenia wtryskow na szklankach przelewowych (najłatwiej chyba i najszybciej ) jeśli nie to wyjąć i oddać do sprawdzenia na stół.biora za to 15-35zl od sztuki
Te 2 sekundy na pocztku to delikatnie slychac juz rozrzad. Powoli trzeba o nim myslec.
Co do cykania to nie slychac go za dobrze. U mnie cykal wtrysk bo oring sie przerwal pod nim.
Co do cykania to nie slychac go za dobrze. U mnie cykal wtrysk bo oring sie przerwal pod nim.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
cykanie moze być spowodowane przez popychacze hyrdrauliczne longlife haha dobiły je
miałem tak u siebie, przy okazji wymiany został wymieniony rozrząd ktory ucichł tylko na 5 tys km. z tym cykaniem jeżdzę juz 2lata i raz jest raz nie, przestałem sie tym przejmować przeskoczy to przeskoczy jak juz sobie chce,
miałem tak u siebie, przy okazji wymiany został wymieniony rozrząd ktory ucichł tylko na 5 tys km. z tym cykaniem jeżdzę juz 2lata i raz jest raz nie, przestałem sie tym przejmować przeskoczy to przeskoczy jak juz sobie chce,
Ale po wejsciu 4.2tdi zrobili lepsze napinacze do 4.0 i tylko do pierwszej wymiany jest tak tragiczny ale owszem jak klekota to lepiej sie za to szybko brac
@magicshow ja bym powiedzial klekotanie a nie cykanie
@magicshow ja bym powiedzial klekotanie a nie cykanie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Kwesria nieruszania moze byc sporna. Jak sie czasem zostawi cos drobnego to szybko mze z tego wyjsc maly i drogi bajzel...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
KuBa926, dokładnie jak chłopaki piszą te grzechotanie na początku to odzywa się już rozrząd i musisz przygotować się na wymianę
PABLO200, a 3.0 i 4.2 TDI to nie taka sama katastrofa rozrządowa ?? w A6 C6 3.0 TDI padają rozrządy non stop w Q7 tak samo grzechoczą, w 4.2 TDI podobno się łańcuchy rozciągają robiliśmy już kilka 3.0 TDI 4.2 TDi i moje 4.0 TDI i żadnych większych różnic w kosztach nie widać zreszta w nowych 3.0 TDI chyba też nie ma rarytasów czasami można trafić A6 z przebiegiem 80-100 tys km z urwanym łańcuchem
PABLO200, a 3.0 i 4.2 TDI to nie taka sama katastrofa rozrządowa ?? w A6 C6 3.0 TDI padają rozrządy non stop w Q7 tak samo grzechoczą, w 4.2 TDI podobno się łańcuchy rozciągają robiliśmy już kilka 3.0 TDI 4.2 TDi i moje 4.0 TDI i żadnych większych różnic w kosztach nie widać zreszta w nowych 3.0 TDI chyba też nie ma rarytasów czasami można trafić A6 z przebiegiem 80-100 tys km z urwanym łańcuchem
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Miedzy Bogiem a prawda wszystko zalezy na ktorym lamcuchu masz luz. Znam jednem egzemplarz co juz okolo 100tys zrobil z brzeczacym rozrzadem bo okazalo sie, ze to lancuch osprzetu tak brzeczy. A na tym lancuchu nawet jak sobie przeskoczy to nic mu nie bedzie bo tam ani walkow wyrownowazajacych ani nic
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
drago_o, ja zrobiłem ok 40 tys na brzęczącym rozrządzie, dopiero jak czasami się odezwał na ciepłym postanowiłem wymienić, był trochę luźny, ale miał 271tys i był jeszcze org
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.