![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Nie zapala, rozrusznik nie kręci.
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Nie zapala, rozrusznik nie kręci.
Witam
Mam taki problem że dziś rano moje D3 nie odpaliło
Nie ma znaczenia czy z przycisku czy z kluczyka, nie dzieje się nic, słychać tylko przez 1-2s taki szum w momencie próby odpalenia i tyle.
Rozrusznik nie kręci w ogóle.
Wcześniej już miałem taki problem raz ale po 5min odpalił i od tej pory na strzała
Dziś znowu odmówił posłuszeństwa,
vag pokazał:
16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
19510 - Starter Will Not Turn: Jammed or Electrical Malfunction
P3054 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
skasowałem ale i jak próbuję odpalić to wywala mi błąd, tego drugiego o zablokowaniu się już nie.
16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
przekaźnik rozrusznika może być winien jeśli tak to gdzie on się znajduje ?
czy może od razu rozrusznik na stół ?
Mam taki problem że dziś rano moje D3 nie odpaliło
Nie ma znaczenia czy z przycisku czy z kluczyka, nie dzieje się nic, słychać tylko przez 1-2s taki szum w momencie próby odpalenia i tyle.
Rozrusznik nie kręci w ogóle.
Wcześniej już miałem taki problem raz ale po 5min odpalił i od tej pory na strzała
Dziś znowu odmówił posłuszeństwa,
vag pokazał:
16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
19510 - Starter Will Not Turn: Jammed or Electrical Malfunction
P3054 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
skasowałem ale i jak próbuję odpalić to wywala mi błąd, tego drugiego o zablokowaniu się już nie.
16999 - Output for Starter Relay: Open Circuit
P0615 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
przekaźnik rozrusznika może być winien jeśli tak to gdzie on się znajduje ?
czy może od razu rozrusznik na stół ?
Ostatnio zmieniony 15 lip 2015, 08:04 przez mkbewe, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja myślę, że skoro już tak miałeś to problem nie będzie w samym rozruszniku. Szukałbym po instalacji i przekaźnikach.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
to jest całkiem możliwe bo dziś było dość wilgotno na zewnątrz (nie pamiętam jak było wcześniej)drago_o pisze:Ja myślę, że skoro już tak miałeś to problem nie będzie w samym rozruszniku. Szukałbym po instalacji i przekaźnikach.
Może jakaś podpowiedź jak leci okablowanie do rozrusznika ? gdzie szukać ? może masa zaśniedziałą czy cos.
Sprawdziłbym czy w ogóle jest tam prąd podczas próby odpalenia...
A Ty wiesz gdzie ten rozrusznik jest, że tak ochodzo chcesz go sprawdzac ? 
Ja sugeruję poczekac az się ociepli, sprobowac odpalic samochod i jesli zapali to czym predzej udać się gdzieś gdzie Ci ten rozrusznik wyjmą i zregenerują.
To że ECU zgłasza błąd przekaźnika nie zawsze oznacza, że to w przekaźniku jest problem. Wystarczy że elektromagnes w rozruszniku padnie i ECU wlasnie takim błędem sypnie (czyli otwarym obwodem wyjscia przekaźnika rozrusznika)

