części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Drżenie budy

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

[D3 04 4.0TDI ] Drżenie budy

Post autor: drago_o » 26 wrz 2017, 15:09

Witam,

Z nienacka dopadl mnie problem. Drżenia pochodzące od skrzyni biegów. Przy przyspieszniu najbardziej, delikatnie w trakcie stalej jazdy i lekko na postoju. Drganie calkowicie znika jak wrzuce N na postoju. Chyba bezsprzecznie to bedzie skrzynia prawda? Tylko czemu drgania sa na postoju? Chyba, ze to konwerter? Po rozlaczeniu skrzyni na N nie czuc nic. Jakies pomysly od czego zaczynac?

Pozdro,
Karol

[ Dodano: 2017-09-26, 15:09 ]
Czy ktoś może zerknąć w mój dynamiczny LOG? Wydaje mi się (albo żle robię loga) albo obroty skrzyni w ogóle nie zgrywają się z obrotami silnika a LockUp się nie zamyka. Czy dobrze to interpretuję?

Kod: Zaznacz cały

        obr   obr    wyj
time	sil    skrz  skrz  bieg  chyba lockup
 0.01	672	0	0	   1	PN Inactive
 0.25	672	0	0	   1	PN Inactive
 0.51	672	0	0	   1	PN Inactive
 0.76	672	32	0	   1	PN Inactive
 1.03	736	96	32	   1	PN Inactive
 1.28	960	 192	32	  1	PN Inactive
 1.54	1120	 320	64	  1	PN Inactive
 1.79	1248	 480	 128	  1	PN Inactive
 2.06	1408	 672	 160	  1	PN Inactive
 2.31	1472	 864	 224	  1	PN Inactive
 2.57	1568	1056	256	  1	PN Inactive
 2.84	1664	1248	288	  1	PN Inactive
 3.12	1792	1408	352	  1	PN Inactive
 3.37	1952	1568	384	  1	PN Inactive
 3.63	1984	1472	416	  1	PN Inactive
 3.88	2080	1152	480	  1	PN Inactive
 4.15	2272	1248	544	  2	PN Inactive
 4.40	2400	1408	608	  2	PN Inactive
 4.68	2528	1600	704	  2	PN Inactive
 4.93	2624	1760	768	  2	PN Inactive
 5.21	2656	1856	832	  2	PN Inactive
 5.46	2464	1536	896	  2	PN Inactive
 5.72	2464	1408	928	  2	PN Inactive
 5.97	2496	1504	992	  2	PN Inactive
 6.24	2528	1568	1056	3	PN Inactive
 6.49	2592	1664	1088	3	PN Inactive
 6.77	2656	1728	1152	3	PN Inactive
 7.02	2656	1824	1216	3	PN Inactive
 7.28	2752	1888	1248	3	PN Inactive
 7.53	2784	1984	1312	3	PN Inactive
 7.80	2720	2016	1344	3	PN Inactive
 8.05	2656	1760	1376	3	PN Inactive
 8.33	2752	1632	1440	4	PN Inactive
 8.58	2784	1696	1472	4	PN Inactive
 8.84	2784	1728	1536	4	PN Inactive
 9.09	2816	1792	1600	4	PN Inactive
 9.36	2848	1856	1632	4	PN Inactive
 9.61	2848	1888	1664	4	PN Inactive
 9.87	2816	1952	1728	4	PN Inactive
10.12	2624	1984	1760	4	PN Inactive
10.39	2464	2048	1792	4	PN Inactive
10.65	2496	2080	1824	4	PN Inactive
10.92	2432	2016	1856	4	PN Inactive
11.17	2016	1760	1856	4	PN Inactive
11.45	1888	1632	1888	4	PN Inactive
11.70	1824	1632	1920	5	PN Inactive
11.96	1824	1664	1952	5	PN Inactive
12.21	1792	1696	1984	5	PN Inactive
12.48	1792	1728	1984	5	PN Inactive
12.73	1856	1728	2016	5	PN Inactive
13.01	1888	1728	2016	5	PN Inactive
13.26	1824	1760	2016	5	PN Inactive
13.52	1792	1760	2048	5	PN Inactive
13.77	1888	1760	2016	5	PN Inactive
14.04	1888	1728	2016	5	PN Inactive
14.29	1728	1568	2048	5	PN Inactive
14.57	1408	1408	2048	5	PN Inactive
14.82	1504	1408	2048	6	PN Inactive
15.08	1472	1408	2048	6	PN Inactive
15.33	1472	1408	2048	6	PN Inactive
15.60	1472	1408	2048	6	PN Inactive
15.85	1504	1408	2048	6	PN Inactive
16.13	1472	1408	2048	6	PN Inactive
16.38	1472	1408	2048	6	PN Inactive
16.64	1472	1408	2048	6	PN Inactive
16.91	1472	1408	2048	6	PN Inactive
17.17	1472	1408	2048	6	PN Inactive
17.42	1472	1408	2048	6	PN Inactive
17.69	1472	1408	2048	6	PN Inactive
17.95	1472	1408	2048	6	PN Inactive
18.22	1504	1408	2048	6	PN Inactive
18.47	1504	1408	2048	6	PN Inactive
18.73	1472	1408	2048	6	PN Inactive
18.98	1472	1408	2016	6	PN Inactive
19.25	1472	1408	2016	6	PN Inactive
19.50	1472	1376	2016	6	PN Inactive
19.76	1440	1376	2016	6	PN Inactive
20.01	1408	1376	2016	6	PN Inactive
20.28	1376	1376	2016	6	PN Inactive
20.53	1216	1376	2016	6	PN Inactive
20.79	1280	1376	1984	6	PN Inactive
21.04	1376	1376	1984	6	PN Inactive
21.31	1312	1344	1984	6	PN Inactive
21.56	1280	1344	1952	6	PN Inactive
21.84	1312	1344	1952	6	PN Inactive
22.09	1312	1344	1920	6	PN Inactive
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2017, 15:24 przez drago_o, łącznie zmieniany 9 razy.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ernesto

