Chyba jest to oczywiste, nie po to ktoś zakłada lpg by jeździć na benzynie.panton pisze:ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...mkbewe pisze:4.2u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Jaki Silnik wybrać do LPG ?
teoretycznie masz rację ale spalanie 18l LPG w mieście (duuuuże korki) brzmi zastanawiająco.... jakby to było 18Pb to okernesto pisze:Chyba jest to oczywiste, nie po to ktoś zakłada lpg by jeździć na benzynie.panton pisze:ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...mkbewe pisze:4.2u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l
panton pisze:teoretycznie masz rację ale spalanie 18l LPG w mieście (duuuuże korki) brzmi zastanawiająco.... jakby to było 18Pb to okernesto pisze:Chyba jest to oczywiste, nie po to ktoś zakłada lpg by jeździć na benzynie.panton pisze: ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...
panton, To nie jest problem uzyskać takie spalanie w mieście , jeśli potrafisz przewidywać co się dzieje na drodze , światła itd , to nie jest problem , mi po 3-mieście pali od 15-18L LPG/100KM .
Zimą to około 18-22L/100km LPG .
Autem nie jeżdzę jak emeryt , kręcę go do 2500-3000 obr/min i całkiem żwawo się poruszam


Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Maćku nie zależy mi na tym by dawkowanie było jak najmniejsze , wręcz przeciwnie , wolę by nie było zamulania jak potrzebuję pełną moc
Panowie to nie boli , wystarczy tylko trochę spróbować nie deptać gazu do oporu na starcie i hamować na następnych światłach , bo przy takiej jeździe to moje autko potrafi spalić i 28L LPG/100km

Panowie to nie boli , wystarczy tylko trochę spróbować nie deptać gazu do oporu na starcie i hamować na następnych światłach , bo przy takiej jeździe to moje autko potrafi spalić i 28L LPG/100km
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ja nie twierdze że masz źle ale wielu olewa temat i skręca na ubogo bo np co jakis czas zmieniaja auta i niech się inny martwi.
Róznice w spalaniu w benzyniakach miedzy eco,normalna,a dynamiczna jazda potrafia być znaczne.
Nowoczesne diesle maja nieco mniejsze a stare klekoty to miały z litr róznicy
Róznice w spalaniu w benzyniakach miedzy eco,normalna,a dynamiczna jazda potrafia być znaczne.
Nowoczesne diesle maja nieco mniejsze a stare klekoty to miały z litr róznicy

Co do skręcenia na ubogo to tu masz rację , ale ja jestem z tych co auto kupują na kilka lat i jak robię to dla siebie , temu skręcenie gazu na eco żeby palił mi 13L lpg /100km w mieście to obłęd , bo oszczędność na LPG ma się ni jak do remontu silnika jak się okaże , że masz dziury w tłokach lub zaworach .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

napisałeś, że takie spalanie miałeś w korkach więc jadąc w korku nie wiem co możesz przewidywać ...zakładając, że LPG powinien spalać 20% więcej to wychodzi spalanie w korkach 15-16l Pb ale ok... nie rozwijam tego tematu... bardzo oszczędne te V8mdamian pisze:panton, To nie jest problem uzyskać takie spalanie w mieście , jeśli potrafisz przewidywać co się dzieje na drodze , światła itd , to nie jest problem , mi po 3-mieście pali od 15-18L LPG/100KM .

ok - spalanie na FIS nie jest równoznaczne ze spalaniem LPG więc podana wartość nie dotyczy spalania LPG jak pisał ernestomkbewe pisze:Ja większość poruszam się na LPG. A to co podałem to wskazanie fisa jadąc na LPG.panton pisze:ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...mkbewe pisze:4.2u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l
Noo jak fis dobrze pokazuje bo nie zawsze tak jest to u mnie w przepisowej szosowej trasie krzyknie 9 ale LPG bedzie wówczas ok 11,5 więc nie sugerujmy sie fisem jadac na gazie.
Tylko tankowanie do pełna i najlepiej na tej samej sprawdzonej stacji i o tej samej porze dnia.
Bo wiecie jakie są róznice w tankowaniu rano i popołudniu w taka pogodę jak dziś mamy w szczególności gdy baniaki sa na zewnątrz![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Tylko tankowanie do pełna i najlepiej na tej samej sprawdzonej stacji i o tej samej porze dnia.
Bo wiecie jakie są róznice w tankowaniu rano i popołudniu w taka pogodę jak dziś mamy w szczególności gdy baniaki sa na zewnątrz
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Kolego Łukaszu , tak to jest V8 , potrafię się tym autem poruszać "ekonomicznie" jak się mi nigdzie nie śpieszy , na początku zgodzę się spalała mi 20-22L , ale to co chwile był but i do odcięcia(zmiany biegu) Jak traktujesz pedał gazu i hamulca tak potem masz spalanie , to prawa fizyki , nie żadne czary-mary .panton pisze: mdamian napisał/a:
panton, To nie jest problem uzyskać takie spalanie w mieście , jeśli potrafisz przewidywać co się dzieje na drodze , światła itd , to nie jest problem , mi po 3-mieście pali od 15-18L LPG/100KM .
napisałeś, że takie spalanie miałeś w korkach więc jadąc w korku nie wiem co możesz przewidywać ...zakładając, że LPG powinien spalać 20% więcej to wychodzi spalanie w korkach 15-16l Pb ale ok... nie rozwijam tego tematu... bardzo oszczędne te V8
Jadąc w korku zostawiam sobie troszkę miejsca , tak żeby auto mi się toczyło , to jest dla mnie jazda w korku , a nie gaz żeby podjechać do auta przede mną i po heblach .
Spróbuj bardziej spokojnej jazdy , jak pisałem jazda po mieście do 2500 obr/min starczy na szybkie przemieszczanie się z punktu A do punktu B .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
