Pierwszy to wspornik momentu (inaczej poduszka pod silnikiem lewa) - przyświeciłem latarką i spisałem numer jest 8D0199379L w etce znalazłem to, tyle ze ma numer 4E0199381FK
Jak wpisałem w net numer spisany z poduszki to wyskoczyły mi np jakieś FEBI
http://www.autodoc.pl/febi-bilstein/1879024
i nie wiem czy jest to jakiś błąd czy rzeczywiście to się nadaje - a co z czujnikiem? (i po co on naprawdę tam jest? Czasem można wyczytać że poduszka się utwardza w czasie jazdy? Prawda to czy jakieś domniemania bo jeśli się coś tam z nią dzieje to raczej nie elektrycznie bo w środku jeśli już (jak w większości aut jest jakiś płyn i tyle bez żadnych prądów) no a ten czujnik diagnozuje tylko czy poduszka pracuje w normie czy już za mocno przenosi drgania ?
Drugie zdjęcie to błąd poduszki (yyy prawej) skrzyni tu numer jaki odczytałem jest: 4E0399151AT i nie znajduje go na necie ani na aukcjach - czy końcówka te ostatnie literki mają znaczenie bo wpisując bez coś wyskakuje