[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8
Idziesz grubo i bardzo dobrze. Ja właśnie wczoraj odebrałem autko ze stage 2 i nie wiem czy będe jednak ruszać to auto na stage 3...bo chyba nie ma to sensu. Tracenie trakcji na 1,2 i czasem 3 biegu w aucie quattro uważam za masakrę hehehe. Auto napędza się teraz niesamowicie, w dwie osoby i 3/4 baku 3,4 do 100 także przy dobrej trakcji i jednej osoby auto zejdzie do 3 sek do 100, ja chyba jednak mówię już pass bo jak na dupowoza auto jest cholernie szybkie, szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takich osiągów a miałem wcześniej mocne auta bo miałem rs6c6 czy mitsu evo 9 itd....jest dobrze, jest naprawdę bardzo dobrze..chociaż nigdy nie mów nigdy, moc się zawsze szybko nudzi..chociaż osiągi 997 turbo w dużej limo robią na mnie mega wrażenie, autko po prostu strasznie zapierdala i jak widać zakup DP od Ciebie to była bardzo dobra inwestycja
Tutaj warto wspomnieć, że producent (Audi) nie wsadził do RS6 performance, RS7 performance, S8 Plus skrzyni z SQ7 (zastanawiające) tylko 8HP55A a wszystkie wymienione auta deklarują się fabrycznym momentem 750Nm i działa. (seryjne 750Nm nie jest sufitem dla tej skrzyni).Hgo pisze:Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny.
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
To samo zrobiono w D2 z 5HP w silniku 3.7, w porównaniu do 4.2 gdzie wiemy jak się to kończy w tym pierwszym. Myślę, że to wyjdzie po czasiepanton pisze:Tutaj warto wspomnieć, że producent (Audi) nie wsadził do RS6 performance, RS7 performance, S8 Plus skrzyni z SQ7 (zastanawiające) tylko 8HP55A a wszystkie wymienione auta deklarują się fabrycznym momentem 750Nm i działa. (seryjne 750Nm nie jest sufitem dla tej skrzyni).Hgo pisze:Padł też pomysł po rozmowie z kolegą od skrzyń biegów w kwestii adaptacji 8HP95 ( SQ7 i 1000 niuta potencjału firmowego ) w miejsce S8kowej 8HP55 ( 600 NM rzekomo ). Jesteśmy na etapie ustalania czy jest to realna kwestia- czysto profilaktycznie aby później żaden jegomość nie zarzucił coby jakaś kwestia była pobierana w sposób nieprofesjonalny.
Black Cars Matters
Nie bo to są inne skrzynie (konstrukcyjnie) mimo, że 8HP55AHIS.To samo zrobiono w D2 z 5HP w silniku 3.7, w porównaniu do 4.2 gdzie wiemy jak się to kończy w tym pierwszym. Myślę, że to wyjdzie po czasie
Jesteś w błędzie bo to nie różni się softem.Hgo pisze:To, że skrzynia 55A pracuje nawet i z 1200 NM to wiadomo nie od dziś- rzecz jasna odpowiednio softowo przygotowana.
Wszystko starasz się sprowadzić do softu a tak nie jest. Zwróć uwagę na układ chłodzenia skrzyni u siebie i w takim S8 Plus/RS6 (605HP).
Zostało już to zrobione wiele razy w RS6/RS7 na fabrycznej skrzyni (8HP55A).Hgo pisze:Pytanie czy da się stworzyć coś co wytrzyma bezproblemowo 1000 NM.