Pacjent A8 , 2006, 4.2 FSI BVJ.
Pojawily sie bledy misfire na cylindrach 1, 2, 3, 4 czyli cały bank 1.
Po usunięciu błędów pozostaje błąd 000022, Bank 1 : CMP sensor (g40) , speed sensor (g28) incorrect correlation.
Czujnik g40 zamowilem choć to chyba oszukiwanie samego siebie

Czy miał ktoś podobny problem? Za co się zabrać w pierwszej kolejności? Nie chciał bym oddawać auta do mechanika żeby on szukał przyczyny i nabijal godziny pracy ( mieszkam w Holandii)

Oczywiscie może to być przesunięcie rozrzadu, ale czy są jeszcze inne rzeczy, które również mogą powodować taki błąd?
Bede wdzięczny za każdą poradę.
[ Dodano: 2020-05-31, 11:50 ]
Odczyt z grupy 93 : -4 stopnie / - 3 stopnie
Odczyt z grupy 90 : -20 stopni / -20 stopni
Wiec wszystko w normie.
Zamieniłem czujniki g40 stronami i dalej wyskakuje Bank 1.
Gdzie szukać dalej

[ Dodano: 2020-05-31, 12:19 ]
Maly update : Po przejechaniu 2 km ( wokół komina) wyskoczył błąd 000017 Camshaft A intake: retard setpoint not reached- P0011 - 004 no signal communication.
[ Dodano: 2020-05-31, 13:30 ]
Problem naprawiony. Powodem był paproch ( wyglądał na taśmę ductape srebrna ) na nastawniku. Kawałek taśmy wdarlo się w rowki nastawnika. Po oczyszczeniu wszystko jest ok. Moj monolog proponuje zostawić dla potomnych

Pozdrawiam
Ps: oczywiście teraz plukanka silnika. Ten paproch nie miał prawa tam się dostać. Olej wymieniam co 10k