sterownik to kawałek płytki przykręconej do pieca... w nią wpinasz przewody
jak rano na zimnym odpalisz piec to przyłóż rękę pod tłumik webasto (dziura w osłonie silnika przy prawym przednim kole tym od strony pasażera) i sprawdź czy dmucha ciepłym... jak piec się uruchomi to po chwili będzie dmuchał bardzo gorącym powietrzem więc uważaj by się nie poparzyć
przy odpalonym piecu powinno być słychać cykanie pompki paliwa zlokalizowanej na wysokości słupka B po prawej stronie podłogi
[D3 06 4.2TDI ] Brak mocy, wycie z lewej strony silnika.
No więc, do wymiany poszły świece jedną ktoś założył 5 cm krótszą ponoć. Jeżeli chodzi o zawieszenie to jest sprawne, skalibrował i mówi że żadnych nieszczelności nie ma i kompresor jeszcze pochodzi, nie wiem czy to wada czy zaleta ale mam to sportowe zawieszenie sport adaptive no i pokasował błędy. Jeszcze nie jeździłem bo dopiero jutro odbieram auto, ale napisałem bo jutro bym zapomniał
Z tym webasto jest tak jak panton mówił ktoś założył JAKIŚ sterownik i nie chodzi. Mógłbym prosić o numer części tego sterownika lub całego pieca? Bo ponoć cały piec czasami jest tańszy niż sam sterownik.
Czy której webasto z tego linku będzie pasowało? Bo mam do tego pana całkiem niedaleko.
https://www.olx.pl/oferty/q-webasto/?se ... D=12310555
No mógłbym prosić o numery spryskiwaczy do reflektorów?
[ Dodano: 2018-03-09, 19:25 ]
Po wymianie 8 świec, kompresora od zawieszenia i rury do intercoolera, znowu jest spadek mocy. Wracałem z pracy i chciałem wyprzedzić auto ja mu gaz, zredukowało biegi, a auto stoi w miejscu, nic nie przyśpiesza. Zapalił się check, i gdy było możliwe zjechałem, zgasiłem i ponownie zapaliłem. Po tym zabiegu auto zaczęło normalnie jechać. Ale jak wróciłem do domu to auto podpiąłem pod kompa i wyskoczył błąd " usterka sterownika turbosprężarki 1" na razie go usunąłem i check zniknął. Do tego wróciło to wycie/szumy od strony kierowcy, ale to tylko gdy jadę powoli i skręcam w lewo.
Pojeżdżę trochę i zobaczymy czy ponownie się ukaże ten błąd.
[ Dodano: 2018-03-11, 17:42 ]
Jak interpretować ten błąd?
00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
009 - Przerwa / zwarcie z masą
Bo zapaliła mi się ta pomarańczowa kontrolka od zaiwchy. Z neta wyczytałem że ten zacisk 30 to wszędzie tam gdzie jest stały plus. Od czego zacząć na początek? Bezpieczniki i ten kabelek przy aku?
Z tym webasto jest tak jak panton mówił ktoś założył JAKIŚ sterownik i nie chodzi. Mógłbym prosić o numer części tego sterownika lub całego pieca? Bo ponoć cały piec czasami jest tańszy niż sam sterownik.
Czy której webasto z tego linku będzie pasowało? Bo mam do tego pana całkiem niedaleko.
https://www.olx.pl/oferty/q-webasto/?se ... D=12310555
No mógłbym prosić o numery spryskiwaczy do reflektorów?
[ Dodano: 2018-03-09, 19:25 ]
Po wymianie 8 świec, kompresora od zawieszenia i rury do intercoolera, znowu jest spadek mocy. Wracałem z pracy i chciałem wyprzedzić auto ja mu gaz, zredukowało biegi, a auto stoi w miejscu, nic nie przyśpiesza. Zapalił się check, i gdy było możliwe zjechałem, zgasiłem i ponownie zapaliłem. Po tym zabiegu auto zaczęło normalnie jechać. Ale jak wróciłem do domu to auto podpiąłem pod kompa i wyskoczył błąd " usterka sterownika turbosprężarki 1" na razie go usunąłem i check zniknął. Do tego wróciło to wycie/szumy od strony kierowcy, ale to tylko gdy jadę powoli i skręcam w lewo.
Pojeżdżę trochę i zobaczymy czy ponownie się ukaże ten błąd.
[ Dodano: 2018-03-11, 17:42 ]
Jak interpretować ten błąd?
00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
009 - Przerwa / zwarcie z masą
Bo zapaliła mi się ta pomarańczowa kontrolka od zaiwchy. Z neta wyczytałem że ten zacisk 30 to wszędzie tam gdzie jest stały plus. Od czego zacząć na początek? Bezpieczniki i ten kabelek przy aku?