S8 D2 by r4q
r4q efekt super widać że że podeszli do tematu profesjonalnie ,dlatego tyle kosztuje.
Pewnie że można kupić inne tanie kanapy ,ale ja też uważam że czasami warto zainwestować <okioki> <okioki>
Apophis a ty jak zawsze beż zmian <niegadam> musisz być na nie
Także kolego r4q musisz się przyzwyczaić do naszego Administratora mam z nim tak samo
ale już to polubiłem :*
Pewnie że można kupić inne tanie kanapy ,ale ja też uważam że czasami warto zainwestować <okioki> <okioki>
Apophis a ty jak zawsze beż zmian <niegadam> musisz być na nie
Także kolego r4q musisz się przyzwyczaić do naszego Administratora mam z nim tak samo
ale już to polubiłem :*
No sorry nie śpię na kasie więc szukam zawsze tanio a dobrze a to trudne jest.Przemek21 pisze:Apophis a ty jak zawsze beż zmian <niegadam> musisz być na nie
Także kolego r4q musisz się przyzwyczaić do naszego Administratora mam z nim tak samo
ale już to polubiłem :*
W omedze chciałem skóre ale jak usłyszałem kwote w tysiącach zrezygnowałem. Komplet foteli był poniżej tysiąca
Oczywiście że są osoby które wyłożą każdy pieniądz na daną czynność a inni szukają kompromisów.
Ważne by efekt finalny był zadowalający i cieszył oko nie tylko właściciela ale zachwycał innych.
Wygląda bardzo fajnie. Zapodawaj więcej fotek, autko wygląda rewelacyjnie. LZ5L mój ulubiony śliwka węgierka
Powodzenia przy dalszych modyfikacjach i renowacji. Nie ważne jest ile pieniędzy się wydaje, ważne by utrzymać auto w kondycji i dbać o ginący gatunek by nie wymarł
Ważne by efekt finalny był zadowalający i cieszył oko nie tylko właściciela ale zachwycał innych.
Wygląda bardzo fajnie. Zapodawaj więcej fotek, autko wygląda rewelacyjnie. LZ5L mój ulubiony śliwka węgierka
Powodzenia przy dalszych modyfikacjach i renowacji. Nie ważne jest ile pieniędzy się wydaje, ważne by utrzymać auto w kondycji i dbać o ginący gatunek by nie wymarł
Z ostatnich czynności w aucie :
Wleciały zegary od adrian949 - w sumie to złożyły się 2 w 1 bo adrian miał pęknięcia w miejscu gdzie ja nie miałem i na odwrót ale chociaż licznik kilometrów i zegar godziny działają teraz poprawnie i nie wygasają po nagrzaniu <hura>
przygoda z pękniętym odpowietrznikiem powrotnym płynu chłodniczego również ogarnieta, także dzięki gratom od adriana
W końcu wleciała też butla w koło i zwolniło się trochę miejsca w bagażniku
nowy zbiornik LPG ma nominalnie 80L, weszło coś ponad 60L przy pierwszym tankowaniu ale nie jest źle, zobaczymy ile km po mieście na tym zrobię
Martwi mnie tylko, że strasznie nisko to nad ziemią wisi, nie wiem, może ma tak być ale każdy próg zwalniający stał się dla mnie jeszcze większym wrogiem
Wygląda to tak:
U Was to tak samo wygląda?
Wleciały zegary od adrian949 - w sumie to złożyły się 2 w 1 bo adrian miał pęknięcia w miejscu gdzie ja nie miałem i na odwrót ale chociaż licznik kilometrów i zegar godziny działają teraz poprawnie i nie wygasają po nagrzaniu <hura>
przygoda z pękniętym odpowietrznikiem powrotnym płynu chłodniczego również ogarnieta, także dzięki gratom od adriana
W końcu wleciała też butla w koło i zwolniło się trochę miejsca w bagażniku
nowy zbiornik LPG ma nominalnie 80L, weszło coś ponad 60L przy pierwszym tankowaniu ale nie jest źle, zobaczymy ile km po mieście na tym zrobię
Martwi mnie tylko, że strasznie nisko to nad ziemią wisi, nie wiem, może ma tak być ale każdy próg zwalniający stał się dla mnie jeszcze większym wrogiem
Wygląda to tak:
U Was to tak samo wygląda?
@Apophis:
no właśnie stres lekki jest ale przyzwyczaiłem się już trochę do jazdy eSą (ciut niżej leży i ma większy rozstaw osi od większości aut z jakimi miałem do czynienia, oprócz dostawczaków )
ale w weekend zobaczę jeszcze jak to będzie wyglądało na zimówkach bo narazie jeszcze letnie koła siędzą.
Ogólnie plan jest taki, że i tak na wiosnę albo obniżam przód trochę i tyłu nie ruszam, albo przymierzę się do jakiś 20" i wtedy tył podniosę (zamiast eskowego wstawię z a8)
ale to czas pokaże, jak przymiarki zrobię, co jak wygląda i jak nisko/wysoko siedzi.
Narazie trzeba przeżyć zimę.
no właśnie stres lekki jest ale przyzwyczaiłem się już trochę do jazdy eSą (ciut niżej leży i ma większy rozstaw osi od większości aut z jakimi miałem do czynienia, oprócz dostawczaków )
ale w weekend zobaczę jeszcze jak to będzie wyglądało na zimówkach bo narazie jeszcze letnie koła siędzą.
Ogólnie plan jest taki, że i tak na wiosnę albo obniżam przód trochę i tyłu nie ruszam, albo przymierzę się do jakiś 20" i wtedy tył podniosę (zamiast eskowego wstawię z a8)
ale to czas pokaże, jak przymiarki zrobię, co jak wygląda i jak nisko/wysoko siedzi.
Narazie trzeba przeżyć zimę.
Dawno nic się nie działo ale zima, święta i te sprawy...
Ostatnio wymienione drążki z końcówkami oraz nowy zbiorniczek płynu chłodniczego (podczas awarii jakiś czas temu okazało się, że w moim padł czujnik) - części dzięki michalwruszak - gorąco polecam! <okioki>
dziś przyszły też lampy od adrian949
moje już były zmęczone życiem i zamiast wyprowadzać je do stanu używalności postanowiłem zmienić od razu na XenonPlus'y i je odświeżyc
najgorszym wyzwaniem będzie obtarcie na prawym kierunku (foto poniżej) ale oddałem w fachowe ręce i mam nadzieję, że wrócą jak nowe
Ostatnio wymienione drążki z końcówkami oraz nowy zbiorniczek płynu chłodniczego (podczas awarii jakiś czas temu okazało się, że w moim padł czujnik) - części dzięki michalwruszak - gorąco polecam! <okioki>
dziś przyszły też lampy od adrian949
moje już były zmęczone życiem i zamiast wyprowadzać je do stanu używalności postanowiłem zmienić od razu na XenonPlus'y i je odświeżyc
najgorszym wyzwaniem będzie obtarcie na prawym kierunku (foto poniżej) ale oddałem w fachowe ręce i mam nadzieję, że wrócą jak nowe