części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Wariują obroty w trakcie jazdy

quattross
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 21 sty 2018, 23:10
Lokalizacja: Chojnice

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Wariują obroty w trakcie jazdy

Post autor: quattross » 23 sty 2018, 14:36

Witam mam problem z autem kupiłem je 2dni temu i obroty skaczą jakby lock up się nie zapinał zwłaszcza na zimnym jak się rozgrzeje jest lepiej do tego stopnia że jak oglądałem auto i byłem na przejażdżce to tego nie wyczułem . Brak błędów silnika i skrzyni
09E 323 571 konweter
09E 300 035 NX skrzynia
To jest 6hp 26 ?
Przebieg 355tysięcy do 290 tysięcy serwisowana w audi przebieg jest oryginalny.
Teraz pytanie czy wystarczy wymiana oleju czy cały konwerter do regeneracji czy po prostu oddać auto jako wada ukryta ?
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D

Awatar użytkownika
maciek163
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 20 lip 2016, 19:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: maciek163 » 24 sty 2018, 01:12

Sprawdź na tempomacie. Prawdopodobnie konwerter, który powinien powoli dawać o sobie znać przy tym przebiegu. Przy wymianie konwertera proponuję zrobić przegląd skrzyni. Olej pewnie oryginalny, nienadajacy się już do niczego. <bezradny>

quattross
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 21 sty 2018, 23:10
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: quattross » 24 sty 2018, 11:52

Ustawić na tempomacie np 120 i sprawdzić czy falują ? W audi jest podkład tablicy teomotors automatyczne skrzynie biegów :) Więc nie wiem czy coś nie było robione :) Wymiana oleju coś pomoże czy pogorszy sprawę ?
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 24 sty 2018, 13:07

quattross, przy tym przebiegu z początku produkcji z tym silnikiem - konwerter do wymiany na bank, olej, filtr... pytanie czy na tym koniec.... (jak kosze, mechatronika i inne elementy skrzyni)
generalnie odkładają sporą ilość $$$$$


ps: kolejny kupił "okazję" :D

ernesto

Post autor: ernesto » 24 sty 2018, 13:38

quattross pisze:Wymiana oleju coś pomoże czy pogorszy sprawę ?
Nie pomoże.
panton pisze:przy tym przebiegu z początku produkcji z tym silnikiem - konwerter do wymiany na bank
Celowe postarzenie produktu. To się miało zużyć i się zużyło.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 24 sty 2018, 14:11

ernesto pisze:Celowe postarzenie produktu. To się miało zużyć i się zużyło.
przy tym przebiegu i latach myślę, że pewne elementy miały prawo się skończyć... <bezradny>

quattross
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 21 sty 2018, 23:10
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: quattross » 24 sty 2018, 22:21

Generalnie skrzynia nie przeciąga biegów nie szarpie płynnie zmienia biegi tylko zanim sie na grzeje falują obroty. Myślicie że oprócz konwertera oleju i filtra coś jeszcze będzie do wymiany ? bo nie wiem czy nie lepiej oddać wtedy auto.
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 24 sty 2018, 22:33

na to pytanie nikt nie odpowie... ale bądź przygotowany, że konwerter i olej to może być jeden z tematów tej skrzyni

quattross
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 21 sty 2018, 23:10
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: quattross » 27 sty 2018, 12:08

Koledzy kazano mi sprawdzić konwerter czy przy bucie na s się ślizgnie coś i nic sie nie ślizga czas 0-100 w granicach 7s oraz kazali jadąc 110-120 puścic gaz jeśli obroty zafalują obroty lub spadną do jałowych to do wymiany a jak nie to dobry . Co o tym sądzicie po puszczeniu gazu obroty powoli spadają czyli hamuje silnikem .
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 27 sty 2018, 12:11

A może znajdź mechanika co zna się na diagnostyce i ruszy dupę aby samemu sprawdzić auto? :D Niech wezmą furę, zrobią logi dynamicze, sprawdzą konwerter (jakkolwiek by tego nei robili) swoim profesjonalnym okiem a nie każą Ci robić i sparwdzac różne rzeczy a potem takie elementy się wypinają dupskiem mówiąc, że klient nasz pan. Sam zdiagnozował i kazał wymeinić... Chyba, że chcesz to samemu sprawdzić to nie było tematu... ale najprościej i najlepiej zrobić logi dynamiczne.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 27 sty 2018, 12:28

quattross, skończony konwerter objawi się odpowiednim błędem w sterowniku skrzyni

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 27 sty 2018, 12:32

panton pisze:quattross, skończony konwerter objawi się odpowiednim błędem w sterowniku skrzyni
Być może całkiem wysypany tak ale jak już słabo pracuje to można to zdiagnozować. Widać w logach dokłasdnie jakie ma problemy z e zrównaniem obrotów silnika i skrzyni i kiedy blokuje lockup
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

quattross
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 21 sty 2018, 23:10
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: quattross » 27 sty 2018, 12:43

Dysponuje komputerem wiec sam sprawdzę jeśli ktoś by mi napisał w jakich blokach na co zwrócić uwagę . Olej w razie czego też sam bym zmieniał już to robiłem w 5hp19 w poprzednim aucie rozkręcić i wymyć mechatronike to z waszą pomocą dla mnie nie problem
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 27 sty 2018, 12:47

Jesli pamiętam to w blokach 001, 005, 007
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

quattross
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 21 sty 2018, 23:10
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: quattross » 27 sty 2018, 12:52

Czyli obroty maja być takie same rozumiem ? jakie różnice są dopuszczalne na jakim biegu prędkości sprawdzać ? Widziałem tam coś takiego jak regulacja- otwarty -zamknięty (chyba dotyczy zaworu locku up w mechatronice )
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl