części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wyciek oleju ze skrzyni + Foto

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 cze 2018, 09:20

Jeszcze jedna sprawa, konwerter jest tylko wsunięty w skrzynię. Zanim ją ściągnięcie trzeba go zabezpieczyć by się nie wysunął.
Jak spadnie na ziemię będzie po nim, do tego może uszkodzić napęd pompy olejowej!

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 cze 2018, 09:35

Nie spadnie. W tej skrzyni trzyma go lewa flansza dyfra, która idzie dokładnie między konwerterem a jego uchwytem do silnika (ten trójnóg).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 24 cze 2018, 10:01

Dziękuję Panowie za zainteresowanie i pomoc, dobrze że poczekalem z resztą bo we dwóch mogłaby faktycznie nas zaskoczyć ta skrzynia, mechanicy owszem ci sami ciągle coś wychodzi z ich partactwa..robię to w kanale i muszę gdzieś chyba pożyczyć ten podnosnik chociaż dla wsparcia. Czy na połączeniu konwertera i kola zamachowego są jakieś nominalne znaki jak mają być ustawione wwzględem siebie?pytam zapobiegawczo gdyż z tego co pamiętam owi mechanicy co najmniej 3razy ro rozbierali więc wątpię żeby składali to z zachowaniem tych znaków...to samo zresztą mam z połączeniem walu ze skrzynią, zauwazylem ze przy zmianie biegów od 1 do 3 w tylnej części auta słyszę głuche stuknięcia, jakby wał stukal w karoserię, ogladałem podpore wału jest mięka i elastyczna ale nie wygląda na zerwaną
Tylko audi.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 cze 2018, 10:28

Znaków nie ma ale najlepiej montować je tak jak były i dlatego się robi znak. Ileśtam set kilometrów powoduje, że części się trochę układają. W Twoim przypadku jak było to tak rozbierane kilka razy przez nich, pewnie nie bedzie mieć to znaczenia. Zaznacz aby złożyć inaczej i może okazać się lepiej. Sprawdź czy koło zamachowe nie jest pęknięte. Jak nie mogłem kręcić silnikiem (jak gdy miałeś walnięty rozrząd) to próbowałem na siłę zdjąć skrzynie bez konwertera i uszkodziłem to koło. Nie wiem czy oni pamiętali o wyjęciu lewej flanszy trzymającej konwerter.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 24 cze 2018, 14:11

Konwerter by wyciągnąć ze skrzyni to trzeba półoś z dyfra wyciągnąć.
Diabelstwo tak łatwo nie chce wychodzić.

Obrazek

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 cze 2018, 14:21

Dokładnie tak, ale u mnie jest poszło bardzo łatwo.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 25 cze 2018, 09:44

No fakt, zapomniałem że tam półoś przez konwerter idzie <cicho>

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 04 lip 2018, 11:34

Koledzy dobrałem się do tego ustrojstwa i potrzebuję pomocy jak wyjąć tą całą pompę oleju w skrzyni(tj ten talerzyk pod konwerterem)
Wygląda na to że leje mi się z jego uszczelnienia olej, odkreciłem wszystkie śruby dookoła rusza się ale nie chce zeskoczyć drań jeden..czy ktoś może to rozbierał?:)
Tylko audi.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 lip 2018, 12:07

Hubert_em, nie pamiętam jak to jest w skrzyni D3, dawno takiej nie rozbierałem. Sprawdź czy po bokach skrzyni nie ma żadnych śrub (w D2 są dwie a pod nimi regulatory ciśnienia na mocnej sprężynie). Do tego też czasem bywa, że od spodu są gumowe tulejki, które wchodzą w pompę ...te musisz też ewentualnie usunąć z drogi.

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 04 lip 2018, 13:58

Dzięki po pracy zerknę choć przyznam że już się temu przeglądałem i nic mi nie wpadło w oko:/ zerknąłem w manuala i masz rację są tam 4tulejki które muszę wyjąć tylko jedno nie zastanawia..czy one są pod mechatroniką czy tylko miskę i filtr mogę zdjąć?
Tylko audi.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 lip 2018, 20:12

Pod mechatroniką niestety, bez demontażu się nie obejdzie ...jak dobrze pamiętam to jeszcze jedną rurkę metalową będziesz musiał wyciągnąć <hmm>

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 04 lip 2018, 23:47

A czy kojażysz położenie owej rurki? Czy żeby wykonać tą operację muszę na coś specjalnie zwrócić uwagę?
Tylko audi.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 04 lip 2018, 23:51

Jak zdejmiesz mechatronikę to zobaczysz o co mi chodzi, ale jak już wspomniałem wcześniej nie pamiętam dokładnie budowy 6HP... <cicho>

Hubert_em
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 21 lis 2017, 19:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hubert_em » 06 lip 2018, 17:52

Tak dla potomnych nie trzeba wyciągać tych tulejek wystarczylo wyjąć filtr oleju i plastikowy lącznik żeby wszystko wyszło. Oringi zamówione idą z Niemiec aż <chura> trzeba tylko być ostrożnym przy tym całym koszu z tarczkami jak się wysunie to nie tak łatwo pozniej go wsunąć i teraz pozostało mi czekanie tydzień na części
Tylko audi.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 30 mar 2020, 11:20

Panowie mam wyciek oleju z mechanizmu różnicowego przedniego . Chodzi mi o ten simering uszczelniający wałek napędzający lewą półoś. Wyciek pojawia się na otworach od dołu skrzyni (połączenie z silnikiem) . Po wymianie oleju w przednim torsenie wyciek się zwiększył. Czy jest możliwość jego wymiany od strony prawej półosi we wnętrzu komory mechanizmu różnicowego? Czy trzeba zrzucać skrzynię?

[ Dodano: 2020-03-30, 11:20 ]
Czy na załączonym zdjęciu można wywnioskować iż można wymienić ten uszczelniacz od strony mechanizmu różnicowego??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl