Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 ALL ] Jaki Silnik wybrać do LPG ?

ernesto

Post autor: ernesto » 11 sie 2015, 15:43

panton pisze:
mkbewe pisze:4.2 :D u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l :)
ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...
Chyba jest to oczywiste, nie po to ktoś zakłada lpg by jeździć na benzynie.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 11 sie 2015, 16:28

ernesto pisze:
panton pisze:
mkbewe pisze:4.2 :D u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l :)
ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...
Chyba jest to oczywiste, nie po to ktoś zakłada lpg by jeździć na benzynie.
teoretycznie masz rację ale spalanie 18l LPG w mieście (duuuuże korki) brzmi zastanawiająco.... jakby to było 18Pb to ok

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 11 sie 2015, 16:52

panton pisze:
ernesto pisze:
panton pisze: ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...
Chyba jest to oczywiste, nie po to ktoś zakłada lpg by jeździć na benzynie.
teoretycznie masz rację ale spalanie 18l LPG w mieście (duuuuże korki) brzmi zastanawiająco.... jakby to było 18Pb to ok


panton, To nie jest problem uzyskać takie spalanie w mieście , jeśli potrafisz przewidywać co się dzieje na drodze , światła itd , to nie jest problem , mi po 3-mieście pali od 15-18L LPG/100KM .
Zimą to około 18-22L/100km LPG .
Autem nie jeżdzę jak emeryt , kręcę go do 2500-3000 obr/min i całkiem żwawo się poruszam ;) <brawo>

Gość

Post autor: Gość » 11 sie 2015, 17:06

Niektorzy też maja LPG na granicy tolerancji i jeszcze niżej zejdą. Taka regulacja to nie problem :]

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 11 sie 2015, 17:10

Maćku nie zależy mi na tym by dawkowanie było jak najmniejsze , wręcz przeciwnie , wolę by nie było zamulania jak potrzebuję pełną moc ;)
Panowie to nie boli , wystarczy tylko trochę spróbować nie deptać gazu do oporu na starcie i hamować na następnych światłach , bo przy takiej jeździe to moje autko potrafi spalić i 28L LPG/100km

Gość

Post autor: Gość » 11 sie 2015, 17:12

Ja nie twierdze że masz źle ale wielu olewa temat i skręca na ubogo bo np co jakis czas zmieniaja auta i niech się inny martwi.
Róznice w spalaniu w benzyniakach miedzy eco,normalna,a dynamiczna jazda potrafia być znaczne.
Nowoczesne diesle maja nieco mniejsze a stare klekoty to miały z litr róznicy :D

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 11 sie 2015, 19:31

Co do skręcenia na ubogo to tu masz rację , ale ja jestem z tych co auto kupują na kilka lat i jak robię to dla siebie , temu skręcenie gazu na eco żeby palił mi 13L lpg /100km w mieście to obłęd , bo oszczędność na LPG ma się ni jak do remontu silnika jak się okaże , że masz dziury w tłokach lub zaworach .

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 11 sie 2015, 22:44

mdamian pisze:panton, To nie jest problem uzyskać takie spalanie w mieście , jeśli potrafisz przewidywać co się dzieje na drodze , światła itd , to nie jest problem , mi po 3-mieście pali od 15-18L LPG/100KM .
napisałeś, że takie spalanie miałeś w korkach więc jadąc w korku nie wiem co możesz przewidywać ...zakładając, że LPG powinien spalać 20% więcej to wychodzi spalanie w korkach 15-16l Pb ale ok... nie rozwijam tego tematu... bardzo oszczędne te V8 ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 sie 2015, 07:13

ja jeszcze nie przekroczyłem 20 l lpg
i teraz gościu ma moje auto i gdzieś udało mu się dojść do 18 litrów <bezradny>

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 12 sie 2015, 07:23

panton pisze:
mkbewe pisze:4.2 :D u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l :)
ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...
Ja większość poruszam się na LPG. A to co podałem to wskazanie fisa jadąc na LPG.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 12 sie 2015, 09:56

mkbewe pisze:
panton pisze:
mkbewe pisze:4.2 :D u mnie spalanie miasto w duuuuuuużych korkach 18l
mieszany miasto trasa pryz czym trasa przelotowa 160/180km/h 15-16l :)
ale czego Pb czy LPG (?) bo nie podałeś a masz instalację...
Ja większość poruszam się na LPG. A to co podałem to wskazanie fisa jadąc na LPG.
ok - spalanie na FIS nie jest równoznaczne ze spalaniem LPG więc podana wartość nie dotyczy spalania LPG jak pisał ernesto

Gość

Post autor: Gość » 12 sie 2015, 10:05

Noo jak fis dobrze pokazuje bo nie zawsze tak jest to u mnie w przepisowej szosowej trasie krzyknie 9 ale LPG bedzie wówczas ok 11,5 więc nie sugerujmy sie fisem jadac na gazie.
Tylko tankowanie do pełna i najlepiej na tej samej sprawdzonej stacji i o tej samej porze dnia.

Bo wiecie jakie są róznice w tankowaniu rano i popołudniu w taka pogodę jak dziś mamy w szczególności gdy baniaki sa na zewnątrz :]

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 12 sie 2015, 11:10

panton pisze: mdamian napisał/a:
panton, To nie jest problem uzyskać takie spalanie w mieście , jeśli potrafisz przewidywać co się dzieje na drodze , światła itd , to nie jest problem , mi po 3-mieście pali od 15-18L LPG/100KM .


napisałeś, że takie spalanie miałeś w korkach więc jadąc w korku nie wiem co możesz przewidywać ...zakładając, że LPG powinien spalać 20% więcej to wychodzi spalanie w korkach 15-16l Pb ale ok... nie rozwijam tego tematu... bardzo oszczędne te V8
Kolego Łukaszu , tak to jest V8 , potrafię się tym autem poruszać "ekonomicznie" jak się mi nigdzie nie śpieszy , na początku zgodzę się spalała mi 20-22L , ale to co chwile był but i do odcięcia(zmiany biegu) Jak traktujesz pedał gazu i hamulca tak potem masz spalanie , to prawa fizyki , nie żadne czary-mary .
Jadąc w korku zostawiam sobie troszkę miejsca , tak żeby auto mi się toczyło , to jest dla mnie jazda w korku , a nie gaz żeby podjechać do auta przede mną i po heblach .

Spróbuj bardziej spokojnej jazdy , jak pisałem jazda po mieście do 2500 obr/min starczy na szybkie przemieszczanie się z punktu A do punktu B .

ernesto

Post autor: ernesto » 12 sie 2015, 14:57

panton pisze:zakładając, że LPG powinien spalać 20%
Bo trzeba na mieszalniku podregulować i tą śrubką na przelocie i spalanie zejdzie. Z kolei może gaźnik już się rozregulował, albo zapłon przestawił

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl