Po prostu poprzedniemu właścicielowi nie chciało się odkleić.
Pszendza pisze:wywal te chromy z metra klejone na zderzaki i atrapę
Myślałem nad tym i zamiast nich zrobić pionowe (al'a W12) + grill i zderzaki całe w kolor chyba że uda mi się dorwać zderzaki po lifcie, będę miał trochę czasu to pojadę na szrot do znajomego bo wiem że miał parę gratów do a8 więc może znajdę coś dla siebie.
A do mojego poprzedniego pytania 9" w A8 D2 wejdzie? z przodu i nie będzie obcierać ? :oops:
Kolego nie musiala by byc zjawiskowa, wystarczylo by zeby miala ET 15 i juz dupa, skoro Gonias pyta to ja odpowiadam, nie sztuka powiedziec ze wejdzie, jesli sa tez inne parametry cechujace felge niz tylko szerokosc, miej to na uwadze doradzajac cos komus...
robertas pisze:Kolego nie musiala by byc zjawiskowa, wystarczylo by zeby miala ET 15 i juz dupa, skoro Gonias pyta to ja odpowiadam, nie sztuka powiedziec ze wejdzie, jesli sa tez inne parametry cechujace felge niz tylko szerokosc, miej to na uwadze doradzajac cos komus...
jak ja wsadziłem 10j to kolega upchnie 9 ,ale masz racje moge się mylić jeśli jakimś cudem te felgi miałyby mieć ET15 lub mniejsze:) . koniec OT.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
Dziękuję wszystkim za wypowiedzi Teraz wszystko mi się już rozjaśniło w sprawie poszukiwania felg do mojej A8. Wiem Felgi z bentleya w rozsądnej cenie 19" a tam takiego małego ET nie ma, może je nabędę na sezon letni, jeszcze rozejrzę się za innymi.
Jeszcze raz dziękuje.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-07-02, 22:25 ]
Aktual.
Nowe radio
[ Dodano: 2013-08-07, 19:23 ]
Nastała Cisza w temacie ale to nie znaczy że nic się nie działo, auto spędziło parę tygodni na dopieszczaniu w serwisie. A mianowicie:
Zostało wymienione całe zawieszenie, wahacze, gumy przeguby, osłony itp.
Została wyjęta skrzynia do uszczelnienia, wszystkie nowe uszczelki i wymieniony został olej w skrzyni u góry i na dole.
Nowy tłumik i wszystkie nowe opaski. Został wymieniony reduktor na "gold" i w tym zawór gazowy, wszystkie nowe przewody i filtry.
Filtr pyłkowy, odgrzybianie i nabicie klimatyzacji. I poprawienie działania Immobilizera.
+ Ada dostała nowe Oponki
+ W przyszłym tygodniu mam zamiar jeszcze wymienić rozrząd.
Pozdrawiam.
Witam. Wcześniej pisałem dłuższy post, niestety znikł przez awarię forum, ale kto miał przeczytać to i tak raczej przeczytał . Więc teraz krótko i na temat.
Co zrobiłem w mojej a8:
- Wymieniłem tylną klapę, przedni prawy błotnik i prawe tylnie drzwi (Te elementy nadawały się do szpachlowania, a że nie toleruje tego typu rozwiązań więc wymieniłem te elementy)
- Tylni zderzak miał wycięcie na hak, został on zaspawany u plastikarza na gładko
- Praktycznie na całej budzie został położony nowy lakier (doły zderzaków, dolne listwy drzwiowe spryskiwacze w zderzaku również zostały pomalowane w kolor, wcześniej były czarne).
- Akumlator też skończył swój żywot, został wymieniony na firmy WARTA.
- podłokietnik został uszkodzony przez mojego kolegę, wymieniłem na poliftowy, kupiony od użytkownika stillbadboy za który bardzo dziękuje
- Opony wymienione na Pirelli P Zero 255/40/18
- Zagłówki niedomagały, skróciłem we wszystkich fotelach wężyki o 7mm.
- Xenon 6000K
- Założyłem parkotronic przód, tył (czujniki w kolorze nadwozia)
- żaróweczka climatronica spaliła się, więc trochę zabawy i również została wymieniona
- Klocki przód TRW zostały wymienione dwukrotnie, ponieważ piszczały.
- Tarcze tył i klocki zostały wymienione na nowe, tarcze były już zrysowane klocki też już były bardzo cienkie.
- Głośniki w tylnej półce zostały wymienione na Pionnera
- Radio JVC KD-X200
- Postojówki i podświetlenie rejestracji wymieniłem na LED
- Nabicie Klimatyzacji i ozonowanie.
- kilkukrotnie olej 10w40
Na pewno jeszcze o czymś zapomniałem, wcześniej wrzucałem foto, niestety gdzieś mi się zapodziały. Któregoś dnia zrobię świeżę i wrzucę.
Pozdrawiam