
![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI ] długie myślenie automatu przy redukcji
Tak, podobnie jak rozpoznawanie kierowcy można wykonywać po kluczyku. Ja mam fotel i wszystko na jednym kluczyku a żona na drugim. Nie musimy przestawiać sobie nawzajem odkąd czytnik linii mi przestał działać. Inny kierowca, inne zapisane dane 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Kluczyk służy tylko do identyfikacji, reszta jest w pamięci sterowników (funkcje rozproszone w A8). A wracając do cytatu... Przewaga dzięki technice.ArturPL pisze:No to jestem w lekkim szoku... nie wiedziałem, że takie coś jest w autach z przed kilkunastu lat
Muszę sprawdzić to u siebie.
Bądź dobry jak chleb.
Jeżeli masz rocznik auta taki jaki w profilu to po wymianie oleju od razu na aktualizację softu. Bo doczekasz się takich objawów jakich ja teraz doświadczam. Dlatego też nie szarżuję i staram się nie męczyć skrzyni do momentu wizyty kwietniowej.radziu797 pisze:Koledzy mamy w domu już druga a8 d3 tez 3.7 iii tam automat reaguje dużo szybciej, powiedziałbym ze po prostu chodzi normalnie jak tiptronic. U mnie jest zmulony, przy redukcji chwile myśli...hmm co to może być? Niedługo wymienię olej zobaczymy czy się poprawi coś. Macie może jakieś pomysły?
Szarpanie między biegami. A dzisiaj pierwszy raz tak się zdarzyło mianowicie:radziu797 pisze:O jakich objawach mowisz?
Jechałem 60 i doganiałem przed sobą samochód więc stwierdziłem że go wyprzedzę a tu zonk.
Na przełożeniu D zmieniam pas, gaz w podłogę a tu hmm jak wiem około 3s auto utrzymuję stałą prędkość i dopiero po chwili redukuje 2 w dół... Można się zdziwić przy wyprzedzaniu... Nie ma co 8 kwiecień aktualizacja softu bo szkoda skrzyni...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ogólnie to ZAWSZE warto mieć najaktualniejszą wersję softu w sterownikach. Jako, że soft jest rozwijany to nowsze wersje mają lepsze dostosowanie do dużo trudniejszych warunków pracy, które w założeniu, kiedy auto było nowe, nie występowały.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Statycznie i na dodatek nie cały olej. 6l tyle zleciało po zdjęciu misek. Potem tylko regulacja stanu (w tym momencie jest stan w normie oraz 0 błędów na kompie).Marcin2013 pisze:Trochę dziwna twoja wypowiedź, wynika z niej że każdy co wymienił olej będzie miał niewłaściwą pracę ASB, ja wymieniałem i nic się nie dzieje, a przy jakim przebiegu wymieniałeś i statycznie czy dynamicznie ?Gecio pisze: po wymianie oleju od razu na aktualizację softu
Zaraz po wymianie nic się nie działo. Po około 2-3 miesiącach zaczęły się takie akcję (długie myślenie oraz szarpanie na biegach). Przebieg 230 tys km niby.
[ Dodano: 2017-03-30, 23:32 ]
8 kwietnia pod wieczór będę po aktualizacji więc dam znać jak wszystko działa i czy coś się zmieniło