Ja sugeruję poczekac az się ociepli, sprobowac odpalic samochod i jesli zapali to czym predzej udać się gdzieś gdzie Ci ten rozrusznik wyjmą i zregenerują.
To że ECU zgłasza błąd przekaźnika nie zawsze oznacza, że to w przekaźniku jest problem. Wystarczy że elektromagnes w rozruszniku padnie i ECU wlasnie takim błędem sypnie (czyli otwarym obwodem wyjscia przekaźnika rozrusznika)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Sprawdź aku najpierw... Może ma przerwę albo coś? U mnie jak padł aku to wszystko działało a silnika jużnei odpaliłem mimo, że np elektryczna klapa chodziła i to bez przeszkód... Niestety instalacji i przekaźników nie znam za bardzo...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
a nie mogę go podłączyć tak jak jest w aucie ?Bugalon pisze:Miernik wiele nie powie. Masz jak go wyjąć i podladowac teraz ?
Jak wrócę do domu po 16 to wezmę ją na lawetę i zawiozę do brata na warsztat. Wcześniej jeszcze zobaczę (może zapali) i będę szukał przyczyny.
Dzięki wszsytkim którym się chciało napisać i podsunąć przyczyny awarii
takie pytanie czy jak będę wciągać auto na lawetę to trzeba w "car -> setup" zmienić ustawienie zawieszenia ??
musisz jedynie wbić N w sumie, zawieche ustaw tak, żeby nie przydrzeć o nic. Alarm dezaktywuj bo albo nie zamykaj auta.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
PROBLEM ROZWIĄZANY:
5h i pierwsza operacja wyciągania rozrusznika z D3 4.2V8 za mną
gdyby nie bracia i browary to bym przy tym odjechał,
sporo z oksydowana masa na rozruszniku + trochę główny prądowy, po wyczyszczeniu rozrusznik śmiga bardzo ładnie. Wg mnie to był przyczyna. Chociaż brat mówi że zawaliłem bo mogłem zrobić rozrusznik i miałbym już święty spokój i milion % pewności.
Ale auto na weekend potrzebne więc poskładane.
Jakby ktoś z okolicy kiedyś miał podobny problem, zapraszam, się ogarnie w połowę tego czasu bo doświadczenie i patent już jest
5h i pierwsza operacja wyciągania rozrusznika z D3 4.2V8 za mną

gdyby nie bracia i browary to bym przy tym odjechał,
sporo z oksydowana masa na rozruszniku + trochę główny prądowy, po wyczyszczeniu rozrusznik śmiga bardzo ładnie. Wg mnie to był przyczyna. Chociaż brat mówi że zawaliłem bo mogłem zrobić rozrusznik i miałbym już święty spokój i milion % pewności.
Ale auto na weekend potrzebne więc poskładane.
Jakby ktoś z okolicy kiedyś miał podobny problem, zapraszam, się ogarnie w połowę tego czasu bo doświadczenie i patent już jest

no i mnie dopadło...........
Od wtorku miałem problemy z odpaleniem,to znaczy odpalająć auto z przycisku auto odpala dopiero po 5 sekundach,to samo po z kluczyka - od razu kontrolka EPC
Nigdy wcześniej się z tą przypadłością się nie spotkałem.
Dzisiaj rano chcąc odpalić auto również odpaliło po 5 sekundach,zgasiłem i chciałem ponownie spróbować odpalić autko i ani drgnął ,nawet z kluczyka
zaraz bieg po lapka do domu i to wywaliło :
Address 01: Engine
-19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction
Address 61: Battery Regul. :
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7
po skasuwaniu błędów autko odpaliło normalnie,jeżdziłem dzisiaj cały dzień ,miałem kilka postoi i za każdym razem wszytsko było w porządku.
Pewnie też czeka mnie wymiana rozrusznika,kupować używkę? ,jaka cena nowego??

Od wtorku miałem problemy z odpaleniem,to znaczy odpalająć auto z przycisku auto odpala dopiero po 5 sekundach,to samo po z kluczyka - od razu kontrolka EPC
Nigdy wcześniej się z tą przypadłością się nie spotkałem.
Dzisiaj rano chcąc odpalić auto również odpaliło po 5 sekundach,zgasiłem i chciałem ponownie spróbować odpalić autko i ani drgnął ,nawet z kluczyka

zaraz bieg po lapka do domu i to wywaliło :
Address 01: Engine
-19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction
Address 61: Battery Regul. :
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7
po skasuwaniu błędów autko odpaliło normalnie,jeżdziłem dzisiaj cały dzień ,miałem kilka postoi i za każdym razem wszytsko było w porządku.
Pewnie też czeka mnie wymiana rozrusznika,kupować używkę? ,jaka cena nowego??