Post autor: ernesto » 26 wrz 2017, 15:14

Karol a jak robisz test LockUp-a ?

Tip na najwyższym biegu, w momencie kiedy pokazuje że LockUp jest zapięty dajesz w podłogę.
Ale skoro się nie zapina na sztywno to albo problem ze sprzęgłem albo sterowaniem.

DODANO:
Już widzę :)

Wygląda na to, że nie spina go wogóle

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 wrz 2017, 15:17

Teraz wrzuciłem LOG bo wcześniej nie chciał się wkleić. Odczytuje jego stan w blokach pomiarowych w trakcie robienia loga. Ale nie wiem po jakim czasie powinien się zapiąć? Odrazu po zrównaniu obrotów czy po jakimś czasie?

[ Dodano: 2017-09-26, 15:17 ]
Nie wiem kiedy to się stało i przestało zapinać ale drgania od jakichś kilku dni występują. Obroty nie zrównują się wcale między skrzynią a silnikiem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ernesto

Post autor: ernesto » 26 wrz 2017, 15:24

Wygląda na to, że czeka Cię wizyta u jakiegoś magika od skrzyń <onie>

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 wrz 2017, 17:14

Zrobię ponownie loga tylko muszę na 100% się dowiedzieć czy odpowiednią grupę sprawdzam z tym lockup'em. "Shift lock solenoid N110" to może też być chyba elektronagnes selektora a nie lockup.

[ Dodano: 2017-09-26, 15:50 ]
Jeżeli ktoś ma takie informacje to poproszę, które grupy trzeba zlogowac aby było dobrze widać?

[ Dodano: 2017-09-26, 17:14 ]
Zrobiłem dobry log. LockUp się zamyka. Są jakieś dziwne uślizgi konwertera.

Wszystko w pliku:
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG/LOG-02-0 ... 406026.xls
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 26 wrz 2017, 19:33

tak N110 to blokada wajchy
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 28 wrz 2017, 22:12

http://vaglog.com/

Wrzuc to tutaj - bo Twój jest mało czytelny
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl