Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Nie zapala, rozrusznik nie kręci.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Nie zapala, rozrusznik nie kręci.

Post autor: mkbewe » 10 lip 2015, 07:21

Witam

Mam taki problem że dziś rano moje D3 nie odpaliło
Nie ma znaczenia czy z przycisku czy z kluczyka, nie dzieje się nic, słychać tylko przez 1-2s taki szum w momencie próby odpalenia i tyle.
Rozrusznik nie kręci w ogóle.

Wcześniej już miałem taki problem raz ale po 5min odpalił i od tej pory na strzała
Dziś znowu odmówił posłuszeństwa,

vag pokazał:
16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
19510 - Starter Will Not Turn: Jammed or Electrical Malfunction
P3054 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

skasowałem ale i jak próbuję odpalić to wywala mi błąd, tego drugiego o zablokowaniu się już nie.

16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

przekaźnik rozrusznika może być winien jeśli tak to gdzie on się znajduje ?
czy może od razu rozrusznik na stół ?
Ostatnio zmieniony 15 lip 2015, 08:04 przez mkbewe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 lip 2015, 08:24

Ja myślę, że skoro już tak miałeś to problem nie będzie w samym rozruszniku. Szukałbym po instalacji i przekaźnikach.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 10 lip 2015, 08:52

drago_o pisze:Ja myślę, że skoro już tak miałeś to problem nie będzie w samym rozruszniku. Szukałbym po instalacji i przekaźnikach.
to jest całkiem możliwe bo dziś było dość wilgotno na zewnątrz (nie pamiętam jak było wcześniej)

Może jakaś podpowiedź jak leci okablowanie do rozrusznika ? gdzie szukać ? może masa zaśniedziałą czy cos.
Sprawdziłbym czy w ogóle jest tam prąd podczas próby odpalenia...

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 10 lip 2015, 09:22

A Ty wiesz gdzie ten rozrusznik jest, że tak ochodzo chcesz go sprawdzac ? :)

Ja sugeruję poczekac az się ociepli, sprobowac odpalic samochod i jesli zapali to czym predzej udać się gdzieś gdzie Ci ten rozrusznik wyjmą i zregenerują.

To że ECU zgłasza błąd przekaźnika nie zawsze oznacza, że to w przekaźniku jest problem. Wystarczy że elektromagnes w rozruszniku padnie i ECU wlasnie takim błędem sypnie (czyli otwarym obwodem wyjscia przekaźnika rozrusznika)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 lip 2015, 09:23

Sprawdź aku najpierw... Może ma przerwę albo coś? U mnie jak padł aku to wszystko działało a silnika jużnei odpaliłem mimo, że np elektryczna klapa chodziła i to bez przeszkód... Niestety instalacji i przekaźników nie znam za bardzo...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 10 lip 2015, 09:32

Wiem że żeby wyjąć rozrusznik jest przepier..... I jeszcze trochę ale mam brata mechanika podnośnik i wszystkie potrzebne narzędzia.
Dla tego nie oddam auta partaczom wolę zrobić sam.

Aku sprawdzić po prostu miernikiem?

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 10 lip 2015, 11:09

Miernik wiele nie powie. Masz jak go wyjąć i podladowac teraz ? Nie wydaje mi sie zeby to byl problem akumulatora akurat ale sprawdzic zawsze warto.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 10 lip 2015, 12:14

Bugalon pisze:Miernik wiele nie powie. Masz jak go wyjąć i podladowac teraz ?
a nie mogę go podłączyć tak jak jest w aucie ?
Jak wrócę do domu po 16 to wezmę ją na lawetę i zawiozę do brata na warsztat. Wcześniej jeszcze zobaczę (może zapali) i będę szukał przyczyny.

Dzięki wszsytkim którym się chciało napisać i podsunąć przyczyny awarii

takie pytanie czy jak będę wciągać auto na lawetę to trzeba w "car -> setup" zmienić ustawienie zawieszenia ??

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 lip 2015, 12:58

musisz jedynie wbić N w sumie, zawieche ustaw tak, żeby nie przydrzeć o nic. Alarm dezaktywuj bo albo nie zamykaj auta.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 10 lip 2015, 19:54

PROBLEM ROZWIĄZANY:


5h i pierwsza operacja wyciągania rozrusznika z D3 4.2V8 za mną :)
gdyby nie bracia i browary to bym przy tym odjechał,
sporo z oksydowana masa na rozruszniku + trochę główny prądowy, po wyczyszczeniu rozrusznik śmiga bardzo ładnie. Wg mnie to był przyczyna. Chociaż brat mówi że zawaliłem bo mogłem zrobić rozrusznik i miałbym już święty spokój i milion % pewności.
Ale auto na weekend potrzebne więc poskładane.

Jakby ktoś z okolicy kiedyś miał podobny problem, zapraszam, się ogarnie w połowę tego czasu bo doświadczenie i patent już jest :)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 05 wrz 2015, 20:48

no i mnie dopadło........... <blee>


Od wtorku miałem problemy z odpaleniem,to znaczy odpalająć auto z przycisku auto odpala dopiero po 5 sekundach,to samo po z kluczyka - od razu kontrolka EPC
Nigdy wcześniej się z tą przypadłością się nie spotkałem.

Dzisiaj rano chcąc odpalić auto również odpaliło po 5 sekundach,zgasiłem i chciałem ponownie spróbować odpalić autko i ani drgnął ,nawet z kluczyka :(

zaraz bieg po lapka do domu i to wywaliło :
Address 01: Engine
-19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction

Address 61: Battery Regul. :
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7

po skasuwaniu błędów autko odpaliło normalnie,jeżdziłem dzisiaj cały dzień ,miałem kilka postoi i za każdym razem wszytsko było w porządku.
Pewnie też czeka mnie wymiana rozrusznika,kupować używkę? ,jaka cena nowego??

Gość

Post autor: Gość » 05 wrz 2015, 20:49

Jak rozrusznik to rob regeneracje bo nowy drogi a uzywka to uzywka.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 05 wrz 2015, 20:59

Apophis pisze:Jak rozrusznik to rob regeneracje bo nowy drogi a uzywka to uzywka.

to trzeba będzie kupić taki już zregenerowany,a swój później oddać do regeneracji i będzie zapas.
Jaka cena zregenerowanego??? mniej-więcej.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 05 wrz 2015, 21:34

jordan233 pisze:Jaka cena zregenerowanego??? mniej-więcej.
różnie tą regenerację robią, lepiej oddać samemu do sprawdzonego warszatatu który się strikte tym zajmuje i mieć spokój i pewność

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 07 wrz 2015, 06:00

Nowy rozrusznik - 2600zł.
Kontakt: nick + @wp.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl